Jump to content
jessie

We Hebben Het Denk Ik Zitten

Recommended Posts

wel,zal eerst vertellen wat er vooraf ging

onze jeff(de man dus)zat samen met 2vrouwen,hij keek er niet naarom enzo,kopknikte niet dus geen enkel probleem.

nu zit er sinds zaterdag een nieuwe vrouw bij,begint onze man meteen paargedrag te vertonen,opgezette baardnkopknikken,alle 3de vrouwtjes zwaaien en onze man begint nu ook te nekbijten bij ons nieuwe(de andere 2vrouwen laat hij gewoon links liggen)

het probleem is,onze baardjes zijn nog niet volgroeit(ze wegen nu rond de 150gram ongeveer en zijn 36cm groot.ik heb het sinds gisteren avond gezien en ben bang dat het al te laat is(ik denk dat onze man er al opgezeten heeft mar ben het niet zeker)

onze man zit nu wel alleen maarja,ons vrouwtje is nog te klein en te jong om eitjes te leggen :(

weet iemand nu wat ik kan doen???

het is idd stom van me om onze man met 3vrouwen samen te zetten,maar tot zaterdag middag vertoonde gij zo geen gedrag,tot ons nieuwke erbij kwam.

kan er iemand zeggen wat ik nu kan doen en of ons vrouwtje er later problemen mee gaat hebben als ze nu eitjes kan op hebben??ik hoop gewoon dat ze het sperma nog ophoud en nog niet meteen aan jongen denkt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Het is zeker te jong maar aan de andere kant als ze eieren ervan legt betekent dit dat haar lichaam er wel klaar voor is lijkt mij.Misschien slaat ze het sperma idd op en wacht ze ermee en misschien is ze niet eens gedekt...ik hoop het niet tenminste.Mocht ze eieren leggen dan zou ik haar daarna minstens een maand of 8 met rust laten.Misschien toch eff de dierenarts bellen om te kijken of hij/zij ideeen heeft??

 

succes

 

sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

vanavond gaan we toch naar de dierenarts(het is weer tijd voor een mestonderzoekje)en denk dat we ons madam ook even gaan meenemen.

vind het toch raar,eerst ziet onze man niet om naar zijn 2vrouwen,nu steken we er een 3e vrouw bij begint onze man paargedrag te vertonen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt hele grote kans dat ze nog geen eieren krijgt, maar mocht dit wel het geval zijn dan is het niet direct een groot probleem (mits ze goed doorvoed is). Ze zal waarschijnlijk een klein legsel hebben. Nadat ze eieren heeft gelegd zal ze eerst aan moeten sterken om weer verder te kunnen groeien. Een kleine groeiachterstand dus, maar dit hoeft geen probleem te zijn. Advies is om nu hoogwaardige voeding te geven, ook nadat er eieren zijn gelegd.

 

Wilco

Share this post


Link to post
Share on other sites

als we dus zeker zijn dat er eitjes op komst zijn gaan we nog een babymuisjes op het menu zetten,enja veel voedsel met kalk geven+ons voedles nog eens goed overstrooien met kalk(kwestie dat ze kalk genoeg aanmaakt ook voor de eitjes.

kvoel mij echt zo stom e,iedereen zegt man en vrouw niet samen zetten enzo vanaf een bepaalde leftijd,maar omdat we dit gedrag nog nooit gezien hadden bij onze man,lieten we hem gewoon zitten.nu viond ik het raar dat meneer niet naar de florida en de citrus omkijkt,maar enkel intrese toont in onze sunburst

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Jessie,

 

Ja wij mannen zijn toch wel kieskeurig, niet ieder vrouw

spreekt ons aan. :lol:

 

Zoals Wilco al zei, misschien hopelijk komen er nog geen eitjes.

