Jump to content
Sign in to follow this  
sandradejong

Baardagamen Importeren

Recommended Posts

Hoi,

 

Is zeker niet eenvoudig, komt zeer veel bij kijken.

 

Bovendien kost het handen vol met geld.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Sandra,

Wij importeren vanuit Amerika en hebben nog wel wat dieren zitten.

Momenteel zit er nog wat aan leatherbacks, leucistic, leucistic het trans.

Het importeren vergt een hoop tijd geld en papierwerk.

Je kan ons ook laten weten wat je zoekt, dan kunnen wij op letten/naar zoeken.

vr gr Arthur Hoogendam DDI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Arthur,

 

Je bent er snel bij.

 

Jammer dat ik nog niets heb terug gehoord.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet je niet aan beginnen idd. Heel gedoe ook met de douane en je betaalt uiteindelijk meer dan wanneer je ze in nederland bestelt bij een importeur zoals idd www.dutchdragonimport.com . je kunt zelf ook uitkiezen welke dieren je hun wil laten importeren, je moet alleen misschien wel eventjes wachten totdat hun genoeg bestellingen hebben. Bij mij duurde t ongeveer 3 weken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Emiel,

 

Ook een snelle reaktie en gelijk reclame. :huh:

 

Zoals het er nu naar uit ziet zullen er enkel berichten worden verwijderd.

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Weet iemand of het veel geld scheelt en of het moeilijk is om baardagamen uit amerika te importeren?

echt moelijk zal het niet zijn,als je de wegen kent!

dat het bergen geld kost lijkt me van wel,hier zijn leden die positieve en echt hele negatieve ervaringen hebben.

wat ik er wel van snap is de kans dat je het diertje krijgt van de foto nihil is,en zowie zo weet je niet wat je gaat krijgen lijkt me!

waarom wil je een dier uit de usa, er zijn hier in ned en be zoveel mooie kwaliteit dieren,en je kan zelf uitzoekken, en dat is altijd beter denk ik!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Anita,

Dat hangt er vanaf met welke kwekers je werkt. De kwekers waar ik mee werk sturen ook echt daadwerkelijk af wat ik bestel. Daar hebben wij met hun ook afspraken over gemaakt en ik moet zeggen dat we tot op heden geen klagen over heb. Dat je schrijft dat de kans nihil is lijkt me erg overdreven. Je mag gerur=st een keer bij ons komen kijken en dan zelf bepalen of de foto's die zijn gepost gelijkenis vertonen met de dieren die er daadwerkelijk zitten.

grtn Arthur

Share this post


Link to post
Share on other sites

arthur

zal best zo zijn,maar er word hier wat gevraagd,en iedereen kan z,n antwoord geven!

nu ga ik geen discussi aan met een verkoper,en een topic vervuilen.

maare een gelijkenis,doe me een lol! uit het zelfde nest betekend dat.

en waarom moet je je verantwoorden, ik val niemand aan hoor!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi Sandra,

Wij importeren vanuit Amerika en hebben nog wel wat dieren zitten.

Momenteel zit er nog wat aan leatherbacks, leucistic, leucistic het trans.

Het importeren vergt een hoop tijd geld en papierwerk.

Je kan ons ook laten weten wat je zoekt, dan kunnen wij op letten/naar zoeken.

vr gr Arthur Hoogendam DDI

haha, ja inderdaad kom erg veel bij kijken, ik heb dat laatst bij jullie geinformeerd, ik wist niet dat jullie op dit forum aktief waren haha wat stom.

 

Ik vind het zo raar dat ze in amerika best betaalbaar zijn en hier zo @#$*@* duur!

das gewoon jammer, maar ja wie mooi wil zijn moet pijn leiden niet?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus ik snap je vraag zeker wel ik heb zelf ook even zitten kijken maar inderdaad vind ik de gok ook erg groot ongeacht wat een ander mans mening is, en inderdaad zijn hier ook hele mooie baardjes te krijgen dus ik ben er ook van af gestapt, ik had een tijdje terug op www.dachiu.com een hele mooie gezien en koste maar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij blijft ook de vraag rond zweven, je hebt altijd kansen dat je dieren aankrijgt die je niet gevraagd hebt!!! Mensen op het forum kunnen erover meepraten.

Op een foto kan je niet altijd details zien en dan denk je van ja het is het diertje. Je kan gewoon nooit zeker zijn, dat is mijn mening hierin...

Wat ik ook raar vind is dat het zoals Zupano zegt ook omgekeerd kan voorvallen. Duurdere dieren in Amerika die je hier goedkoper zou kunnen kopen????? :blink:

Ik heb al zulke websites gezien...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou het erook niet opwagen

1 omdat de dieren overstresst kunnen raken door de reis

en 2,als er iets aan mankeerd(ziektes ofzo)kan je niet terug gaan met klachten of voor te ruilen of dergelijke,wat je hier wel kan doen.

stel je hebt een baardje bij een kweker gekocht in belgie en dat baardje zit vol parasiete,nkan je terug naar die kwkeker gaan en om raad vragen,of vragen om te ruilen of dergelijke.

die amerikanen vragen stukken van mensen en 1maal ze in het vliegtuig zitten trekken ze hun handen van het baardje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar ben ik het helemaal niet mee eens. Als je op onze site kijkt kun je zien dat je van ons de zelfde garantie krijgt als van bijv. Dachiu. Met andere woorden als er iets mis is met jouw geimporteerde baardje dan krijg je bij ons: of je geld terug , of een vergelijkbaar dier. Deze garantie geldt voor 6 weken na aankoop. Dus dat argument vind ik persoonlijk nergens op slaan. DDI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dutchdragonimport, kijk er is totaal niks mis met wat jullie doen jullie zullen zoals jullie al eens eerder aan mij hebben uitgelegt goede afspraken hebben met Dachiu, ongetwijfelt. maar dat brengt geen garantie voor andere mensen die willen gaan importeren, daar heb ik en andere geen ervaring mee ik weet verder ook helemaal niks van jullie ik zie niet hoe jullie daarmee omgaan dus daar mag ik niet over oordelen en dat doe ik ook niet. Maar ik val jullie er niet op aan hoor echt niet.

 

gr sven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×