Jump to content
Sign in to follow this  
kleurbaardje

Wat Vind Je De Beste Foro Camere

Recommended Posts

ik dacht zal even een onderwerp open over fototoestellen wat vinden jullie de beste met zoom enzo.

dus een camera die geen kleur verlies bij fotos heeft die op kleine dieren kan inzoomen zonder wazigheid g

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ;)

 

Wat de beste is hangt natuurlijk ook van een aantal factoren af.

Het is al een voordeel als de fotograaf wat met een toestel overweg kan.

Als dit zo is kan je al met een compact toestel redelijke foto's schieten, indien er natuurlijk een optische zoom aanwezig is en een macrostand.

Kwaliteit van een goede lens speelt natuurlijk ook een grote rol.

Een betere maar duurdere optie zijn natuurlijk de digitale reflexcamera's met verwisselbare lenzen.

Deze zijn de laatste maanden in prijs sterk aan het dalen zodat deze betaalbaar worden voor de gewone liefhebber.

Wel rekening houden indien je een goed macrolens wilt er een meerprijs is.

Wat de beste zijn....beter heb je altijd...maar ook duurder, dus hangt ervan af wat je wil spenderen.

Maar met bovengenoemde toestellen zal je zeker foto's maken van uitstekende kwaliteit, om een merk te noemen...Canon, Nikon, Olympus, Sony, Pentax.....

Ieder zal wel bij zijn merk zweren alhoewel de Canon EOS reeks meestal hoog aangeschreven staat.

 

Grtzzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gebruik voor mijne de Olympus 1010 u 10x optische zoom 9,... pixels en ik heb voor deze gekozen omdat het teneerste lekker draagbaar is zo klein ding :D en hij ziet er echt super uit daarnaast is die 10x optische zoom altijd mooi! en uiteraard die Super macro :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet wat je budget is, maar ik heb een Samsung S630 voor 99 euro gekocht vorig jaar en maak er perfecte foto's mee.

Echt heel scherp. Er wordt me vaak gevraagd wat voor camera ik heb. Nou deze dus...

 

Voor weinig geld en toch mooie foto's.

 

ff een voorbeeld foto:

 

asdfghjk.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×