Jump to content
hot-ice

Kat Onder Auto

Recommended Posts

Vandaag 18-5-05, was ik rond 1:30 in de tuin, en ik zag men kat. (Deze was al sinds 's nachts weg.) Hij kwam op zijn voorte poten afgekropen, met zijn achterste poten achter hem aanslepend, en schaafwonden op zijn hoofdje. Dus is hij aangereden door een auto en over de grond geschuurd met z'n kopje. Toen ik de duur open maakte, was hij O zo gelukkig. Ik heb hem direct in z'n mandje gelecht(en viel als een blok in slaap), en zijn wonden ontsmet. Ook heb ik zijn wervels, benen,... onderzocht, maar niks gevoeld dat was gebroken.(dus dacht ik dat het een tijdelijke verlamming was) later ben ik nar de dierenarts gegaan, deze heeft runtge

Share this post


Link to post
Share on other sites

beterschap met je kat

hoop dat ie vrij spoedig hersteld

groetjes michel

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan me goed voorstellen dat je dit kwijt moest hoor! wat een vreselijk verhaal.het arme dier,nog een geluk dat je gelijk bij de da terecht kon.katten zijn niet binnen te houden.ik heb er zelf ook 2,en moet er echt niet aan denken dat dit ze zou overkomen.is hij nog een jonkie dan geneest het wel wat sneller. heel veel sterkte voor jullie gewenst hoor en hou ons op de hoogte,we leven met je mee :)

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

he wat een verschrikkelijk verhaal zeg, veel sterkte en succes met je kat :(

 

dit is een van de redenen waarom ik mijn katten niet op de straat laat lopen, die mogen alleen in de tuin/balkon als ik er ook bij ben want ik zou geen oog dicht doen als ze alleen weg zijn :unsure:

 

gr.d

Share this post


Link to post
Share on other sites

och arme, wat een naar verhaal! ben blij dat je hem wel gevonden hebt en dat het naar omstandigheden goed gaat. ik hoop dat je hem rustig kunt houden. kan me idd goed voorstellen dat je dat even kwijt moet. laat je weten hoe het herstel gaat? verwen hem maar goed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfff ben blij voor jou en je kat dat het nog zo redelijk goed is afgelopen (het had erger kunnen zijn)

Kreeg gewoon een knoop in mijn maag toen ik het onderwerp las.

Dat is ook mijn grootste angst dat 1 van mijn katten aangereden wordt door een auto ofzo.

Succes met het binnen houden :) hoop dat het lukt.

Geef je kat maar een dikke kus hahahha

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb van dierenarts een grote kooi gekregen. zodat hij zich een beetje kan bewegen, en de andere kat er niet bij kan. Hij slaap nu constand. Ik hoop dat ik s' nacht geen problemen krijg.

 

En van wat die kus betreft: Leuk hoor :angry: hij ruift en nu hing men mond vol haar :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Hot-ice,

 

Ook van onze kant van harte beterschap gewenst voor je kat.

 

Zo zie je maar weer, een ongeluk is zo gebeurd. :(

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Inderdaad een naar bericht.

Ten tijde dat ik nog getrouwd was hadden we ook 4 katten die eigenlijk niet buiten mochten.

Probeer het maar eens om ze binnen te houden.

Vooral jonge katten en katten die ontsnappen lopen volgens mij gevaar omdat ze de gevaren van een vrij leven nog niet kennen.

Een kat mag vrij rondlopen maar moet dit vaak met de dood betalen.

Als het door een auto gebeurt is dit triest maar niet altijd te voorkomen (heb er zelf ooit ook een onder de auto gekregen, bijzonder vervelend omdat ik het dier nog zover heb kunnen ontwijken dat ze weg kon komen en ik niet met het beest naar de da kon en niet weet of ik het ernstig heb verwond ofdat ze ergens ellendig aan haar einde is gekomen ).

Er zijn ook nog mensen die de beesten expres vermoorden ,soms op de meest gruwelijke wijze.

Wees blij dat je kat nog thuis is gekomen en je hem/haar kunt verzorgen en niet in het ongewisse bent over wat er met hem/haar is gebeurt.

Sterkte en beterschap voor je kat.

 

Groeten Smeff.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey

hoe gaat het er nu mee

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

beter, probeerd al te stappen door zen kooitje(maar dit is dus trekken) en hij eet al wat uit een potje :P betere hand dus. heb hem ook even zijn poten en staart zien bewegen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

we gaan duimen dat ie er boven op komt

arm dier

sterkte ermee grtjsssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

En van wat die kus betreft: Leuk hoor :angry: hij ruift en nu hing men mond vol haar :P

Hahahaha lekker he een mond vol haar :P

 

Ben blij te horen dat het beter gaat!!!! tis een kranige volgens mij.

En geef hem dan nu maar een aai over de bol dan hoef je niet nog een keer met een mond vol haren staan hihi

Share this post


Link to post
Share on other sites

tot mijn spijt moet ik zeggen dat we vandaag naar de DA zijn gegaan... Om ons katje te laten inslapen :( Ze moest normaal al kunnen lopen maar neen. Ook was heel haar bil opengeschaafd omdat ze er altijd mee over de vloer gleed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Tommy,

 

Dit is geen goed nieuws, gecondoleerd. B)

 

Veel sterkte in deze moeilijke tijd.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh wat erg

 

heb zelf ook een kat en ik weet hoe

gehegd je aan je huisdieren kunt geraken!!!

 

veel sterkte

 

kevin

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik leef met je mee hoor,je probeert van alles ,maar het dier moet toch ook nog wat plezier kunnen hebben,om het veel te lang te rekken heeft ook geen zin.soms is het het meest humane ding te doen om ze in te laten slapen.

heel veel sterkte de komende tijd!

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

gecondoleert met jullie verlies succes voor de komende tijd.

We denken aan jullie hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×