Jump to content
erwin

Dadizele

Recommended Posts

DADIZELE

ZONDAG 14 SEPTEMBER 2008

 

WIE GAAT ER

WIE STAAT ER

 

 

E & G dragons heefd er ook een stend

 

P.C. Den Ommeganck

Ridder Janlaan 14

8890 Dadizele Belgi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij zullen ook van de partij zijn.

Niet met eigen stand, maar je zal ons kunnen vinden op de stand van Reptie-farm.

We zullen er Marc en Berlinde een handje toesteken.

 

Grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi allemaal,

 

Zoals Jo al aangaf;

 

Ook wij zijn van de partij met onze stand. :rolleyes:

 

Jo en Anja alvast bedankt voor jullie hulp. ;)

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dadizele is een kleinere beurs,met een goed groot aanbod

 

ons eerste bezoek viel goed mee

zeer vriendelijke organizatie,kleine inkomprijs(2 euro)mooi zaaltje

drank en spijs waren spotgoedkoop

 

DIKKE PLUIM VOOR DE ORGANIZATIE

 

verkoop lag iets lager dan verwacht,

maar de amuzementswaarde lag zeer hoog

veel gekende gezichten :cheer: ,gesproken en gelachen

 

het goede weer zal wel het bezoekersaantal mee hebben bepaald,maar er waren meer dan 600 betalende bezoekers(wat niet min is voor een kleinere beurs)

 

zeker een aanrader

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites
dadizele is een kleinere beurs,met een goed groot aanbod

 

ons eerste bezoek viel goed mee

zeer vriendelijke organizatie,kleine inkomprijs(2 euro)mooi zaaltje

drank en spijs waren spotgoedkoop

 

DIKKE PLUIM VOOR DE ORGANIZATIE

 

verkoop lag iets lager dan verwacht,

maar de amuzementswaarde lag zeer hoog

veel gekende gezichten :cheer: ,gesproken en gelachen

 

het goede weer zal wel het bezoekersaantal mee hebben bepaald,maar er waren meer dan 600 betalende bezoekers(wat niet min is voor een kleinere beurs)

 

zeker een aanrader

 

groetjes

erwin&sonja

Hallo dan heb ik voor een uurtje iets teveel betaald was 3 euro inkom maar heb toch sommige gesproken en mijn nieuwe diertjes kunnen afhalen .Is weer een mooi aantal stuks en dank daar zeker Dragon.love voor (eric) die ervoor een groot deel tussen zit .Al goed dat ik vandaag nog een dag vrij had was zeker nodig om ze allemaal een nieuwe woonst tegeven en alles eens lekker te ontsmeten .Voor die er stonden hopelijk zelfs met zo een mooie dag toch nog de moeite geweest .

Groeten

Patrick en Daniella

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ;)

 

Voor ons was dit niet de eerste keer dat we deze beurs bezochten en de algemene indruk was dat het dit jaar wat kalmer was, maar daarom niet minder gezellig.

Het goede weer zal wel een rol gespeeld hebben maar ook dat dit de dag na Hamm was.

Een kleine beurs heeft zo wel zijn charmes en je gaat er niet op in de massa, dus ook meer tijd voor leuke gesprekken met de vele gekenden en nieuwe contacten.

Jammer dat ik lees dat er mensen van het forum hier langs geweest zijn zonder gedag te komen zeggen.

In ieder geval hebben we een hele leuke dag gehad en onze vrouwen hebben zich kostelijk geamuseerd, zeker toen ik terug kwam en zag dat ze mijn mannen als (homo)koppel aanboden, blijkbaar zagen sommigen de grap niet :lol:

Dus de interesse was er wel voor de twee maar jammer genoeg was het dus niet man en vrouw, op het einde van de beurs is er dan toch eentje vertrokken naar Frankrijk.

Ook was er veel interesse in de de Bloods en Leucistics van Marc en Berlinde.

Maar Marc, Berlinde en frans dit zal nooit wat worden :shout: zodat we (Anja en Jo) het woord mochten voeren, anders een rustige dag gehad marc??? :P

Met andere woorden we hebben ons dus kostelijk geamuseerd.

En als klap op de vuurpijl zijn we nog beloond met wat velen hier op hun verlangslijstje staan hebben. :cheer:

Op naar volgend jaar, terug komen doen we zeker.

 

SUC53122.jpg

SUC53120.jpg

Foto's zijn genomen net voor de opening van de beurs, jammer genoeg staat de stand er niet in zijn geheel op, maar de flatscreen met foto diashow was prachtig :rolleyes:

 

Grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi allemaal,

 

Ook wij vonden het een goede en geslaagde beurs.

 

Petje af voor de organisatie, alles was goed geregeld.

 

Verder hebben ik en mijn vrouw een hele leuken gezellige dag gehad. :rolleyes:

 

De Franse taal was geen enkel probleem deze keer. :lol:

 

De vrouwen waren dit keer de beste verkopers. :)

 

Wij willen hierbij Jo en Anja hartelijk bedanken voor de goede hulp

en de gezellige dag die te snel voorbij was. ;)

 

Ook nog bedankt voor het plaatsen van de foto's van de stand. <_<

 

Wat ons betreft is alles voor herhaling vatbaar met of zonder

homo koppel baardagamen. :D

 

Groetjes Marc en Berlinde B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi ;)

 

Voor ons was dit niet de eerste keer dat we deze beurs bezochten en de algemene indruk was dat het dit jaar wat kalmer was, maar daarom niet minder gezellig.

Het goede weer zal wel een rol gespeeld hebben maar ook dat dit de dag na Hamm was.

Een kleine beurs heeft zo wel zijn charmes en je gaat er niet op in de massa, dus ook meer tijd voor leuke gesprekken met de vele gekenden en nieuwe contacten.

Jammer dat ik lees dat er mensen van het forum hier langs geweest zijn zonder gedag te komen zeggen.

In ieder geval hebben we een hele leuke dag gehad en onze vrouwen hebben zich kostelijk geamuseerd, zeker toen ik terug kwam en zag dat ze mijn mannen als (homo)koppel aanboden, blijkbaar zagen sommigen de grap niet :lol:

Dus de interesse was er wel voor de twee maar jammer genoeg was het dus niet man en vrouw, op het einde van de beurs is er dan toch eentje vertrokken naar Frankrijk.

Ook was er veel interesse in de de Bloods en Leucistics van Marc en Berlinde.

Maar Marc, Berlinde en frans dit zal nooit wat worden :shout: zodat we (Anja en Jo) het woord mochten voeren, anders een rustige dag gehad marc??? :P

Met andere woorden we hebben ons dus kostelijk geamuseerd.

En als klap op de vuurpijl zijn we nog beloond met wat velen hier op hun verlangslijstje staan hebben. :cheer:

Op naar volgend jaar, terug komen doen we zeker.

 

SUC53122.jpg

SUC53120.jpg

Foto's zijn genomen net voor de opening van de beurs, jammer genoeg staat de stand er niet in zijn geheel op, maar de flatscreen met foto diashow was prachtig :rolleyes:

 

Grtzzzz :D Jo

Wijzelf zijn er maar even geweest aangezien wijzelf van een planten beurs kwamen en reeds drie dagen onderweg waren zonder veel slaap.Waren dagen van 0700 tot 2100hr en zijn zeer zware dagen ervoor en erna moet nog aan de planten beginnen .Dus sorry voor die dat ik niet gezien heb en niks gezegd moest hebben de meeste heb ik gezien en voor de rest waren we blij dat we heelhuids thuis geraakt zijn (moe en tevree).

Groeten

Patrick en Daniella

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×