Jump to content
Wil

Hoe Gaat Het Met Ons

Recommended Posts

Hallo,

 

 

 

Weer even geleden he, dat jullie wat hoorde van ons. Het gaat supper goed met ons.

 

 

 

Het vrouwtje(Lucky) is wat meer wakker, en kom dan ook lekker uit haar slaaphokkie, Wat Yello wel opwind.

 

 

 

Hij probeer dan ook te paren, maar voor hij bij haar is, zet ze een dikke baard op, en Yello druipt weer weg, en laat haar met rust, Ik denk ook dat zei op leeftijd is, en Yello is nog jong, Hij doet er wel alles aan om bij haar te zijn.

 

 

 

Eerst heel voorzichtig met z`n kop bij haar, en dan krijgt ze een lik, en langzaam gaat hij dan op haar liggen, Maar hij is zwaarder dan zei, en als het te zwaar is kruip ze onder hem uit, hahaha.

 

img_12632409261177.jpg

 

Eerst voorzichtig dicht bij.

 

img_12632409591177.jpg

 

Kijk dat heb ik voorelkaar, lekker op haar liggen.

 

img_12632409801177.jpg

 

Hee je ben te zwaar hoor. ik neem de benen.

 

img_12632410071177.jpg

 

Pfff heb weer lucht.

 

Lik Yello en Lucky

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat leuk om te horen dat het eindelijk goed gaat met je baardjes,de fotos met het hele verhaal er bij zorgt voor een glimlach hier!

jullie genietten er duidelijk van,top hoor wil!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk hoor! Mooi verhaaltje en natuurlijk mooie foto's van mooie baardjes! Veel succes nog met ze!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat goed met Yello en Luckie, Luckie wilde in het begin niet in het water.

 

 

 

Maar vandaag heeft ze zelfs gelopen en gedronken.

 

 

 

Als ze in het water stond , dan verzetten ze geen meter, Yello wel, die vind het lekker in het water.

 

 

 

Maar kijk is wat ze doet, ze gaat aan de wandel.

 

 

 

http://www.youtube.com/user/Dena1Cizmo#

 

 

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: TOP dat het zo super goed gaat met Yello&Luckie :cheer: Tja met veel liefde en verzorging kan je veel bereiken

En ik weet 1000% zeker dat ze bij jullie deze liefde en verzorging krijgen !!

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Dierenvrienden,

 

Ik ben hier komen wonen op 10 Oktober, Ik ben 3 dagen wakker geweest, en ben daarna lekker in rust gegaan, Af en toe kwam ik wel even kijken, Maar meer winterrust gehad dan ik me huis leerde kennen.

 

Nu ben ik 2 weken echt wakker, en ja dan komen me mankementen, Ik kan niet lang onder de warmtelamp, wand dan krijg ik het benauwt, kijk maar.

 

http://www.youtube.com/watch?v=x_VnkGnN0qU

 

En als ik in de schaduw lig dan gaat het weer beterder met me ademhaalling.

 

img_12640216391177.jpg

 

Dus ga ik zaterdag naar Nieuwegein naar de Reptielen arts Marja Kik, Vrouwtje had al gemailt met haar, en ook de film gestuurt, En ja dat is niet goed...Eten doe ik niet veel, en ik ben ook niet echt op gewicht.

 

Kijk dit ben ik, heb nog vel zat over wat gevult moet worden. Maar als je niet lekker in je vel zit, net als ik, kom je niet aan.

 

img_12640216011177.jpg

 

Vrouwtje gaat er alles aan doen om mijn gezond te krijgen, maar als het niet gaat, laat ze me niet lijden.

 

Dat heeft ze genoeg meegemaakt....Ik ben wel minder bang dan in het begin hoor, Vind het heerllijk om bij haar te zitten, en te kletsen, Nee me huis is goed hoor, alleen moeten ze even kijken wat ik heb.

 

Yello denkt dat hij mag paren, Maar daar ben ik niet vangediend, en dat heeft hij gemerkt ook, Nee geen pollenesse aan me lijf, Ik hou jullie op de hoogte in me volgende dagboekn natuurllijk een foto van me Yello

 

img_12640215561177.jpg

 

Lik Yello en Luckie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×