Jump to content
Sign in to follow this  
Kikimero

Nakweek Hypo Pastelxflorida Orangexdachiu Red

Recommended Posts

Te koop nog 11 baardagamen waarvan er 6 hypo pastelxflorida orangexdachiu red zijn, inklusief de witte nageltjes. Ze zijn geboren op 2 augustus 2009. Er zitten mannetjes en vrouwtjes tussen. Ze hebben altijd de nodige vitamines en mineralen gehad en uvb. Ze eten, vervellen en poepen goed! De moeder is een wildkleur/pastel en de vader is een red dachiu/florida orange/het hypo. Ze zijn allemaal handtam, levendig en erg nieuwschierig. Ook hebben ze allemaal al hun teentjes en hun hele staart nog! Bij interesse graag even mailen! Ook voor foto's.

 

Groetjes Patries

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Kikimero ,

 

leuk dat je nakweek hebt maar het is voor ons en de leden nog leuker dat je jezelf eerst even voorsteld en daarna je dieren te koop aanbied want het gaat hier tenslotte wel om een forum en geen verkoopsite ;)

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Gerrit,

 

En daar heb je helemaal gelijk in. Ik dacht dat ik me al netjes had voorgesteld maar dat is dus door mijn hoofd geschoten. Mijn excuses daarvoor! Ik ga me nu direkt even voorstellen.

 

Groetjes Patries

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey meid, leuk je weer tegen te komen op dit forum!

Zien er mooi uit meid :D vrouw is weer herstellende?!?

En zien we jou nog in houten komende zomer?

 

xxx Ferry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Fer ik zwerf op verschillende fora rond :P. En ja ik kom weer naar Houten hoor!!! Deze diertjes zijn btw allemaal inmiddels verkocht. Zal eens tussen mijn foto's kijken of ik er nog een leuke van de beestjes tussenzit... :D

 

Groetjes en een dikke kus Patries

 

S6303682.jpg

 

S6303690.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×