Jump to content
Sign in to follow this  
anita

De Bitch

Recommended Posts

ook nog eens een foto van een andere grote liefde van mij,de blauwtong skink!

ze ligt lekker in een modderbadje,dat vind ze geweldig,en houd het ook uren lang vol,geen worder dat ze zo,n mooi strak huidje heeft.

009-1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een viezerik hahahahahaha

Ze heeft het wel naar haar zin zo te zien :D

 

Groetjesss Vanda

Share this post


Link to post
Share on other sites

komen maar,de camera is opgeladen hoor :cheer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch mooie beesten die skinken die heb je toch ondertussen ookal een lange tijd Anita.. of niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey bas.ben jij dat?

dat is lang geleden zeg! wat leuk dat je weer even langs komt!

tis vreselijk off topic,maar hoe gaat het met je,en heb je zelf nog wat zitten??

en ja,skinkjes zitten hier nog steeds zoals je ziet,maar het zijn ook zulke leuke dieren :cheer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat is eens lang geleden he! Ik gok wel een jaar of anderhalf als het niet langer is! Ik heb mijn vwo destijds afgemaakt en studeer nu in Utrecht, op kamers enzo dus was druk met van alles en niks. Ik heb zelf niks meer zitten maar het kriebelt enorm, en aangezien huisdieren mogen in dit (studenten)huis zit ik er over te prakiseren.. En het is niet zo'n studentenhuis waar het elke nacht feest is maar beneden word er bijvoorbeeld wel gerookt (niet op mijn kamer) dus dat zijn een paar punten waardoor het hele plan niet door zou kunnen gaan;) Maargoed alleen om al weer eens te lezen hier doet me goed:D Binnen kort maar weer eens een beursje bezoeken kunnen we een bakje thee drinken haha!

 

Groetjesss B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol,je bent naar de grote stad verhuist,dat zal een grote verandering geweest zijn! maar ik denk dat het wel langer is dat je hier was hoor,de tijd vliegt!

misschien zou je naar de vivarium beurs kunnen komen in nieuwegein,daar staan wij,de mods en marc natuurlijk 2 dagen met een baardjes tentoonstelling,fun toch! en in de buurt voor je nu,de laatste keer kon je met iemand meerijden vanuit zeeland toch ? nu is het een thuiswedstrijd.

ps ,je laatse post was 21 maart 07.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×