Jump to content
Sign in to follow this  
Knik&Weazel

Plaatje Van Igster

Recommended Posts

er zit een mooie kop op! kan niet anders zeggen!

je hebt het echt goed gedaan met de igster hoor! top.

hij zal ook wel wat last krijgen van de paartijd,dan kan je pas echt gaan genietten met hem,lol!

heb je een verschil gemerkt nu hij een goede lamp ter beschikking heeft?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super mooie foto!

 

Ik blijf het fantastische dieren vinden, maar ze hebben zoveel ruimte nodig, die kunnen wij niet geven dus zal het bij dromen en kijken blijven :rolleyes::P

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah moet wel zeggen dat ie sinds de nieuwe lamp eigenlijk niet meer aasn ut vervellen is en hij word wat gouder van kleur lijkt wel, en hij loopt een stuk meer door de bak heen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

prachtig beest, en ook een prachtige foto!! :D

 

groetjes laura

Share this post


Link to post
Share on other sites
Super mooie foto!

 

Ik blijf het fantastische dieren vinden, maar ze hebben zoveel ruimte nodig, die kunnen wij niet geven dus zal het bij dromen en kijken blijven :rolleyes::P

ik vind het wel meevallen wat de ruimte betreft.

lolas terr is op een eetkamertafel gebouwd,en eerst zijn er de skinken terras en daarboven zit de lola. het belangrijkste is dat ze hoog zitten,en zo bewegelijk zijn ze niet,en dat mindert nog veel met ouder worden. moet ik er wel bij zeggen dat lola elke middag naar boven loopt en daar in het kozijn zit,onder een spot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahah iggy loopt ook niet veel,

had die hele bak niet hoeven bouwe..:P had zn tak net zo goed aan de muur kunne schroeve met een lamp erbove is eigenlijk de enige plaats waar die echt zit..:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

luie arrogante groene kippen zijn het!

enigste nadeel is,dat als hij van z,n tak zou komen om te wandelen banjert hij regelrecht overal overheen,inplaats omheen ,en verandert je huis in een ramp gebied.lol. er blijft letterlijk niets overeind.

ik zal nog even een foto van lolas bak maken,geeft hoop voor de igster loze mensen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een air heeft ie :rolleyes: Prachtig ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×