Jump to content
BNR

Eindelijk Maar Eens Lid Geworden

Recommended Posts

Hallo Allemaal,

 

Ik ben Peter ik woon in Waspik, de meesten kennen mij als " Peet van Vanda".

Ik lees al een hele tijd mee op het forum en vond dat het nu wel eens tijd werd om eindelijk ook maar eens lid te worden :lol:

 

Een jaar of vijf geleden was ik aan het werk bij een klant, daar stond een terrarium met daarin een baardagame. Ik was direct verkocht: wat een grappig diertje dacht ik en tegelijk wist ik: Dat wil ik ook!! Ik stuurde Vanda direct een SMSje: Ze hebben hier een reptiel, die nemen wij ook!! Ik kreeg als antwoord van Vanda het bericht: REPTIELEN? NOOIT IN MIJN HUIS!!

 

Jullie begrijpen wel, ik kreeg natuurlijk mijn zin en binnen 14 dagen stond er thuis een terrarium met twee Baardamen, Bep en Cor en daar bleef het niet bij; het werd een ware verslaving. Daarnaast ben ik ook koningspythons gaan houden, want door slangen ben ik mijn hele leven al gefascineerd. Inmiddels is het aantal slangen de 20 al gepasseerd en dat worden er zeker nog VEEl meer ;)

 

Ik heb vooral interesse in de Genetica van de dieren en heb mijn kennis daarin de laatste tijd enorm in verrijkt.......

 

Waar ik me enigzins aan erger is het feit dat er maar op los gekweekt wordt met de baardagaam, vrouwen van 7 maanden worden al zwanger gemaakt met de veronderstelling dat je van het kweken van baardagamen schatrijk kan worden. Feitelijk maakt dit de hele hobby kapot :(

 

Ik heb dankzij deze hobby er een flinke nieuwe schare vrienden bij gekregen, zoals Erwin en Gerrit en hun families, Bart en Cindy en Sven, die allen regelmatig hier op visite komen :cheer:

 

Zo nu kennen jullie mij ook allemaal.

Ik zal zeker mooie foto`s gaan posten van mijn dieren...............................

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey

welkom op het forum,leuk dat je jezelf even hebt voorgesteld,post zeker wat fotos van je dieren!

 

lol peet,we moetten nu maar extra ruimte maken voor al dat moois van je!

maar zonder te dollen,leuk dat je ook van de officiele patrij bent!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeetje jij hier....................dat meen je niet :lol::lol::lol:

 

Maarre welkom schat :D

 

Groetjesss Vanda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom Peter :cheer:

 

Leuk dat je nu ook nog lid bent van het het forum en niet enkel de peet van.....

Een entree met een mooi verhaal :)

We wensen je hier nog veel plezier ;)

 

Grtzzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Peet ,

 

eindelijk zou ik zeggen :cheer: en laat hier maar eens je prachtige dieren zien hoor ;)

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×