Jump to content

Recommended Posts

hallo allemaal,

 

misschien hebben jullie wat tips voor me?

sinds een paar dagen is mijn baardje niet zichzelf. ze eet wel, maar niet met het plezier van voorheen. ze is lusteloos en beweegt stijfjes. de ontlasting ziet er wel goed uit. maar der huid ziet er wel wat uitgedroogd uit. iemand een idee wat dat zou kunnen zijn? badderen wil ze niet. het mannetje is ineens ook heel beschermend naar haar toe. ik mag er eigenlijk niet aankomen.

 

nou wil ik morgen een da in den haag gaan bellen voor een afspraak, maar ik vroeg me af of iemand weet of deze da goed is.

het gaat om Bekking en/of Bakkenes. ze zitten in den haag op de leyweg.

 

ik heb nog nooit een da hoeven raadplegen en hoor veel verschillende verhalen.

vandaar deze vraag.

ik maak me extra zorgen, omdat ik 2 baardjes van mijn zwager in huis heb, waarvan er 1 ineens dood in zijn terra lag. s`ochtends was er nog niks aan de hand en ik kom uit mijn werk (4 uur) en toen was ze dood.

en nu is mijn eigen vrouwtje niet fit en maak me toch wel zorgen om der.

 

gr stefanie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mestonderzoek kan iedere dierenarts doen.

 

Van de dierenarts weet ik niets. Maar zoals bij de meeste dierenartsen zijn er mensen tevreden van en andere week niet.

 

Zet je baardje gewoon in de gootsteen met water. Zodat ze er niet uit kan. Want als ze uitgedroogd is en geen water opneemt zal het niet zo goed zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen dieren artsen hier,en zoals frag zegd ,een da is heel persoonlijk.

je kan ook vocht toendienen met een insuline spuitje(zonder naald natuurlijk)

gewoon op het neusje druppen,en ze likt het wel op. dat de ontlasting oke lijkt zegd niks,breng het maar snel even weg voor een onderzoekje,weet je waar je,en je dier ,aan toe is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoi allemaal,

bedankt voor de tips, ik ga vandaag de da bellen, hopenlijk kan ik vandaag nog langskomen.

 

gr stefanie

En al beterschap met het diertje ???

 

Groeten

Patrick en Daniella

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×