Jump to content
Sign in to follow this  
sandy

Huisvesting

Recommended Posts

ik wou vragen of het inderdaad intressant is voor een buiten terrarium te kopen voor als het goed weer is in de zon tezetten.

bedankt sandy

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou het persoonlijk niet doen

vooral omdat de zon hier niet zo heel veel komt piepen.

als je ze buiten wil zetten zou ik ze persoonlijk maar een paar uur buiten houden en dan in een soort van konijnehok ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook geen voorstander,

als je je zaakjes binnen inorde hebt hoeven ze helemaal niet naar buiten. ik vind ook lekker laten zitten zoals het nu is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wist het niet maar ik heb dit horen zeggen dat dit ok goed was voor de goede lucht. alvast bedankt sandy

Share this post


Link to post
Share on other sites

je mag ze in de zomer inderdaad eens mee naar buiten nemen,maar dan moet je zien dat je baardjes niet in de toch zitten en zich ook kunnen verschuilen in de schaduw zodat ze niet constant in de vlakke zon zitten.

daarom zou ik geen glazen bak nemen voor in de tuin daar de temperatuur daar erg kan in oplopen.

als je bv een vogelkooi hebt of een konijnhok ofzo kan je de bovenkant afdoen en op het gras zetten als je begrijpt wat ik bedoel

Share this post


Link to post
Share on other sites

ALs je baardjes dit niet gewoon zijn kan het ook goed zijn dat ze super bang hebben.

Een overvliegende vogel kan al genoeg zijn om ze hard te doen schrikken.

Het brengt veel stress mee voor de baardagamen.

Ik ben er geen voorstander van! Zeker ze niet laten los lopen, als ze schrikken kunnen ze heel snel lopen!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×