Jump to content
darkraver

Hamm

Recommended Posts

Voor mij was Hamm ook al geslaagd, heb een cawley x candycane van allexandro gekocht. Mijn vriendin heeft haar 2e kameleon daar gekocht aan een spotprijsje.

vond dat het een zeer mooie beurs was met veel aanbod, heb lekker nog enkele foto's gemaakt.

zal deze seffes es posten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor ons was het ook een super geslaagde dag!!! Er zijn mooie baardjes in ontvangst genomen, wij hebben er ook ons bestelde baardje opgehaald. Het is een super dier al zeg ik het zelf... :rolleyes:

Ik ga zo snel mogelijk foto's maken en posten...

 

Het was zeker de moeite om Hamm eens te bewonderen, heel veel mooie baardjes gezien! Merkte ook wel dat de baardjes er niet zo goedkoop zijn als bij ons. In Hamm houden ze zich goed aan de prijs!

Ook bekenden gezien en gesproken, nieuwe mensen leren kennen.

 

Gert, je hebt een hele mooie leatherback gekocht! Was de vrouw er blij mee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze is er blij mee maar ik heb het een dag te vroeg gekocht op de beurs in houten stond een trans leatherback en deze sprak mij iets meer aan :D maar de eurootjes kunnen niet over de toonbanken blijven rollen normaal tegen de volgende beurs in hamm hopelijk weeral iets nieuws

Share this post


Link to post
Share on other sites

We hebben al spijt dat we er in Houten niet bij waren... :rolleyes: Maar we hebben ook een leuke dag gehad en vandaag nog meer kunnen genieten van onze nieuwe schoonheid.

Het geld kan inderdaad niet blijven rollen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hamm is en blijfd "de beurs "der beurzen

 

het aanbod dat daar zit is nergens anders te vinden.

 

een ander groot voordeel van hamm is dat we de meeste andere hobbykweekers daar zijn,en er onder elkaar de mooiste dieren aan aanvaardbare prijzen worden uitgewisseld

de echte hobby mentaliteit is daar te vinden(duurd wel een paar jaar voor je er echt herkend word)

eenmaal door de duitse norsheid voorbij zijn het ook verslaafde baardjesgekken

 

ook het beste van het beste is daar te zien,te vinden,en af en toe te koop(het beste is meestal te zien in de tempex dozen in iemands handen :rolleyes::rolleyes: )

 

voor het beste zijn de prijzen niet mals :(:(

 

 

Hamm is voor mij persoonlijk wel de moeite,het aanschuiven,drummen en zeer moe terug naar huis terugkeren met een tempexdoos vol moois is een ZAAAAAALIG gevoel

 

 

wij kunnen nu wel al vanaf 0600 uur binnen,maar hebben niet meer de tijd om rustig alles te bezichtigen

 

zelf ging ik meerdere keren alle stands af toen ik er als bezoeker kwam(wat sommigen best grappig vonden,omdat ik er maar niet genoeg van kreeg)

 

Hamm ,,,we waren er terug zeer gelukkig bij

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×