Jump to content
Sign in to follow this  
jeroen@baardegamen

Goeie Dierenwinkel Enschede

Recommended Posts

ik stuite per ongeluk op de site www.jungleworld.nl

 

en vond daar een lijst met de reptielen die ze op dit moment hebben. tevens hebben ze benodigdheden voor inrichting van terraria en de BOUW van een terraria, deze zaak levert ook glas!!!!!!!!! echt alles wat je nodig kunt zijn

 

lijkt me een zeer handige winkel voor alle mensen in Noord-Nederland (gelderland,drenthe,flevoland,groningen, friesland)

 

zie hier de lijst met dieren die ze hebben ennuh GBF ook schorpioenen!!

 

 

Reptielenlijst Jungleworld, Prijsveranderingen voorbehouden.

 

4 juni 2005

 

Arthropoda Geleedpotigen/insecten

Acanthoscuria geniculata 4 cm

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat ik er wel bij moet zeggen is dat ze een uitgebreid assortiment reptielen hebben

 

maar alles wat je bij reptie-farm kunt kopen, vooral de baardjes en terraria ben je bij marc en belinde al met al goedkoper en ook beter uit, gezien hun ervaring met Baardjes

 

ik heb bij jungleworld weg een aantal lampen en thermometer etc, allemaal klein spul en was blij met de service die ze gaven, ze wisten tenminste waar ze het over hadden en hebben mij destijds ook goed geholpen met bepalen grote vh terrarium en de verlichting etc, al met al schappelijke mensen die niet opdringerig verkopen, ze geven goei adviesen.

 

 

VOOR ALLE DRENTHENAREN

 

De Dierenvriend in Hoogeveen, is het beste adres voor ons, goedkoop, KWALITEIT en zeer mooie zaak, het assortiment is alleen niet zo supergroot!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

??????????

hoe zo gbf schorpioenen verkopen ze ook????????????????????

:unsure::unsure::unsure::unsure::unsure::blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:ph34r: ohh gbf dat neem ik terug want de schorpioenen hebben ze niet meer.... :ph34r:

 

 

groetjes Jeroen

 

 

 

 

en als iemand nog winkels weet in noord-nederland met een leuk assortiment en goeie service laat het dan ff weten in dit topic svp

 

 

 

tevens Klaas Tilman, dierenwinkel Assen (klein assortiment, wel kwaliteit)

 

Pet`s place, dierenwinkel klazinaveen (leuke zaak)

 

 

2 oktober IJselhallen ZWOLLE reptielenbeurs!!!! BE THERE

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehm jeroen,

 

Die prijslijst klinkt wel heel mooi maar zo'n groot aanbod heeft hij nou ook niet weer. Hij doet wel zijn best om er aan te komen. Ik vind de terra's wel wat duur vergeleken bij anderen. Je kunt er wel altijd terecht voor een praatje of info.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×