Jump to content
Nath86

Eindelijk Wat Foto's Van Bij Ons Thuis

Recommended Posts

Hier eindelijk wat foto's van hoe de terra's staan en van de diertjes die ik heb zitten ;)

Ook heb ik foto's toegevoegd van onze katten en ons kitten wat we afgelopen vrijdag na 13 weken wachten op hebben gehaald ;) onze lieve kleine DIOR :D

 

[url="http://s307.photobucket.com/albums/nn286/nath-----/?action=view

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha wat leuk zoveel dieren.

 

Groetjes wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahah ja het is een hele verzameling, maar ons huis wordt in september 2x zo groot want mijn vriend en ik gaan eindelijk samenwonen, dus dan hebben de dieren alle ruimte, ook de baardjes krijgen een nieuw terra.... Een mooie grote kast in de woonkamer, moet die alleen nog ff bouwen :P

 

 

Groetjes Nathalie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Nathalie,

 

Mooie foto's van een prachtige verzameling dieren. :rolleyes:

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gezellige beestenboel!

de poezen zijn ook heel byzonder,kweek je daar ook mee?

alvast van harte geluk gewenst met het feit dat jullie gaan samenwonen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Anita, we fokken niet met de katten, althans Minou is te smal gebouwd en heeft geen stamboom.

En Dior is net 14 weken oud dus heb ik nog geen zicht op hoe en wat en Snowy is onze "het" man haha.

 

Bedankt voor de felicitatie we hebben een nieuwbouwhuis gekocht :cheer: en kunnen beginnen met klussen, daarna kunnen we eindelijk onze dierenverzameling samenvoegen ;) haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

owg,nou,echt gefeliciteert dan,klussen in je eerste huisje,dat word echt fun!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd met jullie woonst! Na het klussen zal het dus een gezellige dierenbende zijn bij jullie!

 

Veel succes met de werken :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Anita Arthur en ik hebben allebei al jaren een eigen huis haha we hebben onze appartementen nu kunnen verkopen en nu konden we eindelijk samenwonen.

Dus het is niet ons eerste huis sterker nog voor mij mn 3e eigen huis al haha alleen nu wel het eerste nieuwbouwhuis en eengezinswoning, heb wel altijd op een appartement gewoond.Dus nieuw is het niet maar wel heel leuk :D

:D want we willen nu ook echt een gezin gaan starten zeg maar dus moeten we wel groter wonen :wub: :wub:

Heb er echt zin in! :D:cheer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×