Jump to content
erwin

Reptie-farm Herkeningsstikker

Recommended Posts

DAAR ER ZEER VEEL GEZICHTEN VERLOREN GAAN IN DE MASSA,HEBBEN WE STIKKERTJES GEMAAKT

 

DEZE ZIJN GRATIS TE VERKRIJGEN BIJ DE STAND VAN REPTIE-FARM DE STAND VAN D+N EN ALLE ANDERE FORUMLEDEN MET EEN STAND ,NATUURLIJK OOK AAN DE E&G DRAGONS BELGIUM BREEDERS TEAM stand

al deze stands zijn herkenbaar aan een klein reptie-farm stikkertje

 

OP DEZE MANIER KUNNEN LEDEN ELKAAR HERKENNEN

ER IS PLAATS VOOR EEN NAAM VOORZIEN(voor wie het wil natuurlijk :rolleyes: )

 

zo moeten we elkaar zeker terugvinden :cheer::cheer:

 

 

groetjes en veel plezier morgen :cheer::cheer::cheer:

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

hihi,heb je stickers laten maken!

mooi hoor,staan we morgen met stickertjes op bij de frietkraam,met te veel overlast weten ze ons zo te vinden,als men denk nou,das een aardige groep,weten ze ons ook te vinden!

:cheer::cheer::cheer::cheer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Erwin,

 

Goed idee van je, hoop dat het een succes wordt.

 

Tot morgen allemaal.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Marc ,

 

een beetje reclame maken kan nooit geen kwaad h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer genoeg zullen wij er niet bij zijn :(

Zag er ook naar uit om wat nieuwe mensen te leren kennen en de oude bekenden terug te zien, volgende keer dan maar.

Alvast aan iedereen een fijne beurs gewenst ;)

 

Grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Hoi we rijde nu weg richting houten. Ik kom zeker een sticker halen hahaha

Tot strax ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij zijn er ook niet bij...

 

Gisteren hebben we ons in tienen moeten kappen om overal te geraken en vandaag nog een drukke dag voor de boeg.

 

Hoop dat ik iedereen nog eens kan zien voor de baby er is :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het viel tegen op de beurs erg veel lege plekken.

Wel een mooie dame aangeschaft die Marc voor me apart hield nogmaals dank hiervoor Marc :cheer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij zijn ook weer terug!

1 rondje gelopen,tijd voor een tweede was er niet,want het duurde ons 4 uur om een te lopen.

ik hoop dat het geslaagd was voor iedereen,wij hebben genoten!

sterkte voor berlinde,want ze was echt niet lekker!!

erwin/gerrit ,bedankt voor het biertje/diertje,hihi!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij waren ook na 1 rondje uren verder....veel bekenden gezien en dus veel gepraat en info opgedaan over ons lampenprobleem hahaha.

O en Erwin, heb braaf de sticker laten zitten tot in de auto :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb me nergens voorgesteld omdat ik er krap zat kwa tijd de heenweg duurde wat langer dan verwacht door de heerlijke regen :angry: Hoop op een volgende beurs wat meer tijd te hebben :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

eindelijk ook terug thuis

 

zeer moe,maar zeer voldaan

veel gekenden kunnen begroeten,nieuwe gezichten op namen kunnen zetten,en vooral veel lol gehad,en gelachen

 

een pracht beurs terug houten,blijft een aanrader

 

natuurlijk lekker geprofiteerd van vaderkesdag(dan kunnen de moedertjes ons weinig wijgeren :cheer: )

dus veel gekocht :rolleyes:

25 nieuwe kleur muizen

5 Europese dwergmuisjes

5 zeer mooie ratjes(eindelijk)

reuze golliwoog

voorraad mineral aangevuld voor de zomer

 

en een pracht rode leatherback man van de kweek van Gerrit aan onze verzameling kunnen toevoegen

 

een pracht baardje

:cheer::cheer:

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij hebben ook zeer genoten.

Wij hebben een herp nursery aangeschaft, en zand voor de halsbandjes, verder ook een reuze golliwoog en lampen.

Aangekomen bij de voedselmuizen enz, zag ik kleine zielige cavia's zitten, en ja ik kon het niet laten dus ik heb er 2 gekocht.

 

Ook nog 2 langstaartjes gekocht en een prachtig jong klein halsbandje van Mooren lizards, wat een schatje!

 

Verder wat takken voor het terra van de kameleon, en toen waren we echt wel door ons geld heen :D

 

Dus een geslaagde dag en nu weer sparen voor de volgende beurs ;)

 

En Erwin nog bedankt voor de sticker alleen aan het einde van de rij was ik m al kwijt haha. ;)

 

Groetjes Nathalie

Share this post


Link to post
Share on other sites

De beurs was zeker een succes.

Het altijd leuk om weer bij te kletsen met (oude) bekenden maar ook zeker met de mensen die je alleen van een forum kent. Dus niet alleen qua gezelligheid maar ook zeker qua verkopen een zeer geslaagde dag ! Het was bijzonder druk bij ons "rijtje" (101 Dragons/Terra-City/MB Dragons) en daardoor hem ik eigenlijk geen tijd meer gehad om eens rustig een rondje te lopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij zijn ook teruggekeerd met een prachtig vrouwelijk dwergje :)

 

De beurs was voor ons ook erg geslaagd! Na een moeilijke heenreis (wat een hondenweer <_< ) toch nog blij om te zijn geweest :)

 

Het was h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vond het ook wel best een leuke beurs... er was een toffe drukte en toch minder volk als anders... we hebben ook weer ni kunnen laten onder het motto 'vaderdag' om een nieuw baardje mee te brengen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vond het ook wel best een leuke beurs... er was een toffe drukte en toch minder volk als anders... we hebben ook weer ni kunnen laten onder het motto 'vaderdag' om een nieuw baardje mee te brengen :P

Hallo Steve ,

 

dan heb jij meer geluk gehad bij jou thuis want ik had voor vaderdag een prachtige gekleurde hypo trans leatherback gevraagd die ik in september zou willen laten overkomen en dat was geen enkel probleem tot wanneer ik de prijs ervan meedeelde en dan was het dadelijk veel minder en kan ik hem zelf betalen :lol:

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

arme gerrit

zelf ik heb (zo,n beetje) een baardje gekregen ,maar jou smaak papillen zijn wel heel verfijnd,misschien moet je wat water bij de wijn doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan is mijne vent zeker verziekt :o Die heeft de afgelopen tijd al veel gehad (met name python regius(en)) En dit maal bedacht hij voor vaderdag/zijn verjaardag weer iets nieuws..................Purple lijn (baardagaam) inmiddels ook al besteld en komt over 6 weken over :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×