Jump to content
baardje85

Warmte Leatherback?

Recommended Posts

tegen eind januari ga ik me een leatherback kopen. heb al 4 jaar baardagamen maar lratherbacks zijn toch wel iets anders. nu is de vraag ivm de warmte en welke lampen te gebruiken? mogen die even zwaar zijn? kan het beestje niet sneller verbranden of zo? verder nog speciale dingen waar ik moet op letten? want als het doodgaat word ik zeker zot :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij ons zit de leatherback in dezelfde terra als de andere baardjes

hetzelfde licht , dezelfde warmte , ...

alles is hier hetzelfde

Share this post


Link to post
Share on other sites

het enige dat er moet bijgekocht worden ,zijn rollen keukenpapier,en een stoel voor het terrarium zetten

 

 

de stoel is om op te zitten

u kunt er beter bij zitten ,want u zal er uren verbaasd naar kijken hoe mooi ze wel zijn

 

 

keukenrol om het kwijl van het ruitje te verwijderen(langs uw kant dan wel he(hahhaha)

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

 

ook zal de vrouw des huizes er een nieuwe liefde moeten bij verdragen

(u zal meer en meer naar uw laetherbackje kijken,en in korte tijd zal je horen krijgen,,,,,,,,,,,,,,,,,,""u kijkt meer naar uw laetherback dan naar mij""

 

 

 

waneer er aan iets speciaals gedacht word,moet er eerst zeker voldoende kennis zijn,en dit kunt u enkel zelf uitmaken of die voldoende is

 

een baardje verliezen is altijd zwaar

een baardje verliezen door eigen onkunde is nog zwaarder

 

buiten het genot om zien is al de verzorging en eten hetzelfde

 

 

gefeliciteerd met de keuze,

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb nog nooit een baardje verloren en zelden ziek geweest eigenlijk.

kan natuurlijk altijd veranderen dat weet je nooit maar voor die leatherback ga ik dan

nog eens extra zorg dragen. heb toch aan jou (erwin) gevraagd of dat goed zand was of niet op de beurs. weet je nog? dat oranje in die potten. dat is voor de leatherback al. daarmee dak het zeker wou weten of dat zand kwaad zou kunnen. de stoel zou ik al niet moeten kopen want de zetel er er juist tegen. zit altijd na mijn baardjes te zien in de zetel en zou niet gouw iets missen :P. en dan dat nog van mijn vriendin. die zegt da nu al dat ik geobsedeerd ben van mijn baardjes :lol: het keukenpapier zou ik natuurlijk wel meer nodig hebben natuurlijk :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D:D:D

 

ken niet iedereen jammergenoeg :(:(

 

herinner me u zo wel,aan het zand verhaal(mark was samen met mij,voor een van onze rookpauzes :rolleyes::rolleyes:

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites
juist dat was ik  :lol:  ging me op de beurs lid maken van anolis en was het dan nog vergeten. hoe maak ik me dan lid?

Door je aanvraag in te dienen via hun site natuurlijk :unsure:

http://www.anolis.be/

 

Grtzzzz :D Jo

 

PS. Heb ik jou eigenlijk ook gezien of gesproken gisteren <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij de volgende beurs in lebbeke zullen we het anders doen,daar zullen we rondjes voorstellen doen

 

dit is in lebbeke goed te doen(op grotere beurzen is dit ondoenbaar)

 

dus forumleden die andere forumleden willen leren kennen neem ik wel mee voor een rondje forumers begroeten :D:D

 

jammer dat we dit niet vroeger bedachten,nu moet er nog een jaar gewacht worden ,hoop wel dat iedereen elkaar ondertussen al ontmoet heefd,tegen dan,er zitten prachtmensen tussen,die zeker de moeite waard zijn even kennis mee te maken

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja is zeker goed is dicht in de geburen.

nog een vraagje aan jou erwin ga jij bent zeker bij anolis e,

ga jij soms naar die vergadering? komen daar veel leden naartoe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

de vergaderingen zijn meestal een dekmantel om aan de toog een volledige avond over elkaars ervaring te praten(de eerste uren toch)

 

waar is daar anders de tijd en plaats voor,om er uren lang over te palaveren

 

de demonstraties daarentegen zijn sheets zeer interessant

elkeen kan en mag er zijn kennis,en ervaring delen

 

zeker het anolis blad in het oog houden,ze zijn zeer interesante onderwerpen op komst hoorde ik op hun beurs

 

hoedanook elke vergadering ,demonstratie,uitstap eindigt te vroeg (voor sommigen zeer vroeg(de volgende morgen)) :rolleyes::rolleyes:

 

 

anolis heefd de goede combinatie van fun,kennis,en vriendschap goed verpakt in hun clubverband

 

waneer er nog eens een goede aankomt ,gaan we er ezeker met zen allen heen :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×