Jump to content
linda123

Wie Kan Mij Helpen?!

Recommended Posts

Omdat we helaas 2 mannetjes baardagamen denken te hebben moet ik sunny weg doen. :( Om er nog een terra bij te nemen is geen optie.

Is er iemand die sunny (de kleine op de foto) op kan vangen? Ik plaats hem liever niet op marktplaats omdat je nooit weet wat daar op af komt. Als er iemand is die wilt ruilen voor een vrouwtje die ongeveer even groot is als Chucky (de groote op de foto) is dat ook goed!

Is er iemand die mij kan helpen?

 

Groetjes Linda

post-1-1229863904.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

het zal helaas niet meevallen om het diertje te ruilen,of er opvang voor te vinden.

helaas is de hobby erg aan mode onderhevig,en niemand wil nog een man die apart gehuisvest moet worden.

succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat wat Anita zegt de werkelijkheid is vele kwekers zitten met veel mannetejs en ruilen tegen een vrouwtje zal dus heel moeilijk worden .Hoop dat het lukt .

Veel suc 6 ermee

groetjes

patrick en daniella

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi,

 

jammer dat ik al vol zit anders was het zeker een leuk beestje geweest om erbij te hebben!

weet zeker dat er wel iemand is die m op wil vangen

 

groetjes Laura

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsja das lastig: je wilt m natuurlijk niet op marktplaats zetten omdat je dan niet weet waar hij terecht komt en ruilen zal ook niet meevallen.

 

Ik begrijp je probleem en had je graag geholpen maar ik heb er al 4 en ook nog eens 2 kameleonnen en een bak hagedissen.... daar kan ( mag... ) echt niets meer bij.

 

Misschien is er binnenkort iemand die je uit de brand kan helpen?

Hij ziet er erg goed uit !

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is wel vervelent dat het twee mannen zijn voor je want ze zijn wel mooi

succses met het zoeken naar een nieuwe baasje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×