Jump to content
Sign in to follow this  
Gerder

Wateragame Update!

Recommended Posts

Omdat ik begrepen had dat er heel wat mensen waren die wateragamen zo mooi vonden maar er zelf geen konden houden heb ik even een update gemaakt van foto's. Ze zijn niet allemaal even scherp maar ik trilde nogal en de lichtinval was niet echt makkelijk. Nouja kijk maar even :D

 

waga7_klein.jpg

 

 

waga8_klein.jpg

 

 

waga9_klein.jpg

 

 

waga10_klein.jpg

 

 

waga11_klein.jpg

 

Mzzlz Gerder

Share this post


Link to post
Share on other sites

das een mooi diertje aan het worden

leuke foto s trouwens

groetjes michel

 

trilde je nog van de efteling attractie?? :D

ik vind de foto,s in ieder geval wel mooi hoor en het agaampje helemaal wat een schatje

groeit goed zo te zien

grtjsssssssss angelique

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Gerder,

 

Prachtige Foto's van een schitterend dier. ;)

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ;) Gerder

 

Prachtig hoor !

als ik dit zo zie krijg ik terug heimwee naar mijn wateragamen :(

ik vind wel dat hij nog wat gezelschap mist :D

wateragamen leven niet graag alleen h

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi Gerder

 

mooi beesje hoor

ik zelf heb er ook wel over gedacht om ze aanteschafen

maar is nooit wat van gekomen

mischien komt het wel een keer :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon doen Sems. Ik heb er ook over getwijfeld maar ik heb er totaal geen spijt van. Ennuh idd JDG er komt er binnenkort ook eentje bij. Ik sta bij de kameleon in de wacht. Zodra ze er 1 hebben dan bellen ze me op. Maar het moet natuurlijk wel een goede maat zijn he. Erg belangrijk. Maar het komt eraan :)

 

Verder iedereen bedankt voor alle leuke reacties. Erg leuk :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij hadden bijna in plaats van een baardagaam een wateragaam gekocht. Toch wel blij dat ik een baardagaam heb genomen. Daarentegen heb ik niets tegen wateragamen maar die worden net even een maatje groter en weet niet of ons terra daar wel groot genoeg voor is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht opeens. Ik neem gewoon en baardagamen en wateragamen :P. Nee hoor ik heb eigenlijk nooit aan wateragamen gedacht totdat ik er een paar tegen kwam. Na wat bekvechten met moeders heb ik het toch voor elkaar gekregen en ik ben er erg blij mee moet ik zeggen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ron wil heel graag (ooit) wateragamen, wil hij eigenlijk al van het begin af aan, maar ja esma moest weer eens haar zin doordrijven hahahaha.

Hij kreeg allemaal hartjes in zijn ogen toen hij de fotos zag hihi.

Mooi beestje hoor!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gewoon doen Sems. Ik heb er ook over getwijfeld maar ik heb er totaal geen spijt van. Ennuh idd JDG er komt er binnenkort ook eentje bij. Ik sta bij de kameleon in de wacht. Zodra ze er 1 hebben dan bellen ze me op. Maar het moet natuurlijk wel een goede maat zijn he. Erg belangrijk. Maar het komt eraan :)

 

Verder iedereen bedankt voor alle leuke reacties. Erg leuk :D

Hoi Gerder ;)

 

goede beslissing om er 2 te nemen hoor!

het houden van wateragamen is wel heel anders dan baardagamen

ik persoonlijk vind het houden van baardagamen gemakkelijker

bij wateragamen komt heel wat bij kijken ondermeer de juiste luchtvochtigheid is hier heel belangrijk en ook zijn ze wat ontstuimiger dus meer bekwonden dus is hier een goede hygiene heel belangrijk

iedere dag het waterreservoir ledigen ofwel een goede filter in het waterbasin is hier zeker noodzakelijk door de hoge luchtvochtigheid en de temp. krijg je ook meer kans op de ontwikkeling van bacterieen

ikzelf had een vernevelaar en een waterval dit kwam ten goede voor de luchtvochtigheid ook had ik echte planten in het terra dit vondt ik op zich al een uitdaging maar vond dan wel dat dit de inrichting ten goede kwam

ik stop nu maar want het begint weer te kriebelen om die prachtige dieren te houden :D

 

 

Grtzzz :rolleyes: Jo

en nog veel suc6

post-25-1118234841.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×