Jump to content

Recommended Posts

Hoi allemaal,

 

Velen weten dat we verkocht waren aan de leatherbacks. We hebben onze eerste al een tijdje geleden in ons bezit maar hebben het eigenlijk nog tegen bijna niemand verteld.

 

Het is een leatherback mannetje dat de naam Bao draagt.

DSCF1586.jpg

 

DSCF1585.jpg

 

En de foto hieronder is van ons cawly leatherback vrouwtje. Ze stond in bestelling en zijn haar gaan ophalen in Hamm. We hadden een super baardje in gedachten maar Alessandro heeft ons overtroffen, ze ziet er super uit! Al zeggen wij het zelf natuurlijk... :rolleyes:B)

Zij zal normaal de naam Electra krijgen...

DSCF1724.jpg

 

DSCF1723.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Sara en Tom,

 

Gefeliciteerd met jullie prachtige nieuwe aanwinst.

 

Is het diertje compleet, ik bedoel is er geen stuk staart af?

 

Volgens mij duidelijk het bewijs dat ik in maart dit jaar flink ben

bedonderd door Allesandro.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt super beestje dat je daar gekocht hebt, moet wel zeggen dat allesandro er veel te koop had staan die een stukje staart af hadden maar al bij al zeer mooie kleuren heeft hij zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi hoor!

kan het zijn dat ik jullie buiten heb zien staan met een sigaretje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het baardje van bij Allesandro is volledig compleet. Had dit niet het geval geweest hadden we haar niet meegebracht! Voor het geld dat je betaald wil je een volledig baardje...

 

Bedankt voor de toffe reacties!

 

@ Anita: Wij roken geen van beide dus ik denk dat je andere mensen gezien hebt :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het baardje van bij Allesandro is volledig compleet. Had dit niet het geval geweest hadden we haar niet meegebracht! Voor het geld dat je betaald wil je een volledig baardje...

 

Bedankt voor de toffe reacties!

 

@ Anita: Wij roken geen van beide dus ik denk dat je andere mensen gezien hebt :P

ogh,nou dan ben ik gelukkig niet naar vreemde mensen afgestapt,maar ik was van de foto op de site afgegaan,en was niet zeker!

toch jammer dat we jullie niet gevonden hebben,miss de volgende keer!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proficiat met jullie prachtige aankoop Sara en Tom :cheer:

 

Succes ermee ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeer mooie exemplaren,en idd voor de prijs van Allessandro mogen ze wel intact zijn.2e probleem....kijk goed naar het geslacht! als je er in het begin weinig van af weet krijg je bijvoorbeeld een man ipv een vrouw.....niet fijn <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×