Jump to content

Recommended Posts

He he eindelijk gaat onze kleintje Kika ook goed eten :cheer: ze is GEK op gewelde kattenbrokjes van Tom Poes :lol: .

Koop ook regelmatig een blikje tropisch fruit hierin zit: ananas,rode papaja,guave,gele papaja dat vinden ze heerlijk...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha Geweldig, hier trappen ze er niet in hoor, hahahaha

 

Luckie gaat nou goed eten gelukkig.

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Wil voor uwe berichie :cheer: Ja je bent de enigste die reageert altijd wel grappig :rolleyes: . De rest leest het wel maar nemen geen moeite om te reageren <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Conny,

 

En als je zo'n blikje koopt, is dit dan op sap van de vruchten zelf of zitten hier ook suikers in? Ik zou er wel mee oppassen, ik zou enkel verse groenten en fruit geven...

 

Goed dat Kika ook aan het eten is...

 

Ik denk dat mensen niet alleen lezen maar ook wel antwoorden maar je moet ze tijd geven. Ik lees dikwijls ook alleen vandaag op het forum, even snel en dan achteraf lees ik nog eens om te antwoorden. Niet alle mensen hebben altijd even veel tijd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat niet iedereen altijd veel tijd heefd om alles te beantwoorden,kan ook komen ,omdat sommigen een dagtaak hebben van meer dan 12 uur,om de hobby te bekostigen :rolleyes::rolleyes:

dringende vragen beantwoorden we zelfs voor de dagtaak,tussen 04.00 en 06.00 uur of savonds

 

ook is het soms beter even te wachten,en niet ogenblikkelijk te antwoorden om een goed antwood te geven

 

mijn gedachten zijn gekend over katteneten,dit is voor katten,en kan eens gegeven worden aan baardjes die het moelijk hebben,om even aan te sterken

en ook dan enkel kwalitijdsprodukten,waar alles inzit

vervetting van lever en nieren zijn een oorzaak van vroegtijdige sterfte bij baardjes

 

een baardagaam hoord te jagen om zijn voedsel,en dit kan enkel door geregeld voldoende levend voer te geven

 

fruit uit blik

denk niet dat het zo goed is als vers fruit,door de bijgevoegde suikers

een een stukje zal wel geen kwaad kunnen,maar om er dagelijks van te voederen,zou ik zelf niet doen

 

vers fruit en een groenten schaaltje is veel gezonder,en moeten ze leren eten als kleintjes

grotere kunnen ze het ook best nog leren,om hun groentjes te eten(wees kreatief

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had willen reageren,maar wil ook niemand op d,r goede bedoellingen trappen.

helaas is tom poes al een minder katten voer,en blik fruit op siroop al helemaal geen voeding,te veel suikers en geen voedings waarde.

 

dus wil je kattenvoer geven(wat eigenlijk alleen maar gegeven word met dwangvoeren) neem dan het blikvoer voor oudere katten,dus met minder zout om de nieren niet te belasten.het mag wat kosten,maar dan krijgen ze wel voedingswaarde binnen, en geef alleen vers fruit ,en alijd andijvie,geen sla of koolsoorten.

 

je dier eet nu,dat is prachtig,maar net als wij hebben ze een gebalanceerd dieet nodig,en ook voor ons geld veel vers ! ook voor de dieren dus.

 

hopelijk ben je niet op je hartje gestampt,je doet je best,en schroom niet om te posten,we hebben hier allemaal 1 doel,en dat is happy gezonde baardjes te hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks allemaal voor jullie reactie :cheer: Vindt het super leuk hier en vindt ook veel info !! Anita ik ben niet op mijn hart getrapt hoor en sta zeker open voor tips.. Ik wil alleen het beste voor mijn kleine vriendjes ! :P

 

Allemaal een goed weekend

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×