Jump to content
erwin

Beurs Hamm

Recommended Posts

ZATERDAG 14 MAART HAMM

 

DE GROOTSTE

 

Zentrallhallen

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga deze keer als het goed is ook niet :( ......maar klopt het dat er nog een komt dit jaar in september...?

Share this post


Link to post
Share on other sites
spijtig genoeg ik kan deze keer niet mee andere verplichtingen :(:(:(

Dan ga ik deze keer vlug naar huis terug kunnen keren :lol::lol::lol:

 

Ik ben zeker van de partij want moet mijn dieren uit Amerika gaan afhalen en ze brengen mij ook een trio furcifer pardalissen naar daar dus mijn doos zit weer goed vol :cheer::cheer::cheer:

 

@gable : Hamm is steeds 3 maal per jaar : maart , september en december

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

@gable : Hamm is steeds 3 maal per jaar : maart , september en decembeR

 

 

hey gerrit weet je ook al wanneer in september ...

ik moet dan ook wat ophallen daar maar kan alleen nergens nog de datum vinden

alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij vertrekken donderdag al en hebben een hotteletje geboekt voor 4 dagen dus zaterdag hamm zijn we er zeker bij en zondag 30 km verder op is er nog een beurs daar zullen we ook aanwezig zijn .

hopelijk komen we bekende tegen

groetjes nick en liesbeth

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

@gable : Hamm is steeds 3 maal per jaar : maart , september en decembeR

 

 

hey gerrit weet je ook al wanneer in september ...

ik moet dan ook wat ophallen daar maar kan alleen nergens nog de datum vinden

alvast bedankt

Hallo Gable ,

 

Zaterdag 12 september en Zaterdag 12 December ;)

 

Groetjes ,

 

Gerrit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn er deze keer als bezoeker,koper,ophaler :rolleyes:

lekker veel tijd om alle bevriende te bezoeken(en gerrit helpen dragen :cheer::cheer: )

kijk er echt naar uit,al zal de zwarte kous deze keer minder dik zijn

 

zoals gewoonlijk vertrek ik op vrijdagavond(als het weer het toelaat tenminste)

(er word een derde winterprik werwacht(opwarming van de aarde zeker???)

 

@ gert, jammer(wie weet wat loopt u mis <_<<_< ) :rolleyes:

 

@ nick en liesbeth zeker foto's nemen en verslag uitbrengen van de beurs op zondag

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk ook langs te komen in Hamm December was voor mij al een grote meevaller, dus nu zaterdag zal ik er ook waarschijnlijk bij zijn.

PS Erwin geven ze slecht weer uit in Duitland??? :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juist terug van de beurs en het was mij daar veel te druk vandaag , heb dit nog nooit meegemaakt in Hamm dat er zoveel volk was , van de krisis was daar vandaag geen sprake.

Heb daar toch wel goed nieuws vernomen en dat is dat er een extra beurs bijkomt in Hamm en dit op 30 mei , onze tafel hebben we dadelijk kunnen vastleggen tesamen met de beurs van september en zo moeten we in mei geen 1h30min aanschuiven om een tafel te kunnen reserveren , als deze beurs aanslaat wat ik niet betwijfel zullen er dus 4 beurzen per jaar in Hamm doorgaan inplaats van 3 zoals nu : maart , mei , september en december.

Hebben daar vandaag weer mooie dieren in ontvangst mogen nemen die nu reeds lekker hun buikje gevuld hebben en hun nieuwe thuis aan het verkennen zijn :lol: en nu kunnen we dus weer beginnen sparen voor de beurs in de maand mei :lol::lol::lol:

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hamm was terug een genot

tenminste voor ons,welke niet hoefden aan te schuiven voor een kaartje te bemachtigen

voor wie wel een kaartje moest hebben om binnen te kunnen was er veel moed nodig,om de nog nooit zo lannge wachtrij te trotseren

na de lange wachtrij voor de kaartjes,wachte er nog een andere wachtrij,deze om binnen te kunnen

 

nog nooit zo een massa vlok gezien in hamm

 

deze hamm was de drukste ooit,er waren zelfs niet voldoende inkomkaartjes

(volgens de laaste berichten tussen de 30.000 en 35.000 mensen)

 

om 15.00uur waren dus ook veel lege tafels te zien,waar alles was uitverkocht

zoals Gerrit aanhaalde van de krisis was duidelijk geen sprake

 

wel was alles redelijk duur

 

er waren opvallend weinig baardagamen te vinden

deze welke er waren,waren goed zwaar geprijsd

 

geen enkele stand gezien met standaard gekleurde baardjes

 

 

dat hamm wereldbekend is was duidelijk te zien aan het volk,bijna elk werelddeel was vertegenwoordigd

 

hamm is en blijfd de beurs der beurzen

blijf een genot om mee te maken

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij zijn ook geweest..mensen wat een drukte!

