Jump to content
Sign in to follow this  
Kannegieter

Grolsch Terrarium

Recommended Posts

In een eerder topic kwam mijn terrarium met de Grolsch lamp tersprake. Ik was deze aan het bouwen, en kreeg wat commentaar. Zoals ik toen vermelde was deze woonruimte tijdelijk.

 

Zo was hij:

post-2-1123511044.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Martin,

 

Ik kan het me niet herinneren. :o

 

Wat voor commentaar kreeg je toen. :huh:

 

Ik vind die Grolsch lamp wel grappig staan. ;)

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dit is hem geworden. Mijn maatje (de man van member Fantasyfan) en ik hebben hem afgemaakt (niet het baardje :P). Hij heeft de kap en de verlichting voor zijn rekening genomen, ik het glas/plakwerk. Het draakje verhuist nu naar hun huis waar het karwei helemaal wordt afgemaakt, achterwand en het logen van de lichtkap.

 

Ik hoop dat de mensen nu inzien dat de zorgen om deze bak niet nodig zijn geweest.

 

Grts Martin :)

post-2-1123511653.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Marc,

 

de achtergrond was nog niet aanwezig en er was op de foto nog geen schuilmogelijkheid aanwezig. Ook zou het van boven benaderen van het baardje een probleem worden. Dit is iets wat ik van begin af aan al doe, en mijn baardjes nu niet meer angstig van zijn, zolang ik ze maar van opzij benader.

 

Nou nou nou, die Grolschlamp die bracht ook wat teweeg. "Smakeloos" werd hij zelfs genoemd. En dat terwijl hij er alleen maar tijdelijk stond om een goede temperatuur te verwezenlijken in deze bak. Maar er waren er ook die het fantastisch vonden zo'n Grolschlamp in een terra.

 

Maar in ieder geval is hij bijna af en draag ik de zorg over.

 

Grts Martin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er inderdaad stukken beter uit

laat de complimentjes je maar goed bevallen

bij deze onze complimenten

het is een hele verbetering

grtjsssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

:blink: !!!!!!!SUPERLAMPIE!!!!!!! :blink:

 

 

errug stoer hoor, en de manier waarop je bak opengaat hanteer ik ook en ook met zo`n uitklapraam ding, ik vind het ideaal want kon ook gewoon 1 groot stuk glas (160/55) krijgen voor nop en 2 kleiner raampjes waren beetje prijzig, om dan de profielen en slotjes enzv er maar niet bij te rekenen, dit is naar mijn mening een goedkoop en prima functionerend systeem!!!!!!!!

 

al moet je de bak natuurlijk niet te hoog hebben staan ivm bereikbaarheid

 

groetjes jereoen

:blink::blink: ennuh waar komt die lamp vandaan????

Share this post


Link to post
Share on other sites

:blink: Kratjes Grolsch denk ik Jeroen?!? :blink:

 

Bedankt voor de complimentjes. Mijn vrienden en ik zijn daar blij mee.

 

En de bak moet inderdaad niet te hoog staan anders is de bodem niet bereikbaar. Ik heb dit al ondervonden met mijn aquaria.

 

Foto's van de volledig ingerichte bak zullen denk ik snel (hoop ik (hint ;) )) door Fantasyfan worden gepost.

 

Grts Martin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoeveel kratjes zijn er nodig voor een lamp dan????? ik drink normaal nmlk palm maar wil wel ff over naar grolsch hoor, Geen Probleem!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat de actie al een tijdje niet meer loopt. En hoeveel kratjes?!? Geen idee ik zuip die rommel liever niet :blink::D

 

Grts Martin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi geworden hoor.

Ach ja dat comentaar, je had er toch bijgezet dat het tijdelijk was, haha

Stond inderdaad voor geen meter, maar als tijdelijke oplossing kon het geen kwaad denk ik hihi

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

`Hey volgens mij heb ik nog wel zo'n lampje, effe kijken hoor. ik zuip die rommel :angry: namelijk wel! Sterker nog ik heb er gewerkt! ;) Als je belangstelling hebt moet je t maar zeggen.

 

De mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahah de grolsch bevalt me goed,

 

ennuh ik heb idd wel belang bij die lamp, maar waar wonen jullie dan?? kunnen we miss wat regelen,

 

groetjes Jeroen

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry voor mijn late reactie maar ik heb t lampje nog wel. Ik woon vlakbij enschede. (das aan de rand van de aarde). Rij wel elke dag richting Zwolle en eens in de maand naar Goes in Zeeland dus........... How ik krijg net een berichtje dat ik er nog twee heb en ze werken allebei

DE AANBIEDING VAN DE WEEK NU MET GRATIS tweedehands lamp :P

Laat t me maar weten als je interesse hebt.

 

De mazzel

 

Jordy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×