Jump to content
Sign in to follow this  
jessie

Geshockt

Recommended Posts

gisteren gaan we naar de dierenwinkel om voedseldieren en ik kon het niet laten om eens bij de reptielen te kijken.

Wat ik daar zag sloeg gewoon alles :o

een mini mini mini baartje van nog geen 5cm groot,dik hooft,super mager lijfje,bijna geen staart,zag er meer dood dan levend uit.ik roep de zaakvoerder en die zei nee,dit diertje is niet dood,het diertje is blind <_<

deze haalde het baartje ff uit,het bewoog bijna niet meer,oogjes zaten vol slijm en etter :angry:

Ik vroeg van hoe eet dat diertje dan,zei die er doodleuk op van ah,amls het honger heeft heet het wel,en als ik tijd over heb voeder ik het met pincet,dit diertje werd ook tekoop aangeboden he :blink:

men bloed begon te koken toen ik dat hoorde :shoot:

Ik wou er echt een foto van menen en op dit forum zette,maarja er hingen camera's en tim rade me aan om het neit tedoen.

Dees vidn ik nu echt geldklopperij en zielig voor het baardje.

Moesten wij zo een nakweekje hebben ozu ik het laten euthaniseren ipv te verkopen.

Mensen die dat kopen zullen het uit onwetenheid doen of uit medelijden en dan heeft meneer weeral eens zijn slag thuis :shout:

Kunnen wij echt nx ondernemen tegen zo een wanpraktijken?want dees ging echt tever.

 

Groetjes

 

Een kwade Jessie

Share this post


Link to post
Share on other sites

och hemel,het is weer wat he!

je zou de diernbescherming of de aid er op af kunnen sturen,maar of ze gaan is weer een ander verhaal.

zoals je het al zegd iemand zal het diertje miss meenemen,maar niemand zit te wachten op da rekeningen enz.

maar dat er nog voor een paar rotcenten aan verdient moet worden,bah!

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol de dierenbescherming :lol:

die zijn hier zo rap niet hoor voor dieren"speciaal"zaken

Share this post


Link to post
Share on other sites

lees nog een keer!

Share this post


Link to post
Share on other sites

anita heb ik gedaan:)

bedoelde het sarcastisch :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×