Jump to content

Recommended Posts

ik kom helaas niet naar lebbeke,wel naar houten in dec.

de grote word morgen opgehaald.

al kan ik ze helaas niet allemaal houden,ik vind het het leukste om te doen,zal wel m,n moeder instinct zijn ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mama anita :lol:

lol!

maar kan wel kloppen hoor,ik ben de oudste hier! en heb een zoon 3 jaar ouder dan jij,hahahahaaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dan is het inderdaad het moeder instinkt dat werkt :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mama anita  :lol:

lol!

maar kan wel kloppen hoor,ik ben de oudste hier! en heb een zoon 3 jaar ouder dan jij,hahahahaaa

Krijg je er gratis bij zodra t eerste telg is geboren he...we willen over alles en iedereen moederen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaja.lach maar.

de vrienden van mijn zoon,lachlan,vonden het maar niks toen hij het huis uit ging,want ze waren liever bij mij thuis,en waren dus effe hun loopje kwijt,al werd het op slag wel heel erg rustig,wat de buren dus wel weer heel prettig vonden. op

 

maar goed,het grootste diertje is nu opgehaald,ik heb er best een goed gevoel bij,en hoop spoedig te horen hoe ze het bevalt bij haar nieuwe baasje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi,

 

het gaat goed hoor, met de nieuwe :D

ze is alleen wel een beetje schrikkerig als je de kamer opkomt dan rent ze tegen het glas op enzo maar verder is ze eht een fantastisch leuk beestje! Ze zit nog alleen maar ik wil toch over een week gaan proberen of ik amora en har af en toe bij mekaar kan zetten...

 

heb nog geen naam, zit nog heel erg te twijfelen tussen Lakia(schat), Shaba(roos) en Zarita(bloeiende bloem).

laat maar horen wat jullie het leukste vinden voor en baardje!

 

groetjes laura

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu weten jullie dus waar het dier heen is gegaan,laura heeft haar geadopteeert!

ik ga voor shaba,maar het moest toch spaans zijn,hihi.

en ja,zoals ik al zei ,veel oppakken en aandacht geven,want ze heeft al veel meegemaakt!!

als je denkt met een paar weekjes dat ze niet beterd mag je haar altijd terug brengen,maar ik denk dat het best goed komt met jullie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezus..... hier word ik niet vrolijk van.

Succes ermee Anita!

 

gr sven

 

hihi,het komt goed met deze diertjes hoor sven,nu de kalender nog!!

(laat ik je niet vergeten,lol)

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke ik heb na heeeeeel lang denken besloten om haar shaba te noemen :D

 

oh ja, ze eet niet echtveel, heb al groente geprobeerd wil ze niet echt heb vanmiddag wel een stukje paprike in har bek gekregen na lang proberen. maar krekels eet ze ook niet echt alleen wormpjes. maar ikdenk dat het eten nog wel komt, ze zit natuurlijk net twee dagen in een nieuwe bak en wort heel veel opgepakt enzo maar verder doet ze alles goed

Ze weegt trouwens 34 gram, zaterdag toen ik haar kwam halen 30 gram dus ikdek dat ze wel veel wormen eet als ik er niet bij ben :huh:

En als ik sproei dan blijft ze water oplikken en drinken dus dat zit wel goed!! :D

 

groetjes laura

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke!

sproeien kende ze niet alleen badjes,dus dat pikt ze mooi op!

ik gaf smorgens om 8,30 de groentes enzo,en dan in de middag levend voer,krekels kent ze ook niet,heb ik niet in huis. ze zal ze dus ook niet zomaar pakken.

maar ze doet het goed dus! ook al is ze wat angstig.mooi hoor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi,

 

oh ik wist niet dat ze geen krekels had gehad, had ik even moeten vragen...

maar ze eet ze hier wel als ze ziet dat Amora ze eet. Dan rent ze er zelf ineens ook hard achteraan :D

en badjes zal ze nogvaak genoeg krijgen. Water vind ze dus heerlijk, precies het tegenovergestelde van Amora want die haat water en vind me ook echt niet aardig als ik haar in bad zet :P

 

groetjes laura

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag eens andijvie geprobeerd, gaat heel goed! is even aandringen en laten zien dat het lekker is maar daarna nam ze toch voorzichtig een hapje en daarna stopte ze niet meer! haha ze eet dus weer goed.

 

@Zupano:

bedankt!

 

groetjes Laura

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi allemaal,

 

ik dacht laat ik weer eens wat over shaba posten...

Het gaat hartstikke goed hier, ze eet nog steeds weinig krekels maar wormen vind ze wel erg lekkere n groenten geef ik door eerst haar uit de bak te pakken en dan haar lip nar beneden te doen en dan een stukje groente ertussen doen, dan eet ze het op en neemt daarna vaak nog een paar happen.

Vanmiddag had ik Amora en Shaba allebei uit de bak gehaald en naaste lkaar gezet wat een verschil!! shaba is echt magertjes vergeleken met Amora maar ja die is ook veel ouder. ;)

Toen zag Shaba dat Amora lekker wormen aanhet eten was en dacht laat ik dat ook eens proberen, nou heeft zemaar drie wormen op maar goed. Ik zette haar terug in de terra met een bakje met nieuwe wormen erin en ze begon te eten!! er was geen stoppen meer aan!! :blink:

verder is ze gisteren in bad gweest: vond ze heerlijk!! en ik zet ze af en toe bij Amora in de terra, dat gaat heel erg goed, Amora accepteert haar en er is nog geen ruzie geweest. kan iemand mij vertellen of ik ze voor definitief bij elkaar kan zetten??

 

Kortom, alles gaat hier hartstikke goed en ze groeit ook goed, komt goed aan dus.

 

groetjes laura ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

geweldig om te horen dat de schat goed terecht is gekomen!!

 

maar nu kunnen de andere 2 ook weg!

ze doen het leuk,zijn nog wat aan de kleine kant,en moetten veel aandacht hebben want ze zijn wat angstig,maar dat komt helemaal goed heb ik vertrouwen in!!

 

dus!

 

wie goed voor ze kan zorgen mag ze meenemen!

ik zou ze evetueel mee kunnen nemen naar houten,even erwin lief aankijken voor een tijdelijk warm plekje!!

ik bied ze liever niet aan op mp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fijn om te horen dat de andere twee voldoende zijn aangesterkt om nu ook opgehaald te kunnen worden. Weet zeker dat asl er iemand komt kijken ze meteen mee gaan, het waren zulke schatten toen ik kwam!

 

Ik heb nog wat leuks ontdenkt: ik hield een kleine wasmot bij Amora boven dr hoofd en toen kwam Shaba aangerend en die sprong zo 20 cm(als het niet meer was :P) de lucht in en pakte zo de wasmot uit mn handen! dit zag er echt heeeel leuk uit. ze sprong echt heel hoog!

 

groetjes Laura

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×