Jump to content

Recommended Posts

dit is m,n eerste schatje,was een verwaarloost doodziek dier,maar dat was ruim 5 jaar geleden,en het leukst baardje wat ik heb.

van kleur of afkomst is natuurlijk geen sprake,maar z,n persoonlijkheid is top.

 

020.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi

 

je kan nog eenbeetje zien dat die een slecht begin heeft gehad aan de lichaamsbouw maar hij ziet er super gezond uit en kleuren zijn toch niet alleen belangrijk het is belangrijker dat jij er veel plezier aan beleeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Anita,

 

Wat een schat, respect dat je deze weer een goed leven geeft. ;)

 

Kleur speelt inderdaad geen rol, komt nog een tijd dat wildkleur

terug gewild zal zijn.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ooh, tis een schatje! Wildkleurtjes hebben ook hun charmes! Wij hebben hier ook zo eentje zitten en hij is oh zo lief...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja toch,voor al het geld in de wereld heb je geen garantie voor een lief vriendje,en de voldoenning die je krijgt van een dankbaar diertje.

enne inderdaad.wildkleur word zeldzaam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Anita ,

 

dit vind ik nu eens een prachtig antwoord : " voor al het geld in de wereld heb je geen garantie voor een lief vriendje,en de voldoenning die je krijgt van een dankbaar diertje "

Kleurtjes blijven steeds leuk om te hebben maar de wildkleurtjes blijven toch nog steeds de dieren waar alles mee begonnen is en waar het volgens mij weer mee gaat eindigen want binnen enkele jaren zullen deze weer meer gewild zijn omdat er dan nog weinigen van terug te vinden zullen zijn ;)

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo Anita ,

 

dit vind ik nu eens een prachtig antwoord : " voor al het geld in de wereld heb je geen garantie voor een lief vriendje,en de voldoenning die je krijgt van een dankbaar diertje "

Kleurtjes blijven steeds leuk om te hebben maar de wildkleurtjes blijven toch nog steeds de dieren waar alles mee begonnen is en waar het volgens mij weer mee gaat eindigen want binnen enkele jaren zullen deze weer meer gewild zijn omdat er dan nog weinigen van terug te vinden zullen zijn  ;)

 

Groetjes

bizar dat je dat zegd,want dat heb ik in de afgelopen week dus meer gehoord!

al met al,we hebben toch een prachtige hobby :cheer:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo Anita ,

 

dit vind ik nu eens een prachtig antwoord : " voor al het geld in de wereld heb je geen garantie voor een lief vriendje,en de voldoenning die je krijgt van een dankbaar diertje "

Kleurtjes blijven steeds leuk om te hebben maar de wildkleurtjes blijven toch nog steeds de dieren waar alles mee begonnen is en waar het volgens mij weer mee gaat eindigen want binnen enkele jaren zullen deze weer meer gewild zijn omdat er dan nog weinigen van terug te vinden zullen zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha nou ik heb nog jonge baardjes wildkleur en krijg ze echt de deur niet uit!

 

Ze zijn prachtig van kleur voor een wildkleur en nog krijg ik ze moeilijk weg.

 

Inderdaad super dat je voor het dier wil zorgen en dat het zo goed met m gaat!

 

En de wildkleur bij cavia's wordt nu ook weer volop gefokt en wordt nu als iets bijzonders gezien, buitenom de vele kleuren die er te krijgen zijn, dus wie weet met mijn baardjes...

 

Het maakt niet uit wat de kleur is, het zijn en blijven schatten, en kroelen dat ze kunnen heerlijk! Zelfs mijn eigenwijze man vind het heerlijk op schoot in slaap te vallen, geweldig toch die hobby :D:cheer:

 

Groetjes Nathalie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Anita ;)

 

Van mij weet je al langer dat kleuren me eigenlijk weinig kunnen schelen, enkel als je kweekt krijg je ze aan de straatstenen niet meer kwijt.

Zodanig moet je deze trend wel volgen wil je van je hobby nog enigsinds je dieren onderhouden.

Ieder baardje heeft wel een aparte kenmerk en maakt hen dan ook zo uniek onder elkaar dat je ze er zo meteen kunt uithalen.

Prachtig van jou dat je deze stakkerd er vijf jaar geleden bovenop gebracht hebt en de band zal dan ook langs beide zijden uniek zijn en dat is waar we het toch omdoen.

Of niet soms <_<;)

 

Grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja toch jo!

voor mij is het toch hobby,en net als met kleding,je huisje enz,de mode is toch niet bij te houden,waarom zou je het proberen!

wat zou het toch jammer geweest zijn als dit dier(en alle andere) niet een leuk levendje gegunt was.

dit is m,n dikke grijze pad,zo 1 is er niet dubbel hahahahaa,heel bijzonder dus,en te koop is hij ook niet. is maar gelukkig ook,want wie zou hem nemen,we weten alle maal onderhand wel dat leuke lieve aardige baardjes niet te slijten zijn.

jammer!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey super gaaf dier echt stoer dat je hem er weer boven op heeft geholpen joh :cheer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

002.jpg

 

 

is het geen prinsje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo Anita ,

 

dit vind ik nu eens een prachtig antwoord : " voor al het geld in de wereld heb je geen garantie voor een lief vriendje,en de voldoenning die je krijgt van een dankbaar diertje "

Kleurtjes blijven steeds leuk om te hebben maar de wildkleurtjes blijven toch nog steeds de dieren waar alles mee begonnen is en waar het volgens mij weer mee gaat eindigen want binnen enkele jaren zullen deze weer meer gewild zijn omdat er dan nog weinigen van terug te vinden zullen zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×