Jump to content
Sign in to follow this  
siem

Oogje Van Jones

Recommended Posts

Pfff sinds ik bij de DA ben geweest weet ik het niet meer hoor :o hij had twijfels of het wel een mannetje was(de DA) :o ik heb een foto gemaakt en ik hoop dat iemand weet wat het is pfff en ik denk echt dat het een mannetje is hij heeft ook altijd een zwarte baard (heel vaak)

 

imag0097t.jpg

 

nou ik hoor het wel alvast bedankt allemaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Siem,

 

Zo is het niet zo duidelijk te zien, maar als ik op de porieen

afga denk ik toch dat het een vrouwtje is.

 

Hoe was de uitslag verder bij de dierenarts?

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

De DA had me een worm kuur gegeven en die heb ik 3 dagen gegeven en hij is nu wel actiever en beweegt meer en eet goed.. en ik zou hem eind van de week bellen vorige week, maar heb ik niet gedaan.. Op dat potje van de kuur staat 3 dagen gebruiken en 14 dagen herhalen... Pff en ze hebben me dit baardjes als MAN verkocht :o ach herm zit ze helemaaaal alleen in een terrarium terwijl de andere vrouwtjes wel samen zitten pfff wat een $%%$^%#$ :shout: en ik dacht dat ik een man had :shout:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo ik heb even een nieuwe foto gemaakt en ik hoop dat deze foto duidelijker is ;)

 

 

imag0099x.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Siem,

 

Als ik op deze foto afga is het een man. ;)

 

Hoe oud is het dier?

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik volg Marc.

 

Dus een man ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb um gekocht op dit forum op 10-02-2011 en hij is 4 maanden dat werd gezegdt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus het is toch een mannetje :o ik weet het nu helemaal niet meer hoor :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Siem,

 

Bij sommige baardjes is het het moeilijk te zien in het echt,

laat staan van foto's.

 

Het is nog een vrij jong dier en nog niet alles is volgroeid.

 

Als ik naar de porieen keek op de eerste foto dacht ik aan een vrouw.

 

Maar als ik dan de 2 verdikkingen en het kuiltje zie op de laatste foto

denk ik toch dat het een mannetje is.

Ook de porieen op de laatste foto zijn nu duidelijker te zien.

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep, een mannetje. Duidelijke foto die laatste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zeg ook een man. Je zegt dat de DA een wormkuur gegeven heeft. Is er dan een mestonderzoek geweest en wat was de uitslag daarvan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

DIT BERICHT HIERONDER HEB IK AL EENS GEPOST

 

 

 

 

Gepost op: 15 Mar 2011, 17:38

Report PostEdit PostQuote Post

 

 

 

**UPDATE**

 

Vanmorgen ben ik bij de Da geweest met Jones.. Z'n oogjes waren prima in orde.. Toen heeft ie gekeken naar het geslacht en hij was er niet zeker van dat het een mannetje was ohmy.gif ik moest afwachten zei hij.. Hij zei iets over 2 penissen bij mannetjes ? Hoop dat ik deze taal mag gebruiken.. Ik heb voor Jones, henna en piper een worm kuur gekregen 3 dagen een beetje geven aan hun met een spuitje..Die kuur is voor 3 dagen en moet je om de 14 dagen weer doen.. Jones heeft verder nog een vitamine spuit ofzo iets gehad en ik heb verder gistocal moeten halen.. Hij vond Jones iets te mager ohmy.gif wacko.gif en verder zag hij er goed uit.. Ik begrijp er eigenlijk niks meer van hij krijgt van mij vitamine poeder en calcum poeder.. Ik mocht ook de uv lampen maar 4 uur per dag aan laten en dan moesten ze uit en de andere lampen 12 uur laten branden.. Verder moet ik eind van de week bellen hoe het met hem gaat.. Ik kon ook eens proberen jones in die kleiner bak te zetten en henna en piper in de groter bak dat heb ik ook meteen uitgevoerd en ik heb het idee dat hij beter zit in die kleinere bak smile.gif en ik moest ook nog een curver bak pakken met honden brokken daarin en daar krekels in doen en een bakje met water en in dat bakje met water moest proppen van watten erin en die krekel krijgt jones alleen nog maar.. Ik hoop dat ik een beetje duidelijk en goed heb uitgelegd wat er vandaag is gebeurd..

 

 

 

BIJ DE DA BEN IK HELEMAAL NIET WIJZER GEWORDEN HOOR EN IK MOEST EIND VAN DE WEEK BELLEN WAS VORIGE WEEK VRIJDAG, MAAR HEB IK NIET GEDAAN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is de reden dat ik je toen al geadviseerd heb om een andere DA te nemen, misschien eentje die wel verstand heeft van reptielen. Als hij die dingen al zegt dan twijfel ik echt aan zijn kunnen hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rikken je hebt gelijk, maar naar welke DA moet ik dan gaan :blink:.. Ik woon in Heerlen en ben dichtbij in Maastricht geweest :o.. Ik was zowiezo niet tevreden, maar ik heb geen andere DA :blink::(

Share this post


Link to post
Share on other sites

dank dat er op de forum een topic is

van DA

ben het niet zeker maar denk van wel

anders eens op het internet zoeken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet dat er een topic is voor DA, maar zijn allemaal te ver weg :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou het niet weten :o:blink:

Zoals je weet woon ik veel te ver voor alles :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zou het niet weten :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Marc

 

Marc was die cakeblik bij jou ook zo groot ?

Ik heb bij de blokker vandaag ene gehaald en die is 30 cm, was die van jou ook 30 cm ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Siem,

 

Cakeblik bij ons is 26cm lang,breedte onderkant zonder de bodem is

12cm, hoogte is 7,5cm.

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi Siem,

 

Cakeblik bij ons is 26cm lang,breedte onderkant zonder de bodem is

12cm, hoogte is 7,5cm.

 

Groetjes Marc

Marc misschien een stomme vraag, maar als je eenmaal een gat heb geboord doe je de lamp erin en dan wil ik weten hoe hang je die cakeblik dan vast ????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

In de bodem van het cake blik hebben wij twee kleine gaatjes geboord.

 

Het cakeblik hebben wij dan met 2 kleine boutjes vastgemonteerd op het ventilatierooster van het terarrium.

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marc,

 

 

Kijk eens wat wij ervan gemaakt hebben :lol: vrouwen en handigheid kan toch samen B) zie ons resultaat :D alleen steek de lamp uit maja hoop dat dat geen probleem is en ik heb gedacht om bij de andere lampen ook een cakeblik te hangen :o dan ziet het er een beetje hetzelfde uit kan dat ook of is het alleen voor de uv lamp ?

 

Ik hoop dat de foto's duidelijk zijn.

Ik hoor het wel.

 

imag0107h.jpg

 

imag0108h.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×