Zagen idd een enorme rij...maar wat mensen die in die rij aansluiten niet in de gaten hebben, is dat aan de andere kan ook 2 kassas zijn.

Zijn dus naar daar gelopen en waren met 10 min binnen!

We waren om 11.00 binnen.

 

We hadden ons jonge dame meegenomen en dat was wel wat minder.

Jammer dat er weinig baardjes zaten idd, merendeel was slangen en dat ligt me nu net iets minder.

 

Zou het wel geweldig vinden als er in mei nog 1 is!

Want in september en december zal niet lukken...aangezien we in oktober onze 2e nakweek vast hopen te houden ;)

 

Zagen wel Erwin voorbij flitsen....volgens mij zag hij een mooie jongedame zo snel liep hij :P:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hamm was idd erg druk (vergelijkbaar met Daytona). Baardagamen ook erg weinig vooral heel veel slangen, gecko's, kikkers en spinnen. Wel even bij kunnen praten met Randy (alpha dragonz) Ralf Kitsteiner en nog wat andere mensen.

 

Wat mij vooral wel opviel was de beroerde huisvesting van sommige dieren aldaar. Dan wordt er over Houten gesproken dat er daar door sommige kwekers (die in mijn ogen de zaken prima voor elkaar hebben) dat ze de dieren te klein huisvesten, ga eens in Hamm kijken. Wel besloten dat wij in September ook in Hamm staan met een stand (ism Alpha, Dachiu, Bloodband, Phantom)

 

Weer wat wijzer in ieder geval.

 

Groeten Arthur DDI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer maar helaas heb ik jullie en de kleine eva gemist

had het leuk gevonden de rode prinses nogmaals te zien

 

ook al hebben we geen tafel hebben,helpen we waar we kunnen,en als er dan al eens plaats is om u te verplaatsen moet het vlug zijn

 

om mooie dames te kijken hebt u beter een tafel,zo komen ze zelf naar u toe :cheer::cheer::cheer::cheer: (er zelf achter lopen heefd voor mij nog weinig zin)

 

in mei zijn er zeker meer mooie baardjes te verkrijgen,dan staan wij er ook(met de goed gekende blauw groene frigobox :rolleyes::rolleyes: )

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hamm was idd erg druk (vergelijkbaar met Daytona).

Daytona staat op mijn progamma voor dit jaar als de werkomstandigheden het toelaten want anders is het zeker voor volgend jaar in combinatie met Disneyworld voor de kinderen want heb het er gisteren over gehad met Randy en Rik ( zoomed ) en deze hebben mij gezegd dat Hamm daartegen een vlooienmarkt is in vergelijking met Daytona naar het schijnt heeft iedereen daar een prachtige mooie aangeklede stand en is het een must voor iedere reptielenliefhebber om daar eens geweest te zijn.

Ook hebben we dan de gelegenheid om onze eigen dieren uit te zoeken om te laten overkomen

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daytona is zeker een aanrader. Weet niet of je het moet vergelijken met een vlooienmarkt maar de stands zijn veel mooier en beter opgezet als op Hamm. Zou er inderdaad maar een paar dagen Orlando aan vastknopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daytona is zeker een aanrader. Weet niet of je het moet vergelijken met een vlooienmarkt maar de stands zijn veel mooier en beter opgezet als op Hamm. Zou er inderdaad maar een paar dagen Orlando aan vastknopen.

Nu wordt ik wel nieuwsgierig..hebben jullie iets van een link hiervan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik dat zo hoor ben ik eigelijk blij dat ik er niet bij was.

ten eerste veel te veel volk dus ook minder kans om al dat moois eens goed te bekijken,en mij kennende neem ik mijne tijd om alles goed van dichtbij te bekijken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×