Jump to content
Sign in to follow this  
Michael Strijbis

Best Erg

Recommended Posts

Goeiemiddag allemaal.

 

Ik ging gisteren even naar de dobey in weesp wat eten kopen en spulletjes voor mijn baardagaam.

En daar wouden ze er ook 1 verkopen maar tot mijn ontdekking was dit een klein 1,5 jaar oude baardagaam een vrouwtje met bolle ogen een bult op zijn staart en zijn tong die hing uit zijn mond met bloed eraan dus ik vragen of ze er iets aan wouden doen , De medewerkster wist dit niet omdat der bazin er niet was dus ik heb mijn nummer achtergelaten zodat de bazin mij kon bellen maar tot nu toe nog steeds niks van ze gehoord.

 

Is dit erg genoeg om dat ergens te melden of moet ik me er hier niet mee bezig houden?

Ik zal vanavond 2 foto's plaatsen omdat ik nu mijn werk ben.

 

Groetjes Michael

Share this post


Link to post
Share on other sites

helaas denk ik dat je niet gebeld gaat worden,en het dier zal nu wel snel uit de winkel gehaald worden,en niet om er mee naar de dokter te gaan.

dit is een veel voorkomende situatie in dieren speciaal zaken,het is handel,verkopers moetten verkopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
helaas denk ik dat je niet gebeld gaat worden,en het dier zal nu wel snel uit de winkel gehaald worden,en niet om er mee naar de dokter te gaan.

dit is een veel voorkomende situatie in dieren speciaal zaken,het is handel,verkopers moetten verkopen.

Dat denk ik dus ook maar kan je ze dan ergens aangeven want ik heb nog meer verstand van baardagamen dan hun, ze zeiden dat ze zo maar 25 jaar konden worden en wel 1,5 meter lang kunnen worden :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja,bel de dieren bescherming ofzo,ik zou benieuwd zijn wat ze zouden zeggen.

maar zolas ik zei,het zijn verkopers en het is niet dat ze allemaal zich maar verdieppen in hun handel,doe ik ook niet,maar ik werk bij de action!

ik heb wel gehoord dat de dieren die 150 cm worden,de leguaan dus,in de winter rust moetten houden in de koelkast,en dat de koper er toch maar even mee naar de dierenarts ging,want eenmaal uit de koelkast was het dier toch niet meer wakker te krijgen,maar dood wat hij ook niet,slapeloose nachten krijg je er van.

maar in de winkels is veel leed,en bij veel dieren in prive bezit is het niet veel beter gesteld.niet iedereen vind de weg naar een goed forum!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je ziet het overal en als er dan controle komt gebeurd er zelden iets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×