Jump to content
Sign in to follow this  
nick en liesbeth

German Gaint

Recommended Posts

hallo iedereen

wat wij ons nu afvragen is of de echte german gaint nog bestaat ?

wij zouden graag zo 1 willen ma blijkbaar bestaan de echte german gaint niet meer .

weten jullie mss hier meer over ?

en waar ze mss nog te krijgen zijn int buiteland ofzo ?

groeten nick en liesbeth

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol,een echte!

ik heb er nog nooit eentje gezien!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt wat Anita zegt! Toen wij in de beginfase van ons baardagamen irus zaten en we naar de reptielenwinkel hier in de burrt eens een kijkje gingen nemen kwam hij af met een germain gaint. Dat dier was een 50cm groot, toen leek het imens en werd er verteld dat deze soort 80cm groot zou worden, de oren van je kop zou eten en een gewone mens zou dit niet kunnen veroorloven... :rolleyes:

 

Wel zijn er heel vele kruisingen met germain gaint in, wij hebben hier een man waar germain gaint in gekruist zit en is 54cm groot, maar dat wil niks zeggen... Je hebt blood,... die ook 55 cm worden enzo...

 

Ik denk dat die aangeboden worden als germain gaint dieren in Amerika, gewoon hele grote nakweek is...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ;)

 

German giants zijn eigenlijk gewone baardagamen die men in de natuur aantreft in een bepaalde streek.

Toen men indertijd baardagamen importeerden kwam men tot de ontdekking dat de soorten in een bepaalde streek (noord-westen als ik het goed heb) groter en forcer waren dan de dieren die men vond in de meest voorkomende streken (centraal).

Duitsland was in die tijd

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo

 

als ik jullie was zou ik voor een 100% blood baardagaam gaan van een goede lijn en goede kweker.

 

ik heb hier een 100% blood man zitten van nu een goeie 690 gram en 58cm en is net uit winterrust dus moet nog wat aankomen in gewicht.

 

mvg wesley

Share this post


Link to post
Share on other sites
hallo

 

als ik jullie was zou ik voor een 100% blood baardagaam gaan van een goede lijn en goede kweker.

 

ik heb hier een 100% blood man zitten van nu een goeie 690 gram en 58cm en is net uit winterrust dus moet nog wat aankomen in gewicht.

 

mvg wesley

heb wel iets speciaals zitten om te kweken

maar het gaat me niet om te kweken

het gaat me eerder om zo 1 in huis te hebben ik heb er geen kweekplanne mee

maar toch bedankt

mvg nick en liebeth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×