Jump to content

Recommended Posts

Ps.Jo Is dat rode zand wat marc ook verkoopt?? Want ziet er wel heel mooi uit qua kleur.

Inderdaad dit is het zand die Marc verkoopt ;)

Dan moet ik dat toch maar eens vlug bestellen bij marc.Stelde het elke keer weer uit. :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Jo,

 

Prachtige nieuwe achterwand die je hebt gemaakt. ;)

 

Ook leuk om te zien dat de Leucistics het goed doen, zijn en blijven

prachtige dieren.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtige dieren!

 

Ze blijven nr1 op mijn verlanglijstje ongeacht de prijs, die op de beurs blijkbaar al lager was dan verleden jaar!

 

Tegen volgende zomer ga ik zeker een groot terrarium bij maken, nu ik al wat meer ervaring heb, ga ik er iets prachtig van proberen te maken.

 

Dus MOET en ZAL ik volgend jaar deze schoonheden ook hebben :cheer:

 

Diegene die er tegen april-juni-juli 2009 kweekplannen met hebben mogen al gerust iets laten weten zodat ik desnoods al op een lijstje kan komen te staan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo geelektrocuted ,

 

wou het toch nog even hebben over de zogenaamde leucistics die ik aangeboden heb gezien op de beurs in Antwerpen en heb daar toch enkele vragen bij want heb daar dieren gezien die onder de naam "leucistics' werden verkocht en waar ik nog geen 1 euro zou aan gegeven hebben en dit terwijl men er enkele honderden euros voor vroegen <_<

 

Heb het hier niet over de dieren van Reptie-farm omdat zijn dames van bij mij afkomstig zijn en ik daar dus wel zeker van ben dat het om echte gaat.

 

Het is dus echt moeilijk om de echte witte te vinden en ik mag dus echt mijn handjes kussen dat mijn leucistic man de echte witte kleur doorgeeft.

Ben al verscheidene maanden bezig om de echte witte dieren te vinden bij de buitenlandse kwekers maar heb ze tot hiertoe nog steeds niet gevonden en heb al de meeste onmogelijke verhalen te horen gekregen hoe de kleur wel niet zal veranderen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prachtige dieren!

 

Ze blijven nr1 op mijn verlanglijstje ongeacht de prijs, die op de beurs blijkbaar al lager was dan verleden jaar!

 

Tegen volgende zomer ga ik zeker een groot terrarium bij maken, nu ik al wat meer ervaring heb, ga ik er iets prachtig van proberen te maken.

 

Dus MOET en ZAL ik volgend jaar deze schoonheden ook hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites

DAT HET OPLETTEN IS IS ZEKER, DAT IS HET ALTIJD

 

MAAR SCHEER NIET IEDEREEN OVER DEZELFDE KAM

 

EEN LEUCISTIC OF BETER EEN MARKED LEUCISTIC HOORD WIT TE ZIJN?MET WITTE NAGELTJES

EEN LEUCISTIC HEEFD DAARBIJ NOG EENS ZWARTE OGEN

DEZE LAASTE HEB IK NOG NOOIT TEGENGEKOMEN

 

ER WAREN ER VERSCHILLENDE DIE LEUCISTIC OF BIJNA LEUCISTICEN BIJHADDEN,EN ER WAREN OOK ANDERE VERKRIJGBAAR

 

BIJ ONS DEZE DIE NIET TE KOOP WAREN VAN GERRIT,BIJ MARK ZATEN ER EN BIJ MIKE WAREN MARKED LEUCISTIC

 

DEZE VAN GERRIT ZIJN GEKEND EN GEROEMD

DEZE VAN MARK IS DE HERKOMST ZEER DUIDELIJK

MIKE HEEFT OOK PAPIEREN BIJ ZIJN LEUCISTIC'S ,DEZE KOMEN UIT AMERICA EN JAPAN(jammerlijk nog niet klaar wit,maar wel zuivere)

 

DEZE ZIJN GEKEND WAT ZOWEL DE OUDERS ALS DE HERKOMST ERVAN ZIJN

 

DEZE WELKE DE FRANSMAN BIJ HAD ZIJN INDERDAAD ZEER TWIJFELACHTIG VAN HERKOMST(DEZE HEEFD LEUCISTIC'S IN VERSCHILLENDE KLEUREN,WAT AL NIET KAN,WANT DAN ZIJN HET HYPOS(DUS VERKOOPPRAATJE)

