Jump to content
pieter82

Reptielenbeurs Houten (vraagje)

Recommended Posts

Naar het schijnt zou er een reptielenbeurs zijn in het Nederlandse Houten.

 

Weet iemand hier meer informatie over?

 

Openingsuren?

Wegbeschrijving?

 

Wie organiseert deze beurs? Hebben zij een website?

 

Groetjes Pieter

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo pieter

 

je bedoeld de beurs in houten a.s. 14 december 2008

kijk anders even bij het topic beurzen, daar staat er al wat over dacht ik...

 

mvg arjan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Naar het schijnt zou er een reptielenbeurs zijn in het Nederlandse Houtem.

 

Weet iemand hier meer informatie over?

 

Openingsuren?

Wegbeschrijving?

 

Wie organiseert deze beurs? Hebben zij een website?

 

Groetjes Pieter

 

 

zo was even zoeken naar de juiste link maar hier vind je alles terug :http://www.vhm-events.com/

 

sta er zelf met nog wat nakweek van een prachtige kleur baardagamen en hoop dat sommige mensen ons even bezoeken .Zal eveneens een aantal verschillende levensechte cactussen meebrengen tenzij er zijn die iets zoeken even een mailtje en ik breng het mee(heb er een 3000 te koop)Dus even langskomen zo leer ik de mensen kennen achter de aviator onze stand is voorzien van een bord dreamtransdragons (zelf geschilderd) :D:D

groetjes

patrick en daniella

http://www.dreamtransdragons.be

_________________

Blaffende honden bijten niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

hej judge heb even je site bekeken wat een mooie beesten!

mag ik alleen wel een opmerking plaatsen dat die repti glo's echt letterlijk Waardeloos zijn!

 

ik ben een onderzoek aan het doen voor school o.a. daarbij verschillende repti glo's mogen testen in de winkel zelf..

de waardes waren op 20 cm 030uw/cm2 en op 30 cm 015uw/cm2

dit is echt ontsettend laag.. normaal waardes van een baardagaam die niet zit te zonne zijn tussen de 30 en de 130... als hij wel in de zon ligt pieken van 200-300uw/cm2 zou deze vervangen met bijv een acardia compact 7%.

maargoed dat moet je uiteindelijk zelf weten :P

 

heb je ook foto's van die cactussen en wat is de vraag prijs?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

En welke Repti Glo's heb je getest?

 

Geeft de arcadia 7% de waardes die jij opgeeft? :huh:

 

Voor jonge baardjes is trouwens teveel UVB eerder slechter als goed.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
hej judge heb even je site bekeken wat een mooie beesten!

mag ik alleen wel een opmerking plaatsen dat die repti glo's echt letterlijk Waardeloos zijn!

 

ik ben een onderzoek aan het doen voor school o.a. daarbij verschillende repti glo's mogen testen in de winkel zelf..

de waardes waren op 20 cm 030uw/cm2 en op 30 cm 015uw/cm2

dit is echt ontsettend laag.. normaal waardes van een baardagaam die niet zit te zonne zijn tussen de 30 en de 130... als hij wel in de zon ligt pieken van 200-300uw/cm2 zou deze vervangen met bijv een acardia compact 7%.

maargoed dat moet je uiteindelijk zelf weten :P

 

heb je ook foto's van die cactussen en wat is de vraag prijs?

Hallo bedankt wat de lampen aangaat heb ik in het begin de zoomed gebruikt en heb er nog nieuwe in de doos omdat er veel de glo gebruiken .Ook omdat ik dan de gewone warmte spots met een sneordimmer op warmer momenten kan regelen en ben altijd geintresseerd op beter materiaal .Tl lampen heeft ook zo zijn voor en nadelen en dacht met deze van 10.0 het betere te hebben .Nu als jij kan aanwijzen wat beter is en dat is zo wil ik altijd beter materiaal aankopen en testen .Want ik heb de laatste jaren reeds heel veel geinvesteerd en doe alles voor het goedzijn van de dieren en komt de kwaliteit ten goeden .Stuur me even een pb dan kan ik wat fotos van de palnten doorsturen want zijn te groot voor het forum en telkens verkleinen en doen <_<<_<<_<

 

groeten

patrick en daniella

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee de repti glo 10.0 en die 5.0 al helemaal dus, is flut die geeft die kansloze waardes af..

 

de acardia compact 7% geeft nette waardes af. het is netjes gezien het geen warmte Spot is maar puur de uv voorziening. met een blik eromheen dan wel wat dat scheelt 005.. klinkt weinig maar toch!

 

maar wil je echt de creme de la creme is het de mega ray!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×