Jump to content
erwin

Beursverslag

Recommended Posts

Niet de grootste beurs die we hadden,maar ook zeker niet de kleinste die we al gedaan hebben

 

wel zeer leuk iedereen terug te zien,en ervaringen uitwisselen,zwangere dametjes kussen en geluk toewensen

dus aan gezelligheid geen gebrek

 

dat de organisatie nog enkele groeipuntjes heefd (,en een goede wekker

:rolleyes)hebben we gemerkt

maar de goede wil was er zeker,en met een beetje hulp van ons allen lukte het wel,wat niet zo moelijk is bij vriendelijke mensen(lees mooie dames haha)

 

al bij elkaar te klein ,mocht wat warmer,maar zeer gezellig

 

met een beetje meer reclame kunnen ze daar op onze medewerking rekenen voor de volgende beurs

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij hebben ook een bezoekje gebracht.

Voor ons was het 1 uur en een kwartier rijden, hadden we dit geweten hadden we iet die trip afgelegd.

We hebben ons wel geamuseerd, vele bekenden gezien en gesproken, goed gelachen en over vanalles en nog wat gebabbeld...

 

Hopelijk de volgende keer meer succes zodat de beurs toch groter zou kunnen worden.

De zaal was mooi en groot dus...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben er ook geweest.

 

Was voor ons helemaal niet ver rijden!

 

Ik heb al bij al kaartjes verzameld van de winkels die er waren, als we dan eens in de gebuurte zijn kunnen we langsgaan.

 

Ook bedankt voor de gezellige babbel aan Reptie-farm! Jullie advies wordt deze week opgevolgd (eerst kijken in een doos of ze willen eieren leggen - wij hebben direct bij thuiskomst gevoeld maar niets speciaals opgemarkt) en indien niet, gaan we er direct mee naar de veearts dit weekend! Ik laat jullie wel nog weten hoe het is...

 

En namens me twee meisjes bedankt voor het lekkere eten, ze zijn er blijkbaar dol op! :rolleyes::lol: Spijtig dat ze hier echt niet te vinden zijn :(

 

Ik heb me dwergbaardagaampje op de beurs niet gevonden (nochtans genoeg prachtige exemplaren gezien :cheer: ) dan maar gaan halen in een winkel. Foto's volgen later! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Alle begin is moeilijk.

 

Beurs was inderdaad niet groot, maar wel gezellig.

Vond de zaal prachtig.

 

Ook onze verkoop was zeker niet slecht.

 

De vogelshow die werd gegeven was een lust om te zien.

 

Deze beurs mag van ons zeker terug worden georganiseerd.

 

Wel veel meer op voorhand reclame maken is noodzakelijk.

 

Kortom, toch respect voor de organisatie want het lijkt ons toch

niet makkelijk om een beurs voor de eerste keer te organiseren.

 

Bij een volgende beurs zullen wij zeker weer van de partij zijn.

 

Groetjes Marc en Berlinde B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij vonden het ook zeer jammer dat er niet meer te zien was ,volgende keer beter !

onze aankoop;megaray 100 watt,zijderupsen,phoenix wormen en gripknopjes.

enkele foto's

 

_MG_5512.jpg

_MG_5515.jpg

_MG_5539.jpg

_MG_5541.jpg

_MG_5535.jpg

_MG_5532.jpg

 

en nog n paar te zien op mijn WWW

Share this post


Link to post
Share on other sites

:cheer::cheer::cheer: voor de organisatie voor de eerste keer niet slecht gedaan.

het was een goede beurs voor ons terug onze eerste belgische beurs.

volgende keer blijf ik eens bij me stand :D

maar ben goed geholpen mijn vrienden :lol:

aleen nadelig dat ze bij onze schoonvader de wieldoppen hebben gepikt :(

voor de rest leuke dieren gezien alleen heb even de rem van aankoop erop gezet :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat s'morgens een teleurstelling bleek is dan uiteindelijk uitgedraaid op een gezellige beurs waar we lekker hebben kunnen bijpraten. :)

De locatie was in ieder geval uitstekend en ik hoop dan ook dat deze beurs in de toekomst zeker nog een kans krijgt en dat de organisatie er de volgende keer meer werk van maakt om op tijd publiciteit te maken.

Belgi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk wel dat deze beurs een kans moet krijgen in de toekomst want de lokatie was zeker meer dan goed en als de organisatie leert van zijn fouten moet dit zeker in orde komen in de toekomst.

Ik heb niemand van de standhouders horen klagen dus denk ik wel dat iedereen volgende keer terug op post is , ik en Erwin in ieder geval wel :lol:

Heb daar op de beurs weer een prachtbaardje overgenomen van Marc dus mijn dag was weer in orde , bedankt hiervoor Marc en kijk al uit naar de blood man dat ik in bestelling staan heb ;)

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Cripper,

 

Nog bedankt voor het plaatsen van de prachtige foto's. ;)

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×