OOK DE DUITSER KON GEEN GELOOFWAARDIG ANTWOORD VERZINNEN OVER DE HERKOMST VAN ZIJN OUDERDIEREN

DE UITLEG VOLDEED NIET OVER ZELF GEKWEEKT UIT SNOW X HYPO

DIT ZIJN DUS GEEN LEUCISTICEN

 

VORIG JAAR HEBBEN ZOWEL MARK,GERRIT,ALS IKZELF VERSCHILLENDE LEUCISTICEN AANGEKOCHT,VAN OVER DE GEHELE WERELD ,EN NIET EEN VOLDEED AAN DE VERWACHTINGEN DIE WIJ OVER DE LEUCISTIC HADDEN

GERRIT IS WEL VOOR VEEL $$$$$$$$$$ AAN ENKELE VOLWASSEN GERAAKT(sommigen kennen geen grenzen :rolleyes::rolleyes: )DEZE ZIJN SAMEN MET DE BEROEMDE BACARDI DE OUDERS VAN DE WITSTE

DEZE MOGEN DAN ENKEL OOK DE NAAM BELGIUM WHITE DRAGEN

 

NERGENS ZIJN ZE ZO WIT TE VINDEN ALS DEZE WELKE DIT WEEKEND OP DE BEURS IN ANTWERPEN ZATEN

 

HIJ OF ZIJ DIE DENKEN WITTERE TE WETEN ZITTEN MOGEN ONS ALTIJD VERWITTIGEN:rolleyes: :rolleyes:

STAAN ALTIJD OPEN VOOR VERS BLOED IN DE KWEEKGROEP

 

GROETJES

ERWIN&SONJA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Erwin,

 

Even duidelijkheid; zijn de Belgium White nu Marked Leucistic

of zeer witte Hypo's?

 

Want ik zie door de bomen het bos nu niet meer.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo ,

 

daar had ik het dus ook over want die fransman en duitser waren volgens mij niet al te eerlijk over hun dieren maar dat kunnen enkel zij maar weten of ze de waarheid vertellen of niet <_< .

 

Was natuurlijk ook onze goede vriend "MIKE" vergeten te vermelden want die heeft dus ook de zuivere marketed leucisten zitten waarvoor mijn excuses dat ik hem vergeten te vermelden ben ;)

 

Wil er ook wel even bij vermelden dat de marketed leucistic niet helemaal wit hoeft te zijn want je hebt ze ook met oranje en ook met geel erin en dit hangt af wat de ouderdieren zullen doorgeven van kleur.

Mijn ouderdieren zijn reeds licht van kleur en in de toekomst probeer ik ze nog lichter van kleur te kunnen kweken maar dan moet ik nog wel even geduld uitoefenen want heb enkele geselekteerde dieren achter gehouden om mijn doel te bereiken maar zijn nu nog te jong om mee te kweken en dan moet je ook nog het geluk hebben dat ze volwassen gaan worden want anders word het natuurlijk niets.

 

Ikzelf heb voor het ogenblik een 25 tal nakweken van de leucistics zitten en zal er straks even een paar fotos van nemen en deze posten maar ga er dan wel een ander topic voor openen want zitten hier nu in Jo zijn topic te posten en het gaat hier nog steeds om Jo zijn dieren natuurlijk maar pikte gewoon in op de vorige antwoorden , sorry Jo ;):lol:

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Marc ,

 

mark.leucistics blijven mark.leucistics maar de Belgium whites waar Erwin het over had was een mengeling met hyposunburst , hypopastel en leucistic en dan kan je natuurlijk niet meer spreken over leucistics ;)

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Gerrit,

 

Bedankt voor het snelle en duidelijke antwoord. ;)

 

Ik denk dat Jo inderdaad beter een nieuw topic kan open over de

updates van zijn Marked Leucistics, want we zijn wel heel veel

afgedwaald.

 

Jo mijn excuus hiervoor, misschien kun je de reacties die niet van toepassing zijn

op je dieren verplaatsen in een apart topic. ;)

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of gewoon terug een paar fotos van je prachtdieren plaatsen Jo en dan gaan we terug verder met over je dieren te praten :lol::lol::lol:

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Of gewoon terug een paar fotos van je prachtdieren plaatsen Jo en dan gaan we terug verder met over je dieren te praten  :lol:  :lol:  :lol:

 

Groetjes

Deze zullen niet lang op zich laten wachten Gerrit ;)

Zeker als ze op dit tempo doorgaan :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd en kijk er al naar uit want zoals de meesten onder ons weten is dit mijn favoriete soort en vind het steeds leuk om kleinkinderen te zien van mijn man zodat we de kleur kunnen opvolgen van de grootvader van hen :lol:

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×