Jump to content

Recommended Posts

Bij deze vind je hieronder mijn nieuwe stelling. Moet wel nog ff verder af gemaakt worden maar dit is al de basis. Afmetingen 1.5m breed op 2.0m hoog en 0.4 diep

 

diverse017-400.jpg

 

diverse016-400-1.jpg

 

:):):)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ziet er netjes uit

zijn het drie aparte delen?

idd 3 delen, 2x 0.5m en 1x 1m. Moet wel nog overal achterwanden inplaatsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Mooie stelling, ik denk dat er wel wat meer verluchting in

zal moeten.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi,

 

Mooie stelling, ik denk dat er wel wat meer verluchting in

zal moeten.

 

Groetjes Marc B)

Marc inderdaad zoals ik zie zijn het er maar eentje per bak en dat zal zeker te weinig zijn .Nu kan ook zijn dat we ze niet allemaal zien <_<<_< Zou er langs de zijkanten tegen de bovenkant nog een deel voorzien heb dat hier ook gedaan .En dan een roostertje tegen gekleefd om te beletten dat de voedseldieren eruit kunnen.

Groeten

Patrick en daniella

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit hoor!

 

groetjes laura

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad Ken en Tamara deze stond op kapaza te koop. Uiteindelijk is dit gekocht om al mijn baardjes in te huisvesten en ook men kameleon. Ga er volgende maand allemaal tl buisjes in installeren en zodat ze genoeg uvb hebben momenteel hangt deze er maar gewoon voor. Er zijn 2 verluchtingsgaten van 6cm voorzien per bak, is dit te weinig? Ik ben ook nog niet zeker om er achterwanden in te maken. want dit is echt een makkie om men terra's nu te kuisen. Heb zelfs nog 2 bakken over dus misschien komt er een van dees nog wel een baardje bij B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Praktische stelling, ik maakte mij net de bedenking bij de verluchting en nu begin je er zelf over.

Twee verluchtingsgaten zullen misschien wel volstaan voor je baardjes, maar voor de kameleon zou dit toch wat meer mogen zijn dacht ik zo.

Succes met de verdere afwerking ;)

 

Grtzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

prachtig hoor,

maar ik heb ook wat bedenksels.

het baardje zit idd echt veel te krap,je kammie heeft meer verluchting nodig,en och,je iggy gaat zich vreselijk verbranden aan dat spotje. ik raad je echt aan om de inrichting te veranderen,en haal alles eruit,en gebruik alleen het stronkje en zet dat onder de spot. maar al je spotjes hebben kapjes nodig, al is het maar uit veiligheid voor je dieren.

nu is wat we zeggen opbouwende kritiek,dus voel je niet aangevallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uit kritiek moet je leren zeg ik altijd, Kammie krijgt achteraan een computer ventilator ingebouwd, men Iggy kan absoluut niet aan de lamp, op de foto lijkt het of de takken tot tegen de lamp komen maar die zijn er nog heel ver vanaf. En inderdaad men baardje zit krap in die bak maar dit is maar tot morgen namiddag, probleem was ze hadden in de winkel maar 7 lampen en ik moet er 11 hebben met als gevolg ik haar maar tijdelijk in die bak heb gezet, de 2bakken zijn eigelijk om nakweek in te zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
die kamleon terra.. moet je echt veeeel meer groene spul erbij gooien nep plantjes of weet ik 't wat.. ziet er wat kaal uit...

wel goede nep planten,in de goedkope plastic zitten veel week makers,en als het dier er veel in zit kan hij daar ziek van worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad die kameleon bak was nog schraal maar ondertussen heb ik 3 planten bijgekocht en is die dicht begroeid. En dat baardje zit ondertussen in de onderste bak links onder, kon haar maandag nog niet juist zetten daar er geen lampen genoeg in de winkel waren. de rest van de lampen kon ik pas vandaag gaan halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×