Jump to content
Sign in to follow this  
Nath86

Erg Stil Op Het Forum

Recommended Posts

Hoi Hoi,

Ik weet niet of het jullie ook is opgevallen, maar ik vind het de laatste weken erg stil op het forum.

Ik kijk iedere dag even maar zie zelden nog nieuwe berichten.

Is iedereen zo druk met van alles dat ze geen tijd hebben om te posten.

Of heeft er gewoon niemand vragen?

Ik dacht maak er ff een nieuw bericht van.....

 

Groetjes Nathalie

Share this post


Link to post
Share on other sites

had dat ook al gemerkt

ik kom dagelijks een keer of twee kijken

maar blijkbaar is iedereen druk bezig en hebben ze geen tijd meer voor het forum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Inderdaad is het de laatste tijd niet meer zo druk op het forum.

 

Kom wel elke dag diverse keren een kijkje nemen.

 

Bij ons is het in ieder geval ontzettend druk.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja heb ook de indruk, maar ik dacht meer aan dat ik er zelf meermaals op zit per dag dat de berichten minder opvallen...

 

Hopelijk komt er snel verandering in!

 

Ook zeker iedereen die nog geen foto gepost heeft voor foto van de maand februari nog zeker doen!!! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohwja ik zal ook eens een mooie foto plaatsen ff kijken hoe dat werkt hier op kantoor haha.

 

Zal het morgen ff uitzoeken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

er is wel vaker een dipje!

geen nieuws is goed nieuws,al is het dan ook niet gezellig als er niks te melden is!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er word inderdaad minder gepost, maar er komen nog wel mensen langs.

Dit kan betekenen dat er weinig mensen zijn met vragen of omdat ze de antwoorden zo vinden op het forum.

Dit zal weldra wel veranderen als er weer veel nakweek van eigenaar gaat veranderen, er zijn nu trouwens veel mensen met nakweek en dit vraagt ook veel tijd.

Wijzelf hebben het op dit moment zeer druk doordat ik volop bezig ben met verbouwingen zodat ik tegen de zomer hoop klaar te zijn en mijn nieuwe reptielenkamer kan in dienst nemen.

Iedere dag kom ik zeker meer dan eens langs en probeer zoveel mogelijk te helpen als het kan.

 

Grtzzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja vind het ook wel vrij kalm maar moet zeggen ben ook een dikke week naar tunesie geweest dus afgelopen week niet op het forum langs geweest .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het ook erg druk gehad, laaste paar weken en nu nog eigenlijk savonds werken en overdag, verder nog mss verwisselen van baan vandaar :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier momenteel ook wat druk daar we nu met eitjes zitte(die in april moeten uitkomen als het goed is)dus zijn we nu al bezig met de opkweekbaklken in orde aan het maken,ook zijn we bezig een stelling aan het bouwen voor de terra's zeg maar een beetje lenteschoonmaak ivm de terra's dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Vind het ook rustiger,moet ook wel zeggen dat ik ook even een pc dipje heb gehad,druk,druk dus niet veel geinternet..

 

Komt vanzelf weer goed.

De baardjes winterslaap,wij winterslaap..hihi

 

groetjes sonja :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

En het is al terug goed op gang gekomen vind ik!

 

Hopelijk krijgen we het snel weer super druk :D zodat we niet kunnen volgen met lezen en posten B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad het wordt al weer wat drukker gelukkig haha, vind het altijd erg leuk nieuwe dingen te lezen en elkaars ervaringen uit te wisselen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×