Jump to content
Sign in to follow this  
Reptie-Farm

Drie In Een Medicijn

Recommended Posts

Hoi allemaal,

 

Wij hopen eindlijk weer eens een nieuw middel te hebben tegen

coccidiose, flagellaten en wormen.

 

Dit middel bestrijd de 3 inwendige parasieten tegelijk.

 

Zijn ongeveer een halfjaar het aan het testen, en vinden de resultaten goed.

 

Hou jullie op de hoogte over de verdere ontwikkelingen.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Peter als ik me niet vergis,

 

Is nog niet bekend, is eigenlijk niet de bedoeling om medicijnen te

koop aan te bieden.

 

Heb liever eerst dat de mensen na een dierenarts gaan, zodat

er bekend is wat de dieren eventueel zouden kunnen mankeren.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar heb je gelijk in Marc

Maar als ik het nodig zou hebben er een goed middel te verkrijgen is weet ik graag waar ik dat vandaan kan halen

 

Gr Peter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

kan helaas geen naam geven van het middel.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi allemaal,

 

Wij hopen eindlijk weer eens een nieuw middel te hebben tegen

coccidiose, flagellaten en wormen.

 

Dit middel bestrijd de 3 inwendige parasieten tegelijk.

 

Zijn ongeveer een halfjaar het aan het testen, en vinden de resultaten goed.

 

Hou jullie op de hoogte over de verdere ontwikkelingen.

 

Groetjes Marc B)

marcy marc toch!

daar kunnen we toch niks mee!

ik zie me al bij de da komen ,en vraag om een 3in1 kuurtje!

lol! de meeste artsen hebben toch al geen verstand van zaken,dus een beetje meer info zou wenselijk zijn.

lijkt weer op een spelletje,kan ik gaan googelen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Anita,

 

Zoek zelf altijd alles uit, makkelijk dat andere daar dan mooi weer mee

kunnen spelen.

 

Ik ben bereid om iedereen te helpen, maar dit wordt niet altijd

gewaardeerd.

 

Wederom weer iets dat ik beter niet op het forum had geplaatst.

 

Softie blijft geen softie. ;)

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey (softie) Marc ;)

Wie A zegt moet B zeggen luid het hier bij ons, dus de volgende keer misschien toch niet plaatsen, je over enthosiasme en bereidwilligheid word inderdaad toch niet altijd gewaardeerd.

Ik denk dat de mensen het niet snapten dat je enkel wou duidelijk maken dat je met nieuwe experimenten bezig bent en dat deze de goede richting uitgaan, dit is toch allesinds wat ik eruit versta.

Het is trouwens niet de bedoeling dat de mensen zelf gaan experimenteren maar eerst steeds een DA contacteren in geval van twijfel.

Dit zet je trouwens toch ook bij je bericht. <_<

 

Grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Marc,

Ik ben beniewd wat de resultaten zullen zijn van je test/experiment.

Maar heb je dieren zitten dan met parasieten? Anders kan je ze neem ik aan niet testen? Of gebruik je het middel preventief?

Ben echt benieuwd of het helpt en we er in de toekomst ook van kunnen profiteren als onze baardjes ziek zijn en we naar de DA gaan.

 

Groetjes Nathalie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Nathalie,

 

Ik geef toe dat sommige baardagamen wel eens last hebben van inwendige parasieten.

 

Vele die baardjes houden krijgen hier vroeg of laat wel eens mee te maken,

al zullen sommige dit niet graag willen toegeven.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey (softie) Marc  ;) 

Wie A zegt moet B zeggen luid het hier bij ons, dus de volgende keer misschien toch niet plaatsen, je over enthosiasme en bereidwilligheid word inderdaad toch niet altijd gewaardeerd.

Ik denk dat de mensen het niet snapten dat je enkel wou duidelijk maken dat je met nieuwe experimenten bezig bent en dat deze de goede richting uitgaan, dit is toch allesinds wat ik eruit versta.

Het is trouwens niet de bedoeling dat de mensen zelf gaan experimenteren maar eerst steeds een DA contacteren in geval van twijfel.

Dit zet je trouwens toch ook bij je bericht. <_<

 

Grtzzzz :D Jo

Hoi Jo,

 

Klopt wie A zegt moet ook eigenlijk B zeggen.

 

Maar aangezien vele dit niet doen stap ik er ook maar vanaf. ;)

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Marc,

 

Dat begrijp ik wij doen daarom ook om de 2 maanden mestonderzoek, dan weten we zeker dat de dieren gezond blijven.

Als ze ziek worden hou je toch niet tegen, mijn katten zijn nooit buiten en werden ook ziek... Dus het zegt niks...

 

Groetjess Nathalie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Marc: Ik denk ook dat je het volgende keer beter niet op het forum post... Je bent blij omdat je een middel hebt dat tegen 3 dingen ineens werkt, maar het valt niet altijd in goede aarde.

 

Daarom dat ik ook graag zou willen leren werken met een microscoop... Andere vinden het te moeilijk en hebben zoiets van seg, wat zeg jij nu, maar een dierenarts is ook niet altijd juist in zijn uitspraken en zo heb je een tweede uitspraak... en dan zou ik ook super blij zijn dat ik het bij het rechte eind zou hebben...

 

En wie baardagamen heeft krijgt vroeg of laat met parasieten te maken... Hoe goed je de dieren ook verzorgt, dit is nu eenmaal iets dat je niet in de hand hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Saratjeuh

 

Wat voor microscoop heb je dan nodig?

Ik zou ook wel eens willen een kijkje nemen hoe alles in zen werk gaat

Je kan meteen zien of alles goed is of niet

en nu met deze dagen is dit mss wel handig bij een ziekvallende baardagaam

niet alle dierenartsen werken rond deze dagen en dan is het een ware zoekttocht om een deftige arts te vinden en ik veronder stel dat marc wel een handje wil helpen in het microscoop wereldje :D

 

Groetjes Tim B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

een vriendinnetje van mij doet opleiding als dierenarts en wilt zich eigen gaan specializeren in reptielenwereld, en krijg nu ook stukje opleiding in mest onderzoek, ze woond in middelburg, in de toekomst kan ik daar de mest van men dieren naar toe brengen, in elk geval nu mag ik afentoe wat brengen dat gebruiken ze dan als proef voor op hun school,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo ,

 

zoals velen onder ons wel weten is dat Marc een kei is in wat medicijnen betreft en dat hij dan een beetje te enthousiast is als hij een bepaald produkt heeft uitgeprobeert die blijkbaar aan zijn verwachtingen voldoet kan men hem dit niet kwalijk nemen.

 

Ikzelf ben al meerdere malen h

Share this post


Link to post
Share on other sites

marc je hebt gelijk .

maar het was de vraag omdat ik wel eens met het universitair dierenkliniek te gent mee samen werk of zij dat konden testen.

inderdaad zij hebben er nog niet van gehoord maar we spreken van belgie hier zijn dingen verboden die in nederland wel toegelaten zijn zoals nutri bac.

maar dat klopt in de tien gevallen gaat iemand anders met de eet lopen das onder waardering.

hetz ou fantastisch zijn als zon medicatie te verkrijgen is via de dierenarts en dan minder toxisch zou zijn als de rest.

zelf als in een reptiel deze drie parasieten gevonden word en je kan ze in 1 keer behandelen zonder dat te veel toxish is.

dan brengt het voordeel mee dat je dier er van af is en de kans van overleving is groter dan ze apart te behandelen dit bedoel ik in het verdere stadium wel.

maar zoiets mag je altijd posten zo blijven we op de hoogte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×