Jump to content
Sign in to follow this  
jeroen@baardegamen

Newbie In De Baardegamen World

Recommended Posts

:blink: Hey allemaal, zoals gemerkt waarschijnlijk ben ik een nieuw lid van dit forum, en zl me daarom eens ff voorstellen. :blink:

 

Ik ben Jeroen een jongeman van 21 levensjaren jong, woonachtig in Nieuw-amsterdam(drenthe) te Nederland. ik ben fulltime verkoper bij een kledingzaak ,WE te assen en woon sinds kort samen met mijn vriendin Sandra.

 

Hobby`s :

 

- mn koppeltje baardegamen

- Mijn auto

- en niet te vergeten het stappen(festivals en disco ZAK in Uelsen(DE)

 

Sinds 1 week ben ik de trotse eigenaar van een koppeltje baardegamen :lol: , genaamd killer & lady, hij heeft een gewone wildkleur en zij is volgens mij wat ze noemen een sandfire. Beide zijn net 1 jaar oud en ik heb ze gekocht in een gewone dierenwinkel die iets te veel baardjes had op het moment. nmlk De Dierenvriend te Hoogeveen.

 

We hebben hem toepasselijk killer genoemd omdat ie echt alles letterlijk verslindt, of het nou een muis is of een krekel maakt em niet uit zij is een `echte dame` en laat zich graag verwennen en word graag besproeit.

 

Gezien ik helemaal nieuw ben in deze wereld van de gamen leek het me handig wat contacten hierin op te doen en een forum te joinen,

 

so here i am!!!!!!!!!!

 

<_< alle vragen en handige tips zijn natuurlijk van harte welkom, :D

 

:unsure: Groetjes Jeroen :unsure:

post-21-1123348118.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Jeroen,

 

Welkom op het forum. :rolleyes:

 

Ook leuk dat je je eigen gelijk hebt voorgesteld. :)

 

Nog veel lees en kijk plezier op dit forum.

 

Succes met je baardjes.

 

Wij hebben het berichtje verwijderd zoals je gevraagd had. ;)

 

Groetjes Marc en Berlinde B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeetje, das pas snel!!!!!! bericht staat er 30 min op en al reply!!!!, weet je wat best wel grappig is??? ik zie dat jullie vlakbij mn grootouders wonen, TERneuzen!!!! hahaha leuk, rij zelf namelijk altijd door huslt heen als we dr heen gaan..

 

maareh met vragen etc geef ik wel een gil, ga dr vanuit dat jullie de foto`s ook al gezien hebben????

 

mvg Jereon

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi jeroen

welkom op dit gezellige en informatieve forum

leuk dat je jezelf even hebt voorgesteld

mooie foto hoor

ik heb maar een waarschuwing voor je .........

"baardagamen zijn verslavend" :D

en een vraag zitten ze samen in een terra???

nou ik wens je heel veel plezier met killer en lady

en met sandra natuurlijk :D

grtjsssssssssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou das wel een eindje rijden van drente naar

 

AXEL NOORD

 

hoeveel km is dat ?

 

als je slim bent maak je een pitstop in hulst bij marc voor krekels en sprinkhanen

 

deze zijn stuk goedkoper en gezonder dan die in een winkel.

 

peter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom op het forum!

Hoop dta je hier veel plezier en info mag vinden

En zoals we bij alle newbies zeggen: fotos kom maar op!!!!!!

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

goeiemorgen allemaal,

 

ik rij altijd naar terneuzen via, antwerpen, en dan hulst,axel, terneuzen(daar woont bijna mn gehele familie ) en gezien we dat meerdere keren in het jaar doen is dat geen probleem voor mij, al met al ong. 340 km dus prima te doen :D

 

Killer en lady zitten inderdaad samen in een terrarium, deze heb ik zelf gebouwd en de afmetingen zijn 160/60/60 oftewel groot zat. hiervan post ik nog wel ff een foto :blink: het hele terrarium is gebouwd van MDF platen normaal zou dat gaan werken en bol gaan staan maar als je deze helemaal verft en daarna aflakt met JAGERSLAk(bouwmarkt) maak je het geheel waterdicht dus blijven de platen mooi. De voorkant bestaat uit 2 glasplaten van 50 bij 80 cm deze zijn verlijmt in het terrarium. ik kan de bak alleen openen via de bovenkant <_< was niet zo goed over nagedacht............

 

maar ach prima te doen en de dame en heer vermaken zich prima dus lekker laten zo....

 

bedankt alvast voor de gezellige onthaal

 

mvg,

 

jeroen sandra, Killer en Lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi de reden dat ik vroeg of ze samen zitten is

je weet toch wel dat ze kunnen gaan paren he ??

dat je vrouwtje daar eigenlijk nog te jong voor is

en dat dat zeker gevolgen voor de groei van haar kan hebben

en dat je dus eieren kan verwachten met alles daarom heen

grtjssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoi de reden dat ik vroeg of ze samen zitten is

je weet toch wel dat ze kunnen gaan paren he ??

dat je vrouwtje daar eigenlijk nog te jong voor is

en dat dat zeker gevolgen voor de groei van haar kan hebben

en dat je dus eieren kan verwachten met alles daarom heen

grtjssssssssss

 

meen je dat????? dat ze te jong is?????? :o omg had no clue :o

 

ze zijn beide net 1 geworden.......... maar zij is wel aanzienlijk wat groter als hem en ze spelen constant met elkaar of liggen gebroedelijk naast en of op mekaar, ze kopknikken de hele dag door met zn 2en echt hilarisch om te zien... ze zaten voordat ik ze kreeg met zn 2en in een te klein hok en zij was ngigantisch donker van kleur, nu is ze al veeel lichter als op de mooie foto en best wel actief maar ze wou daarnet niet eten.......... miss strax wel

 

k zal zo nog fff een foto van haar staart maken en die hier nog even neerzetten zodat jij als je wilt ook nog ff naar haar geslacht kunt kijken, killer is zonder twijfel een man want die 2 bulten ziet iedere leek

 

ehehe, groetejs jeroen en sandra

Share this post


Link to post
Share on other sites

ennuh als ze gaan paren zal het alleen maar mooi zijn, want dan weet ik ook zeker dat killer en lady man/vrouw zijn en krijgen we een mooie sandfire/wildkleur kruising, lijkt me echt super!!!!.

 

de dierenwinkel is er zeker van dat ze gaan paren want ze hebben me nu al geld geboden voor de nakommelingen, want hier in Noord nederland zijn haast geen baardjes te verkrijgen....als het zover is krijgen mensen hier natuurlijk eerste keus en zuiderburen vrees niet, ik kom vaak in jullie regio!!!!!!!!!!

 

ik snap dat ik er veel zorg aan zal hebben maar dat is alle moeite waard en veel anders als het nageslch van phelsuma gekko`s zal het denk ik niet zijn. heb al 5 jongen gehad... maar ze weggedaan ivm verhuizing en overgang naar mn baardjes

 

 

ikke hoop op nakommelingen maar we zullen het wel zien.................

 

groetjes j & S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi

Mooie beestjes hoor

gr Marianne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi baardje :)

Veel plezier op het forum

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D ik krijg killer steeds niet mooi op de foto <_< , dus een foto van killer ben ik jullie nog schuldig.

 

:D ennuh iedereen bedankt voor de leuke onthaal :D

 

groetjes Jeroen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×