Jump to content
maarten83

Aanwistjes Uit De Beurs Van Opwijk

Recommended Posts

MiniFoto-NM8OJQ66.jpg

Foto-VCWVR3L6.jpg

Foto-Y8FK7ODR.jpg

Foto-7ZNGWCKF.jpg

Foto-7R6SFYSY.jpg

Foto-YXYP6EVB.jpg

Foto-OJUZWGAG.jpg

Foto-UJB4OXVF.jpg

Nu nog wat wallabies en kangeroes,en een koala beer,en dan zijn we precies echt down under in australia thuis :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie dieren

(en wat met "en nu is het gedaan met kopen?????????) :D:D:D

 

met een strooien rokje en een didgeridoo komt u ook al dicht in de buurt hoor :D:D

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ erwin,ja deze stonden echt voor een onnozele prijs

ja deze kan ik ook bespelen ma ni zo lang,heb zoveel adem niet :D,dus kan ik er een beetje bij staan digiridoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry voor de negatieve noot, maar stond de huisvesting al klaar voor deze dieren <_< Met andere woorden was je er op voorbereid, want als ik alle dieren zou meebrengen die voor een onnozele prijs aangeboden worden...tja dan was er misschien hier voor mezelf geen plaats meer in huis.

Indien je er natuurlijk op voorbereid was kan ik dat natuurlijk alleen maar toejuichen en je veel succes toewensen ;)

 

Grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sorry voor de negatieve noot, maar stond de huisvesting al klaar voor deze dieren <_<  Met andere woorden was je er op voorbereid, want als ik alle dieren zou meebrengen die voor een onnozele prijs aangeboden worden...tja dan was er misschien hier voor mezelf geen plaats meer in huis.

Indien je er natuurlijk op voorbereid was kan ik dat natuurlijk alleen maar toejuichen en je veel succes toewensen ;)

 

Grtzzzz :D Jo

 

en warom de negatieve noot?? :blink: snap het niet goed ze jou bericht op de dieren,en ja de bak stond al klaar <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sorry voor de negatieve noot, maar stond de huisvesting al klaar voor deze dieren <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Maarten,

 

Deze taal van jou heeft niemand hier te pikken.

 

Jo stelde gewoon een normale vraag en kreeg van jou een belachelijk antwoord.

 

Verder ga ik mijn mond maar houden!!!

 

En als je het hier beu bent daar kunnen wij helaas niet aan doen.

 

Jammer tot ziens.

 

Gr Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi Maarten,

 

Deze taal van jou heeft niemand hier te pikken.

 

Jo stelde gewoon een normale vraag en kreeg van jou een belachelijk antwoord.

 

Verder ga ik mijn mond maar houden!!!

 

En als je het hier beu bent daar kunnen wij helaas niet aan doen.

 

Jammer tot ziens.

 

Gr Marc

ik heb geen belachlijk antwoord gegeven,ma ik mag ook men gedacht zeggen he

ma ik gen ok ma zwijgen hier,ma dat eerste dat hij schreef,vond ik geen normale vraag

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou,sorry hoor,maar dit is een forum,geen show waar dieren zo worden verhandeld dat het om het geld gaat,en niet omdat je je dieren goedkoop even op kon halen!

als je geen commentaar wilt hebben,hou zaken dan gescheiden,dan wat je doet moet je inderdaad helemaal zelf weten,nu krijg je idd comentaar!

schandelijk gedrag,is mijn mening!

en er is ook netjes gevraagd om nederlands te schrijven hier!

dus als je serieus behandeld wilt worden,gedraag je er ook naar!

en jo aggesief,laat me niet lachen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nou,sorry hoor,maar dit is een forum,geen show waar dieren zo worden verhandeld dat het om het geld gaat,en niet omdat je je dieren goedkoop even op kon halen!

als je geen commentaar wilt hebben,hou zaken dan gescheiden,dan wat je doet moet je inderdaad helemaal zelf weten,nu krijg je idd comentaar!

schandelijk gedrag,is mijn mening!

en er is ook netjes gevraagd om nederlands te schrijven hier!

dus als je serieus behandeld wilt worden,gedraag je er ook naar!

en jo aggesief,laat me niet lachen.

heb hier geen dieren verhandeld anita,ze staan op kapaza en niet op reptie farm om ze te verkopen,en ik heb hier mezelf nooit slecht gedragen,tot nu omdat ik een reactie geefte,maar goed,we houden er hier over op,er zijn ergere dingen in het leven dan dit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk Maarten we houden er zeker mee op en gaan ons gedragen als volwassen mensen zoals jezelf zegt.

