Jump to content
Sign in to follow this  
bullsnake

Verbouwwing Van

Recommended Posts

hier dan al de eerste foto's van de verbouwing :D ben nog lang niet klaar maar het begin is er. geef gerust je mening :unsure:

gr petra

bullsnakefoto1.jpg

 

bullsnakefoto2.jpg

 

bullsnakefoto3.jpg

 

bullsnakefoto4.jpg

 

bullsnakefoto5.jpg

 

bullsnakefoto6.jpg

 

bullsnakefoto7.jpg

word vervolgt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ow oke je maakt er echt een huis van ofzo? Ik vind het knap gemaakt, maar houd er absoluut niet van. Een hobby als poppenhuis maken (zoals een vriendin van me) vind ik leuk, maar niet in combi met het houden van dieren :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ow oke je maakt er echt een huis van ofzo? Ik vind het knap gemaakt, maar houd er absoluut niet van. Een hobby als poppenhuis maken (zoals een vriendin van me) vind ik leuk, maar niet in combi met het houden van dieren :blink:

:huh: nou een poppenhuis zou ik het niet willen noemen,maar goed dat smaken verschillen toch :D

de lampen zijn nog niet aangesloten en de bak moet nog bewerkt worden met tegellijm en een ander kleurtje krijgen ;) is nog lang niet af

gr petra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Petra

 

Ik moet zeggen dat ik het wel apart vind! :D

Zolang er voor de dieren genoeg klimgelegenheid is en zonneplekken, bewegingsruimte ed. meer maakt de wijze hoe je het doet en versiert weinig uit.

Ik zou het natuurlijk ook nooit zo doen, maar ieder z'n smaak en ben zeker benieuwd naar meer. ;)

Maarre, je gaat de achterwand toch niet in het roze zetten ofzo? B)

 

Groeten Olly

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

leuke bak hoor,en ik ben wel gek op een kleurtje,maar is het niet wat vol! ach het maakt ook niet zo heel veel uit,als ze maar genoeg beweging krijgen is het toch goed! alleen de voedsel diertjes hebben ook veel plekjes om te verstoppen,dat zou misschien een prob kunnen zijn.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het goed dat mensen hun bak inrichten zoals ze zelf willen. Ik vind het top!! Gebruik je fantasie maar!! Het ziet er naar uit dat de bak aan alle normen gaat voldoen. Twee verdiepingen en op beide een lichtpunt, klasse toch.

 

Maar ik moet er wel ff bij zeggen dat ik je bak zoals hij was ook schitterend vond, alleen had je toen wat weinig vloeroppervlak. Dat los je nu mooi op met je tweede verdieping.

 

Grst Martin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi ik ben zeer benieuw naar de volgende fase

smaken verschillen en dat is juist zo leuk

zorg dat alle hoekjes en gaatjes weg gewerkt zijn he want anders gaan krekels aan het piepschuim vreten

en ja als je baardjes dat binnen krijgen :(

heel veel succes

ben benieuwd naar de volgende foto,s

nog een tip

je kunt je foto,s in een topic plaatsen als je deze plaats in een gratis onlinefotoalbum zoals photobucket.com

dit is gratis en werkt eenvoudig

kijk boven aan bij fotogalerijbaardagamen daar staat uitgelegd hoe het werkt

grtjssssssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×