Jump to content
stootvoeg

Jonkies Staartjes Uitgedroogd ?

Recommended Posts

hallo marco

wat naar.

ik heb dit nog nooit gehoord,of meegemaakt!

het zou kunnen dat je vrouw met haar staart uiteinde een smak geeft gemaakt/gegeven ,tegen iets wat harder was dan haar staartje,maar zwart duid op afsterven ja. maar 5 cm is een heel eind hoor,hou het echt goed in de gaten,als er een ontsteking in zit kan het in combinatie met de warmte erg snel gaan,heb je een foto??? anders zou ik er even na laten kijken,ik vind het zorgelijk.

maar met je nakweek,als ze pas geboren zijn hebben ze veel vocht nodig.maar met een paar weken ook niet meer. het is een raadsel voor mij,maar misschien weet iemand anders het!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
hallo marco

wat naar.

ik heb dit nog nooit gehoord,of meegemaakt!

het zou kunnen dat je vrouw met haar staart uiteinde een smak geeft gemaakt/gegeven ,tegen iets wat harder was dan haar staartje,maar zwart duid op afsterven ja. maar 5 cm is een heel eind hoor,hou het echt goed in de gaten,als er een ontsteking in zit kan het in combinatie met de warmte erg snel gaan,heb je een foto??? anders zou ik er even na laten kijken,ik vind het zorgelijk.

maar met je nakweek,als ze pas geboren zijn hebben ze veel vocht nodig.maar met een paar weken ook niet meer. het is een raadsel voor mij,maar misschien weet iemand anders het!!!!

Ben er mee naar de DA geweest. is niets mee aan de hand zegt deze...........

 

Is ook alleen maar boven op verkleurd. Hij heeft hier ook geen verklaring voor, maar de staart sterft in ieder geval volgens hem niet af.

 

Over verdroogde staartjes vd jonkies heeft ie nog nooit gehoord !

 

Hij (& ik) denken dat die kerel die er 6 bij mij gekocht heeft, dit als reden aan te voeren om straks te zeggen: Ik heb er (bv) 2 niet kunnen verkopen omdat de staartjes (zogenaamd) waren afgestorven. En hij 2 nieuwe wilt hebben vh nieuwe legsel (dat weet die man).

Waarschijnlijk heeft ie deze jonkies van mij in n h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goh hier heb ik ook nog nooit van gehoord, staarten die uitdrogen bij gewone nakweek baardjes.

ALs ze vocht genoeg hebben, eten genoeg en alles wat ze nodig hebben kan er niet zomaar uitgedroogde staartjes ontstaan.

Misschien geeft deze persoon inderdaad niet de juiste huisvesting en benodigdheden waardoor de dieren bijvoorbeeld in de staarten gaan bijten omdat ze niet genoeg eten krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×