Jump to content
Sign in to follow this  
Pitbulll

Vervelt Me Chuckie Nu Goed Of Niet

Recommended Posts

Ik heb een baardagaam van ongeveer anderhalf jaar denk ik, Ik heb hem van iemand gekregen die er geen tijd meer voor had en zit samen met me tuinskink. Dat gaat allemaal goed.

 

Ze hebben allebei hun eigen plekje en eten goed me tuinskink vervelt goed, maar bij me baardagaam twijfel ik hij begon op zn kin te vervellen dat stuk is nu ook eraf er de huid eronder is knalwit ook een stukje op zn neus is vervelt en knalwit hoort dit?

 

En is het ook normaal dat het een gedeelte van de kin is en niet de hele onderbek?

 

Ik heb hem net in een badje gedaan hij vond het zo lekker dat hij in trance raakt hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun je een foto plaatsen, zodat we het eens kunnen zien ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yello vervelt ook raar, hahahaha stukkie voor stukkie.

In bad vind hij het heerllijk als hij vervel, kan het los komen.

Niet zelf aan de vellen trekken hoor, gaat vanzelf los.

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

een baardagaam zijn vervelling gaat in stukken

en zeker niet aan trekken gewoon meer in een badje steken

dat help de vervelling

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ik trek er ook zeker niet aan ik heb dat al vaker gelezen ik heb hem nu 3 maanden denk ik en dit is pas de 1ste x dat hij begint met vervellen ik sproei wel dagelijks afentoe een dagje niet en daarstrx lekker in een badje gedaan waar hij egt gek op was. Ik vind de vervelling alleen zo raar eruit zien en hij wrijft ook mt zn kin op de bodem of hout.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat doen ze om het vel los te maken

geen zorgen om maken de ene vervelling is de andere niet

ik heb een maal een vervelling gehad in

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ziet er na 4dagen nog steeds niet uit alsof hij verder gaat vervellen de kleur ziet er gwn normaal uit zoals hij altijd is en niet witter of doffer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry ik vraag dit nu voor de 2e x want ik heb niet een duidelijk antwoord gekregen.

Ik heb een baardagaam en een tuinskink samen in een terrarium het gaat harstikke goed

Ze eten goed en de tuinskink vervelt ook goed maar me baardagaam vervelt heel raar

Hij is ongeveer 4 dagen geleden begonnen met vervellen en ik een dag had hij een paar witte vlekken

Waaronder een grote op de mond nu totaal 4 dagen lijkt het niet erop dat er meer gaat vervellen hij is helemaal niet wit of dof maar gewoon zn normale kleur kan dit gebeuren of is er iets?

post-15-1307906766.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Des te groter je baardje des te minder snel gaan ze vervellen.

Het kan zijn dat het nu opeens wat langer duurt. Dagelijks een badje kan wonderen doen tot de vervalling goed gaat.

Er niet aan trekken is al heel goed dat je dat niet doet!

Ik zou even afwachten, maar wel het badje proberen.

 

P.S. Ik heb je 2de topic even in dit topic geplaatst en het even verplaatst naar het onderwerpje 'De Baardagame'. Dit is wat makkelijke om te volgen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah ik was hem al kwijt en snap nog niet veel van deze forum haha

jah na 6 dagen tijd is er nog niks veranderd nog maar een week aanzien ofzo

ken het kwaad als hij niet meer verder vervelt want het ziet er niet zo naar uit

ik doe hem nu om de 2dagen in een badje vandaag had hij er totaal geen zin in haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×