Jump to content

Recommended Posts

loco juist vlug even buiten getrokken

th_locobuiten.jpg

 

spike links int midden ons babs en rechts ons marieke

alle 3 wildkleur , al twijfel ik eraan dat marieke de rechtse wildkleur is mee da soms soms echt bijna naar de witte kant gaat wat denken jullie ?

th_spikebabsenmarieke.jpg

 

phoebe mijne red sandfire vrouw en loco mijn citrus x citrus/gold man even samen in de wasbak

th_P1010233.jpg

 

luna nog is heb nog gene andere foto omda ze gaat vervellen

red dachiu x blood

th_luna-400.jpg

 

mijn terrakast zelf gemaakt eerste 2 bakken zijn af juist weet ik niet goed wat doen mee achterkant had vroeger piepschuim mee tegellijm maar vond niet zo proper , even wat info over de bakken tis dus een kast mee 4 bakken

L 125 H 40 B 60 alle 4 dus deze maten , tis in gans den bak 32 graden en onder de 1 lamp 38 en onder de andere 43 juist vant weekend de uv lampen er nog bij hangen maar had teweinig lampen houders gekocht . dan ligt het hout voor de volgende ook al klaar deze word L 150 H 50 B 50 ook een kast maar mee 2 bakken maar , voor deze zoek ik nog baardjes ?, zal nog eens bij erwin moeten gaan kijken :D

th_terrakast.jpg

 

 

foto's van mijn koppel citrussen volgen nog want ze zitten nog niet goed op kleur

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie fotos

 

de kleuren komen er goed door zo te zien

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites
mooie fotos

 

de kleuren komen er goed door zo te zien

 

groetjes

erwin&sonja

ja ze komen goed nu ook wat zitte lezen hier en gekeken wa ik nog mis deed enzo

maar niemand reageert is op die hele lichte wildkleur van mij want vraag mij da nu al zolang af . sta je maandag op de beurs ? want ga normaal gaan deze is niet zo ver nu . mvg mike

Share this post


Link to post
Share on other sites
Foto's zien er erg gaaf uit hoor ! ! ! !

merci

heb het goed te pakken nu en men maat da hier komt krijgt het ook dus we zijn gans mijn kot aant doen en hij gaat ook nog baardjes kopen en allemaal hier zetten , erg leuke hobby aja kunt u der uren mee bezig houde

 

mvg mike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×