Jump to content
Sign in to follow this  
Mark ten Heggeler

Miner-all Info

Recommended Posts

hier een leuk stukje over miner-all ( in door ) wat ik heb gevonden.

Best intersand om te leezen! zelf ben ik namelijk voorstander van miner-all

 

40.390.10.jpg

 

Beide Miner-All produkten combineren geen vitaminen met mineralen. Miner-All indoor bevat wel vitamine D3 maar deze is ingepakt in een minuscule capsule zodat deze niet in aanraking komt met de mineralen. Het mengen van niet verpakte vitamine met mineralen zorgt ervoor dat de vitaminen binnen enkele uren oplossen. Miner-All outdoor bevat geen vitamine D3 en is bedoeld voor dieren die bloot gesteld worden aan natuurlijk zonlicht of gehouden worden met T-rex's Uvheat lampen.

 

 

Vitamine die langer goed blijft dan andere vitaminen indien gemengd met mineralen is net als D3 een gevaarlijke vitamine die bij overdosering kan leiden tot sterfte.

 

Miner-All gebruikt kalksteen (Calcium carbonaat) als calcium supplement van een extreem fijne samenstelling. Calcium carbonaat is van zichzelf al meer plakkerig dan andere calcium supplementen waardoor het beter blijft plakken aan voedseldieren. Het Calcium carbonaat dat gebruikt wordt in Miner-All bestaat uit zachtere en meer ronde deeltjes waardoor het gemakkelijk op genomen wordt in het lichaam. Calcium verkregen uit bijvoorbeeld gemalen oesterschelpen is veel harder en vlokkerig. Tevens kan het zware metalen (lood e.d.) bevatten die tot vergiftiging kunnen leiden.

 

De best calcium / fosfor verhouding is 2:1 voor reptielen. Helaas bevatten insekten veel meer fosfor dan calcium. Daarom bevat Miner-All geen fosfor om de balans weer in evenwicht te brengen.

 

 

Miner-All bevat vele sporen elementen die terug gevonden zijn in de spieren en botten van reptielen uit het wild. Hieruit blijkt dat reptielen deze sporenelementen absoluut nodig hebben. Miner-All is het best verkochte reptielen voedingsupplement is de Verenigde Staten en Japan en is nu ook verkrijgbaar in Europa. Dierentuinen, dierenartsen en top kwekers wereldwijd raden het aan.

 

 

mark.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Mark,

 

Inderdaad een goed produkt.

 

Nog even voor de duidelijkheid, op vitaminen D3 (indoor) na,

bevat Miner-All alleen calcium en mineralen.

 

Verkrijgbaar op onze online-shop (beetje reclame). :P

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gebruik ook al een zeer lange tijd miner-all,ben er ook zeer tevreden mee,de outdoor word veel verkocht,maar ik vind het onzin,met een uv lamp krijgen ze nooit genoeg d3 binnen,bij de zon wel,alleen mensen met een buitenter met plexiglas kunnen dit dus gebruiken.

miner-all word in tegenstelling tot andere produkten alleen maar goedkoper,een pot miner-all koop je tegenwoordig al voor

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat bedoel ik

 

maar dan kan je ook de benzine kosten ed er bij rekenen naar een beurs

 

en meestal wordt de bestelling wel wat groter dan bv enkel een pot minerall

 

groetjes michel

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja als je meerdere artikelen besteld is het zeer zeker de moeite,maar het is zo jammer dat verzenden van iets zo duur moet zijn(kan marc ook niks aan doen,dat weet ik ook wel) miner-all is inderdaad niet duur bij de online shop,maar door het verzenden word het ineens toch nog duur........

verder staan er in de lijst prima produkten voor prima prijzen hoor,daar geen misvertsanden over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even voor de duidelijkheid, kan je miner-all elke dag gebruiken of moet je daarnaast ook nog andere gebruiken??

 

Groetjes Feiko

Share this post


Link to post
Share on other sites

miner- all kan je maar ongeveer 3 x perweek geven.

en ik zou het zelf niet met merdere suplementen preweek gebruiken.

 

alles heeft namelijk een eigen samenstelling waar door je als je meerdere gebruikt een overdosis kan geven van iets.

 

Mark.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik zou het zelf niet met merdere suplementen preweek gebruiken

 

Als je miner-all gebruikt moet je zowieso nog af en toe een multivitaminenpreparaat gebruiken daar er in miner-all geen vitaminen zitten!

 

Groeten Olly

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus even voor de duidelijkheid:

 

3x per week Miner-all

en bv. 1x per week multivitaminen

 

klopt het dat je daarnaast dan niks meer hoeft te geven???

 

groetjes Feiko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×