Jump to content
Sign in to follow this  
roelofs

Vrouw Of Man?

Recommended Posts

deze vraag is min of meer voor erwin aangezien ik het baardje bij hem gekocht heb..

ik heb ongeveer een jaar geleden een baardje bij je gekocht, en ben er nog steeds erg blij mee en hij word erg mooi.

door ontwetendheid van onze kant hebben ze wel een keer wormen gehad waar we laat bij waren, maar daar zijn ze ook helemaal bovenop.

nu was me een tijd geleden al opgevallen dat het baardje dat we bij uw hebben gekocht aan het kopknikken was. maar ik dacht die zal een klap van de molen hebben gehad en ik vond het verder wel een aangenaam gezicht tot zij gister begon te nekbijten bij de ander. verder is er niets gebeurd voor zover ik weet.

 

maar de vraag is een beetje of het zou kunnen dat je je vergist hebt en ons een mannelijke baardagaam hebt meegegeven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar lijkt het op,

maar het kan ook een dominante vrouw zijn?

gekocht als zijnde 2 vrouwen neem ik aan?

als je onder de staarten kijkt zie je dan verschil?

 

grtjss

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat een dominante vrouw ook nekbijten??

 

en ik heb ze gekocht als 2 vrouwen ja

 

en ik zie geen verschil als ik de staart optil.

maar ik heb begrepen dat dat soms heel lastig kan zijn.

 

ik wil ze volgende week een keer meenemen naar een fokker bij mij in de buurt voor een second opinion :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrouwen doen dit zeker ook.

 

Wij hebben een vrouw die ook kopknipt en de andere vrouw in de nek bijt en het is 100% een vrouw want ze heeft al eitjes gelegd.

 

Ze doet het niet altijd. Ze heeft zo haar "momenten".

 

Achja... vrouwen eh ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een vrouw weg moetten doen,omdat de 2 andere dametjes haar niet moesten.al was ze forser,ze werd bij de kop stekels zo van het zonne plateau gebeten en naar beneden gesmeten.

beter plaats je even een ,,onder de staart "foto,om te zien wat je in huis hebt.

ook bij de dames gelt een rangorde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het zelf nog niet meegemaakt, maar ik weet wel van een kennis dat die excact hezelfde probleem had.

De 2 dames probeerden zelfs ook een beetje te paren.

Later bleek, na het plaatsen van een man in het terra, dat beiden zeker weten dames waren...ze hadden namelijk alle 2 eitjes gelegd.

 

Dus dit gedrag komt onder vrouwtjes ook wel degelijk voor.

 

Gr.

Maupie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×