Jump to content

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Mijn baardje Chucky eet bijna geen fruit!!

Wat ik ook probeer..hij moet het gewoon niet. Het enige wat ik nog kan proberen is het met een klein spuitje het in zijn bekkie te doen. Kan dat.?

Ook is hij heeel erg rustig en slaperig sinds wij Sunny bij hem uit het terra hebben gehaald.

Hij eet wel sprinkhaantjes maar ook niet echt veel.

Hij poept ook weinig. Zijn badje vind ie heerlijk en lekker op de vensterbank in de zon zitten ook.. Maar in zijn huisje zoekt ie toch vaak de schaduw op.

Zijn terra is 1.20 m lang..links is het 38 graden..midden 35 en rechts 30.

Hij krijgt gewoon zijn UV en vitamintjes.

Kan het zijn dat hij te weinig vitaminen enz. binnen krijgt doordat hij geen fruit eet en daardoor zo lusteloos is?

Of mist hij gewoon een vriendje?

Kan hij eraan dood gaan op lange termijn als hij geen fruit binnenkrijgt?

Mijn baardje poept ook zo weinig dat ik het niet eens op kan vangen om te laten checken door de dierenarts.

Wat is er mis met mijn baardje???

 

Graag advies.

 

Groetjes Linda

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien wil Chucky enkel rust,en is hij aan winterrust toe

 

geen fruit eten kan niet zo veel kwaad hoor,als dit maar opgevangen word met vitaminen

 

probeer eens rode paprika(geschild)of een aardbei in kleine stukjes(eens daar van geproefd stopen ze niet meer

 

natuurlijk kunt U zelf het beste inschatten of uw baardje niet lekker is,want u kent het baardje het beste

 

in geval van twijfel even bij de dierenarts ,al is het maar voor de gemoedsrust :rolleyes:

 

groetjes

 

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×