Jump to content
Sign in to follow this  
ingel

Stomatitis

Recommended Posts

hey mijn vrouwtje kameleon is ziek, ze heeft mondrot, iemand ervaring mee?van dierenarts moet ik dagelijks bek schoon maken, met waterstofperoxyde op een watten staafje

naspoelen met gezuurd water iemand ervaring mee?

omdat dierenarts denkt dat ze long aandoening heeft valt er waarscheinlijk niks meer aan te doen, kan je een antibiotium kuur gewoon vragen bij dierenarts of kan je die ook ergenst anders halen wand hier heeft hij het niet overgehad en heb ik wel nodig,

 

iemand tips?

 

groetne ingel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Ingel dat is wel erg vervelend!

Ben jij bij diender geweest in Vlissingen?

Dat is de arts van de Iguana die weet meestal wel raad.

 

Verder kan ik je eigenlijk niet helpen.

Sterkte in ieder geval, en ik hoor het wel hoe het afloopt.....

 

Groetjes Nathalie

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey mijn vrouwtje kameleon is ziek, ze heeft mondrot, iemand ervaring mee?van dierenarts moet ik dagelijks bek schoon maken, met waterstofperoxyde op een watten staafje

naspoelen met gezuurd water iemand ervaring mee?

omdat dierenarts denkt dat ze long aandoening heeft valt er waarscheinlijk niks meer aan te doen, kan je een antibiotium kuur gewoon vragen bij dierenarts of kan je die ook ergenst anders halen wand hier heeft hij het niet overgehad en heb ik wel nodig,

 

iemand tips?

 

groetne ingel

Anti-biotica kan je gaan halen bij de apotheker. Ik dacht dat dit voor bij mensen op voorschrift moest, zal dan bij dieren ook zo zijn :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik maak nu elke dag de bek schoon ziet er opzich super gezond uit prachtige kleuren alleen die bobbeltjes nog je zou bijna niet zien dat ze ziek is, maar dat schoonmaken gaat steeds moeilijker, ze valt me gewoon aan

ik ben bij diender geweest in vlissingen ik ga straks nog even bellen, en anders nog een x er langs, bij mestonderzoek is ook niks eruit gekomen dat is het vreemde..

 

geen wormen zag er gewoon goed gezond uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Ingel,

Ik ben beniuewd hoe het verder afloopt, als je bij diender geweest bent moet het wel goed komen als hij niets heeft kunnen vinden, maar ja het blijft toch afwachten hoe ze reageert op alles.

 

Veel succes ik hoor er wel van.

 

Gr Nathalie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal er eens een foto van posten, mss is het legnood nog, maar dat lijkt me sterk paring is bijna een jaar geleden gebeurd, maar ze is vreselijk dik ik post straks foto groeten ingel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×