Jump to content

Recommended Posts

Hallo allemaal,zal mij dus even voorstellen.Ben afkomstig uit het antwerpse ;) Benny roscam 26j.En ga voor het eerst met reptielen beginne(baardagamen) heb al enkele sites afgereisd en winkels gezocht.tot ik het idee kreeg om mss best bij een kweker tekopen.Nu mijn terrarium staat nu te proef draaien zo ik kan zien of alles in orde is.Heb een terrarium van 120x50x50 en wou er graag een koppel inzetten.GRT benny

Share this post


Link to post
Share on other sites

WELKOM Benny :cheer::cheer:

 

als u mooie gekleurde baardjes zoekt bent u hier op het forum op de juiste plaats

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Erwin,heb je mss wa voorstellen van goede kwekers en het liefst in belgie want daar vind ik er niet zo veel van eigelijk. Grt ben

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi ben

welkom op het forum,en leuk dat je bereid bent om besmet te worden met het baardjes virus.

kwekers genoeg hier,de eerste heeft zich al gemeld !!

bij erwin kan je zeker goed slagen,maar bijna iedereen kweekt hier wel,en er is zeer veel keuze,in elke kleurslag en prijsklasse,dus neem de tijd om een keuze te maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Benny ;)

 

Welkom :cheer:

Leuk voor jou dat je met deze fantastische hobby van start gaat :)

De start heb je alvast niet gemist, want je terra staat al proef te draaien en je zoekt eerst info.

Wel raad ik je aan als je wilt starten met een koppeltje dat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom op het forum Benny :cheer::cheer::cheer:

Veel kijk en vooral post plezier.

Het is echt een verslavende hobby maar o zo leuk.

Fotootjes zien we altijd heel graag verschijnen!!!

 

groetjes,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Benny ,

 

moet Jo gelijk geven dat je reeds goed begonnen bent met eerst je terrarium in orde te brengen en genoeg informatie hebt gezocht vooralleer je baardjes wilt aanschaffen , maar zeker luisteren naar de raad die we je geven om geen koppel bij elkaar te zetten van kleins af aan want dit brengt enkel problemen met zich mee want dan gaat de man het vrouwtje niet met rust laten met alle gevolgen vandien dat je vrouwtje veel te vroeg zwanger gaat geraken ;)

Veel succes met je zoektocht naar de geschikte baardjes maar die zul je hier zeker vinden.

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom hier op het forum! Veel lees en post plezier en post zeker eens foto's van je terrarium h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×