Verder de dame zeker goed verwennen nu; met extra vitaminen, calcium

en inderdaad hoogwaardig voedsel.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol,ben ik blij dat mannen niet iedere vrouw zien zitten,of denk dat mijn ventje alle dagen op een ander ga :D

nuja,vanavond gan we toch naar de dierenarts zodat ik vertelde en zal het daar ook eens zeggen.

nu moet ik wel zeggen dat erwin zorgt voor baardjes met een hoog libido(van wie zouden ze dat gezien hebben) :o:cheer::cheer::cheer:

grapje he erwin :D

groetjes

Jessie

Share this post


Link to post
Share on other sites

GELOOF NU NIET DAT ZE HET HIER GEZIEN HEBBEN HOOR

 

KAN HET OOK BEWIJZEN

ZIE LESTER, deze doet ook niets :D:D

 

het baardje zat de laatste tijd wel bij een jong koppen op de slaapkamer

zou daar de oorzaak niet te vinden zijn B)B)

 

GROETJES

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahahaha,ok ik geef het toe*bloos*

vanaf nu elke avond een handdoek boven het terra zodat onze man zicht wat kalm houd

hahahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites
GELOOF NU NIET DAT ZE HET HIER GEZIEN HEBBEN HOOR

 

KAN HET OOK BEWIJZEN

ZIE LESTER, deze doet ook niets :D:D

 

het baardje zat de laatste tijd wel bij een jong koppen op de slaapkamer

zou daar de oorzaak niet te vinden zijn B)B)

 

GROETJES

erwin&sonja

:D:D:D:rolleyes::rolleyes::rolleyes::lol::lol::lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
hahahahaha,ok ik geef het toe*bloos*

vanaf nu elke avond een handdoek boven het terra zodat onze man zicht wat kalm houd

hahahahaha

ELKE AVOND?? EEN HANDDOEK EROVER????

 

als dat maar blijf duren :D:D:D:D:D

 

ZOU MAAR EXTRA VITAMINEN BESTELLEN

 

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

 

GROETJES

ERWIN1SONJA

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha,jah je bent jong en je wild wat he,moet maar is naar terug zien naar uwe jeugd,ten waarde gij wss ook wel een heet konijn wahahahahaha :cheer:

maar we zijn van het onderwerp aan het afdwalen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Jessie,

 

Erwin een konijn vroeger, ik denk eerder een vlaamse reus. :lol::lol::lol:

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

of een dwergkonijntje :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

 

de pot verwijt hier de ketel dat hij zwart ziet

 

vergeet niet dat ik ook weet wat er in de jaren "70" kon, mocht,en gebeurde :rolleyes::D:rolleyes:

natuurlijk zaten er in hulst toen niet veel konijntjes meer met al die vossen daar :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

 

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu ga ik wijselijk zwijgen

wahahahaha :lol::lol::cheer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee Gelukkig niet

 

Maar klopt dit dat de eerste eitjes meestal niet vruchtbaar zijn?

Of heb ik mij dit laten wijs maken?

 

Groetjes Tim B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Jessie, Misschien een late reactie hoor, maar ik had dit dus ook aan het begin van het jaar de man deed nooit wat bij mn vrouw komt er een ander bij en meteen zwanger!

Ze was zelf ook nog niet zo groot dus ik werd best bang dat ik dr zou verliezen.

Al met al heeft ze 3 legsels gehad met in het totaal 41 eieren, hierdoor heeft ze wel een opdonder gehad, flink mager geworden, inmiddels na een paar maanden relaxen gaat het heel goed met dr ze is al weer gegroeid en ze eet voor 10.

Mijn man mag er niet meer bij, vanwege het ruimte te kort in huis, maar wellicht komend voorjaar weer...

 

Veel succes en ben benieuwd of je inmiddels na deze maanden een zwangere vrouw hebt of inmiddels zelfs al eitjes....

 

Groetjes Nathalie

Share this post


Link to post
Share on other sites

en een vos verliest z,n vacht,maar niet z, streken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×