Jump to content

Recommended Posts

Hallo hallo reptiel fans :D .

Ik wou me even voorstellen. Ik ben Johannes en ben 22 jaar en heb altijd al slangen of hagedissen gewild. Nou nu kan me droom uitkomen want ik heb vandaag op de Vivarium beurs een Terrarium gewonnen van 1 meter lang bij 50cm breed :cheer: .

Ik weet nog niet wat ik erin wil hebben. Ik moet eerst een goede plek vinden in me kamer want ik zal een extra meubel moeten maken. Ik heb ook al een grote aquarium en daar past die net niet naast ;) . Maar ik denk dat ik 2 Baardagaams wil hebben :rolleyes: . En dan wel 2 kleintjes want ik zag bij de beurs dat ze best snel groeien en dat vind ik wel zo leuk om te zien. Ik wil ook het liefst iets hebben wat ook rustig is en eentje die je wel kan vasthouden en in je kamer rond kan laten kruipen zonder dat die meteen alles doorbijt ofzo, haha :P . Dus als jullie nog tips hebben wat leuk zou zijn om mee te beginnen wil ik dat graag horen :D .

 

Groetjes van Johannes.

Ow ja, ik ben echt te blij dat ik gewonnen heb, haha :cheer: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

je doet me denken aan min zoon,ook zo,n schatje!

whahahaa,net als al die andere had je het niet verwacht he! maar er kon maar 1 iemand winnen,en dat was jij!

maar dit is een beardi forum,en als je dankbare dieren in je mooie prijs wilt doen,moetten dat beardi zijn,dat is voor bestemd bij deze!!! :cheer:

kom ons opzoekken in houten,en dan komt het helemaal goed.

nogmaals van harte gefeliciteert,met je mooie prijs.

dat je blij was,is duidelijk,anders ben je niet zo snel weg bij micky d !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Johannes ;)

 

Fijn dat je je aan je woord hield en je netjes komt voorstellen.

Moet zeggen dat het geluk dat op je gezicht te lezen stond van kilometers ver te zien was. :) ja zelfs vanuit de McDonalds waar je zich bevond toen je dit huichelijke nieuws kreeg.

Hopelijk kan je je ouders overtuigen en wordt dit schitterend terra dat door Cinbadragons geschonken werd binnenkort bewoond door een prachtig stel baardjes :rolleyes:

Veel plezier ermee :)

 

Grtzzzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites
:cheer: leuk he! :cheer:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:cheer: leuk he! :cheer:

Haha, ik ben geen schatje :rolleyes: . Ja ik wil er zeker Baardjes in doen, haha. Ik zag dat op 5 April ook een beurs hoort te zijn recht hier in Haarlem. En ik zag iemand in Haarlem die jonge Baardjes te koop heeft, maar ik weet niet of ik dat kan vertrouwen. Ja ik heb me ouders al overgehaald dat ik ze mag kopen, me vader wil ze zelfs betalen, haha. Gaat GOED he :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

godsammme ,het gaat je echt goed ja!

maar pas op met kopen,vertrouw op je instinct! voelt het goed ,waag een poging en vergeet niet om mest onderzoek te laten doen nadien!

en owh,ik ben oud ,en jij een schatje! geen tegenspraak gewenst!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Johannes ,

 

dat je blij was hebben we daar allemaal kunnen merken :cheer: en je hebt blijkbaar je ouders kunnen overtuigen dat je het terrarium hebt gewonnen en niet hebt gekocht :lol::lol::lol: en wat nog leuker is is dat je vader de baardjes wil betalen dus jouw weekend kan niet meer stuk volgens mij ;)

Nog veel succes gewenst met jouw prachtig terrarium dat geschonken werd door

"CIMBADRAGONS " die bekend staat om zijn mooi afgewerkte terrariums en laat ons zeker weten welke baardjes je er gaat inzetten en fotos ervan posten h

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is toch ook wat we hebben iemand die anita tegen spreekt :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom hier op het forum!

 

Veel lees en post plezier toegewesnt! En als het terrarium bewoont is zeker even foto's posten h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×