Ik stelde gewoon een vraag omdat je bericht overkwam alsof dit een impulsaankoop was (onozele prijs, slangenbeurs...), ik wou jou en andere mensen op de gevaren wijzen van zulke aankopen (wat mijn taak is als moderator) en jij antwoorde alsof ik ze zag vliegen.

Waarop ik dan weer mijn verontschuldigingen aanbood indien dit niet het geval was en je veel succes wenste met de dieren.

Mijn antwoord was net geplaatst toen ik even voorbij kapaza surfte en mijn verbijstering was groot toen ik jouw zogezegde verantwoorde aankoop te koop zag staan.

Zeg nu zelf wie is hier nu kinderachtig <_< zeg dan als een volwassen man de waarheid en probeer niet iemand anders als gek te verklaren met zijn vragen.

Zeg dan gewoon man ik heb dieren gekocht en deze zoeken een nieuwe thuis.

Niet onmiddelijk mijn idee van de hobby, maar zoals jezelf zegt ieder doet wat hij wil.

 

Grtzzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kijk Maarten we houden er zeker mee op en gaan ons gedragen als volwassen mensen zoals jezelf zegt.

Ik stelde gewoon een vraag omdat je bericht overkwam alsof dit een impulsaankoop was (onozele prijs, slangenbeurs...), ik wou jou en andere mensen op de gevaren wijzen van zulke aankopen (wat mijn taak is als moderator) en jij antwoorde alsof ik ze zag vliegen.

Waarop ik dan weer mijn verontschuldigingen aanbood indien dit niet het geval was en je veel succes wenste met de dieren.

Mijn antwoord was net geplaatst toen ik even voorbij kapaza surfte en mijn verbijstering was groot toen ik jouw zogezegde verantwoorde aankoop te koop zag staan.

Zeg nu zelf wie is hier nu kinderachtig <_< zeg dan als een volwassen man de waarheid en probeer niet iemand anders als gek te verklaren met zijn vragen.

Zeg dan gewoon man ik heb dieren gekocht en deze zoeken een nieuwe thuis.

Niet onmiddelijk mijn idee van de hobby, maar zoals jezelf zegt ieder doet wat hij wil.

 

Grtzzzzz :D Jo

nee niet impulsief gekocht hoor,men schatke zag ze graag maar met te weinig info

mijn schuld,moet ik ze wel verkopen omdat de man te agressief is en heb niet graag een beestje dat bijt,maar nogeens mijn schuld mischin hadden we beter er eerst moeten over nadenke voor te kopen,maar zoek inderdaad een heel goede huis voor de beestjes,kan ze het zelf wel geven,maar heb er de tijd ni voor,en kan de beestjes ook niet verwaarlozen

 

dus hierbij men harte spijt dat ik zo gereageerd heb,heeft ook wel een deel te maken omdat ik met de vroege staat en elke dak om 3u45 moet opstaan

 

 

dus sorry voor mijn gedrag aan iedereen,en hoop da we verder een gezellige forum kunden houden hier :unsure: maar iedereen maakt wel eens fouten we zijn tenslotten allemaal maar mensen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een gedoe allemaal seg. :huh:

 

De meerderheid hier op het forum doet niets anders dan dieren kweken en dieren verhandelen. Waar al deze dieren terecht komen .. Joost mag het weten...

 

Waarom dan zonodig al die commentaar op iemand die dieren te koop aanbied op Kapaza?! :blink:

 

En wat een bendevorming ook hier op het forum! Dat valt me hier zo hard op! Echt niet fijn voor andere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Labella,

 

Wat een reactie van jou, en dan nog durven spreken dat andere een bende

vormen.

 

Lees aub nu eerst is wat jezelf schrijft.

 

Dit noem ik nog wat olie op het vuur gooien.

 

Kijk Maarten bied zijn verontschuldingen aan, welke ik respecteer.

 

Laten we nu gewoon met zijn alle dit hele geburen zo snel mogelijk vergeten

AUB.

 

Groeten Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voila,.. dat bedoel ik dus...

