Jump to content
Sign in to follow this  

Recommended Posts

Hallo,

 

ik heb een zak Exo Terra Dragon Adult thuis staan. Een soort droogvoer dat volledig zou moeten volstaan.

 

agama_foods_1.jpg

 

Alleen 1 probleempje meneer moet het niet. Heeft iemand hier ervaring mee?

 

Grts Martin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi met deze geen ervaring maar weet wel dat er dieren zijn die het niet eten

heb je ze al geprobeerd te weken om te kijken of ze het dan lusten??

succes ermee

grtjssssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Martin

 

Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar ik lees wel dat dit bij velen niet gegeten wordt.

Indien het echt niet gepakt wordt, kan je het nog altijd aan je krekels geven ;)

 

Groeten Olly

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weken helpt ook niet. Maar dan heeft mijn baardje ook rondwormen op het moment, en ik heb gehoord dat hij waarschijnlijk hierdoor en door de Panacur niet zo eetlustig is.

 

Grst Martin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja inderdaad Olly. Goed idee, ik heb het gelijk effe bij mijn redrunners en bij de krekels gegooid. De krekels lopen er gelijk als een soort van mieren mee vandoor.

 

Grts Martin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je zo'n bibberbakje?

dat maakt die korrels interessanter

(mijn allesverslinder eet zo'n korrels soms)

 

 

grtz jelle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, maar ik weet wat je bedoelt Jelle. Dat is toch zo'n bakje met een trillend membraan erin? Op zich een goede tip, maar ik denk dat mijn baard daar op dit moment niet vatbaar voor is aangezien hij zich niet zo lekker voelt.

 

Grts Martin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

mijn baardjes eten het wel hoor, de korrels zijn wel van zoomed die ik heb. Het duurt wel even voor ze er van beginnen eten, bij mij aten ze er ook niet onmiddellijk van. Ze staan altijd in hun terra bij mij.

 

Nu nog een vraagje, mag je die korrels ook aan de krekels geven? Eten ze dit op?

DAt zou handig zijn.

 

Bedankt alvast!

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,

 

mijn baardagamen eten ze ook niet. Ik heb ze door de groenten en het fruit gedaan zodat ze er af en toe toch een paar binnenkrijgen, maar moet eerlijk zeggen dat ik mijn zak heb leeggemaakt en het daarna niet meer heb gekocht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De krekels krijgen de goede stoffen binnen. Ik geloof dat dat gutloaden heet. Je baardje krijgt de goede stoffen binnen via de krekels. Toppie dus!! :D

 

Grts Martin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou weet ik niet waarom je zoiets zou willen voeren,tenzij je een week op vankantie gaat en niemand hebt om te voeren,maar goed moet ieder voor zich weten,maar ik ben wel nieuwschierig naar die bibber bakjes/steen.ik heb er echt ook nog nooit van gehoord maar klinkt leuk,heeft iemand misschien een foto.jelle misschien,met baardje erop :P

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites
nou weet ik niet waarom je zoiets zou willen voeren,tenzij je een week op vankantie gaat en niemand hebt om te voeren

 

Hoi Anita,

 

mijn baardje weigert nu al maanden groenten en fruit te eten. Ik probeer nu om hem toch de goede bouwstoffen binnen te laten krijgen. Maar het lijkt weer tevergeefs.

 

Grst Martin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×