Jump to content

Recommended Posts

Halloo,

 

ik heb even een vraagje over de paring tussen de baardagamen

Sinds we ons vrouwtje hebben is citrus ( de man) niet meer te houde, hij doet dan ook alles om "seks" te kunne hebben :lol:

 

Sinds gistere was het hem bijna gelukt denkt ik.. maar ik vroeg me af hoe je eigenlijk kan zien of ze echt seks hebben? En of dat snel gebeurd of toch eventjes kan duren...

Als iemand me hierop zou kunne beantwoorde , dan kan ik het een beetje in het oog houde, en zeker tijd genoeg heb om de eventuele broeikast enz in huis te halen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

ik heb m,n eerste keer pas gezien : na 7 jaar! maar wel legsels zat hoor!

ik wil dus zeggen dat ze maar effe contact hoeven te hebben,en niet altijd 10 min aan elkaar vast zitten.

maar hou je vrouwtje in de gaten,als ze zich gaat schuilen,of je merkt stress ,haal de man weg bij haar!

ook al is ze zwanger,hij zal maanden door gaan,stel je maar voor,dat is geen lol voor haar hoor,vooral al ze al zwanger is. ze gaat met zo,n 30 dagen al leggen,dus ga maar alvast een legbak/plek regelen,en een stoof als je wilt broeden,soms leggen ze 3 keer,maar zoals mijn femmies eerste keer 6 keer!!!

heb je een bak voor de man?

Share this post


Link to post
Share on other sites

aan sommige mannen is het niet te zien dat ze het gedaan hebben,anderen liggen zeker 10 minuten buiten westen :rolleyes::rolleyes:

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites
aan sommige mannen is het niet te zien dat ze het gedaan hebben,anderen liggen zeker 10 minuten buiten westen :rolleyes::rolleyes:

 

groetjes

erwin&sonja

wil je er over praten erwin,mag hoor :lol::lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Ook al is de paring gelukt, dan nog beslist het vrouwtje wanneer ze eitjes

aanmaakt.

 

Meestal is dit na een 3 a 4 weken al te zien of te voelen.

 

Erwin, kan ook niet met je leeftijd te maken hebben. :lol::lol::lol:

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×