Jump to content

Recommended Posts

Gisteren Dana opgehaalt om 5 uur, Anne was er nog, ze was al vrij, Maar heeft gewacht op mij. Mocht naar een kamertje en haalde Dana. Ik had haar gevraagt om Dana netjes dicht te maken, Ze heeft het ook mooi gedaan, Dana was nog warm, Maar dat kwam door de kruik. Ik vroeg haar of ik er goed aan gedaan had om haar in te laten slapen, Ze zei jazeker, Ik wil je laten zien wat er met Dana was...Oeps wel ff schrikken de binnenkant van je baard zien. Ze had dus wel kalkafzetting aan haar eierstokken, Dat kon ik goed zien, kleine steentjes leekt het. Toen kwam de rest, Ze zei ik heb nog nooit z`n grote baarmoeder gezien. Dus vind ze het heel raar, De foto`s gaan naar Marja in de hoop dat zei ons kan vertellen dat Dana z`n grote baarmoeder had. Daar had ze erg veel pijn aan. Dus de goeie keuze van mij, voor haar. Geen pijn meer Rust zacht mop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo wil

we hebben heel je verhaal mee gevolgt

en we vinden het echt vreselijk voor jou met dit verlies

het zal goed geweest zijn voor dana om deze beslissing te nemen

nogmaals veel sterkte met dit verlies.

en ik vind het echt dapper dat je deze beslissing kon nemen en zo goed voor dana hebt gezorgt.

met vriendelijke groetjes tara en johan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil, veel sterkte met het verlies van : "Dana"

 

Groetjesss Vanda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi wil

wat jammer nu, maar voor Dana is het inderdaad veel beter, ik zie de foto wel komen

gr en sterkte

Marja.

Nou ben ik nog benieuwt wat Marja zeg en het Universiteit, Hoe het kan om z`n grote baarmoeder te hebben, En ik wil ook weten of het erfelijk is, voor de vrouwtjes nakweek, Vind ik ook erg belangrijk.

Mis ze heel erg, me terarium is zo leeg en donker, Mis me praat vriendin, Maar ben vandaag wel naar Red geweest, Was een paar weken niet geweest, en hij ligt meer in winterust dan wakker, Maar hij hoorde me stem, en z`n kop ging omhoog, hahahaha . Lekker met hem even geklets.

 

 

Naast haar maatjes.

img_12545039871177.jpg

 

Zodra ik weet wat er met haar was, schrijf ik het op het form.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vraag me af of het niets te doen heeft met die implantaat.

dat werkt zo,n beetje net als onze pil,en geeft hormonen af.

maar kik is de patholoog,en zal hier uitvoerig naar kiijken ,hopelijk komt er uitsluitsel zodat je het kan begrijpen en misschien goed afsluiten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom ben ik ook zeer benieuwt Anita,

Hou jullie op de hoogte.

 

Vind het allemaal maar raar.

Ben goed voor me dieren, en toch glippen ze van me weg :(

 

Fijn weekend daar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Wil ,

 

veel sterkte daar gewenst en geef de moed niet op hoor :(

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×