 

Zwijg en doe mee met de "bende"... of anders "excuseer jezelf"

 

Er zijn er hier echt wel meer die eerst naar zichzelf moeten kijken. Iedereen moet eerst naar zichzelf kijken.

 

Maar dat niet gezegd worden. Het wordt alleen maar door velen gezegd buiten het forum. Dat vind ik zo erg.

 

Ik zeg het dan liever hier dan dat ik het ergens anders zeg, zo ben ik niet.

 

Zeker niet bedoeld om olie op het vuur te gooien, verre van. Moest er gewoon even uit. Zeker niet bedoeld om ruzie te maken. Zo ben ik evenmin.

 

Bij deze hart even gelucht. En sorry aan Maarten dat het op zijn topic moest gebeuren.

 

Voila... en zoals gezegd... laat het welzijn van de beestjes primeren. Dat is het belangrijkste.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voila,.. dat bedoel ik dus...

 

Zwijg en doe mee met de "bende"... of anders "excuseer jezelf"

 

Er zijn er hier echt wel meer die eerst naar zichzelf moeten kijken. Iedereen moet eerst naar zichzelf kijken.

 

Maar dat niet gezegd worden. Het wordt alleen maar door velen gezegd buiten het forum. Dat vind ik zo erg.

 

Ik zeg het dan liever hier dan dat ik het ergens anders zeg, zo ben ik niet.

 

Zeker niet bedoeld om olie op het vuur te gooien, verre van. Moest er gewoon even uit. Zeker niet bedoeld om ruzie te maken. Zo ben ik evenmin.

 

Bij deze hart even gelucht. En sorry aan Maarten dat het op zijn topic moest gebeuren.

 

Voila... en zoals gezegd... laat het welzijn van de beestjes primeren. Dat is het belangrijkste.

das nikske ze meiske,het kwaad was tog al geschiete,of hoe ze het ook zeggen :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voila,.. dat bedoel ik dus...

 

Zwijg en doe mee met de "bende"... of anders "excuseer jezelf"

 

Er zijn er hier echt wel meer die eerst naar zichzelf moeten kijken. Iedereen moet eerst naar zichzelf kijken.

 

Maar dat niet gezegd worden. Het wordt alleen maar door velen gezegd buiten het forum. Dat vind ik zo erg.

 

Ik zeg het dan liever hier dan dat ik het ergens anders zeg, zo ben ik niet.

 

Zeker niet bedoeld om olie op het vuur te gooien, verre van. Moest er gewoon even uit. Zeker niet bedoeld om ruzie te maken. Zo ben ik evenmin.

 

Bij deze hart even gelucht. En sorry aan Maarten dat het op zijn topic moest gebeuren.

 

Voila... en zoals gezegd... laat het welzijn van de beestjes primeren. Dat is het belangrijkste.

isabelle ja ....

als je u in het echt ziet zijde wel een heel brave ma zo te zien ook 1 met pit in :lol: (ma da wist ik al )

de volgende keer ga ik achter nico staan want ik krijg schrik van u :lol:

ocharme nico soms :P haha (zo ne toffe gast ) :P

 

grapje e ;)

 

groetjes nick

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voila,.. dat bedoel ik dus...

 

Zwijg en doe mee met de "bende"... of anders "excuseer jezelf"

 

Er zijn er hier echt wel meer die eerst naar zichzelf moeten kijken. Iedereen moet eerst naar zichzelf kijken.

 

Maar dat niet gezegd worden. Het wordt alleen maar door velen gezegd buiten het forum. Dat vind ik zo erg.

 

Ik zeg het dan liever hier dan dat ik het ergens anders zeg, zo ben ik niet.

 

Zeker niet bedoeld om olie op het vuur te gooien, verre van. Moest er gewoon even uit. Zeker niet bedoeld om ruzie te maken. Zo ben ik evenmin.

 

Bij deze hart even gelucht. En sorry aan Maarten dat het op zijn topic moest gebeuren.

 

Voila... en zoals gezegd... laat het welzijn van de beestjes primeren. Dat is het belangrijkste.

Hoi Isabelle,

 

Ik vraag niet om een excuus, maar vind het wel netjes als men dit

zelf doet.

 

Vind het jammer dat hier over bendevorming wordt gesproken.

 

Dat van buiten het forum snap ik niet!!!

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×